abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2007 @ 08:46:42 #1
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_55458476
Welkom in dit Lesbeau-topic!

Wil je weten waar we het in het vorige topic over hadden klik dan even hier:
[Lesbeau]#172 - DoofPotje, voor al uw Girl on Girl Action
Bijgelezen? Mooi! Dan kunnen we in dit nummer weer lekker verder slowchatten over alles wat ons bezighoudt.

Wat je misschien wil weten:

Waarom staan jullie tegenwoordig in GC en niet meer in ONZ?
Na ruim honderd topics hebben we besloten dat we helemaal geen onzin praten! We praten juist over hele serieuze dingen en daarom zijn we naar GC verhuisd.

Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom

Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten?
Vanalles waar je het met je vrienden in de kroeg ook over zou hebben. Praat gezellig mee, leer leuke mensen kennen en het bier moet je er maar bij denken

Ik wil alles weten over hoe lesbeaux seksen, kan ik dat hier vragen?
Voor vragen omtrent (vrouwelijke) homoseksualiteit kun je hier terecht: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 15

Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik ben bi, ben ik hier ook welkom?
Tuurlijk!

Ik ben man, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.

Wie zijn hier dan NIET welkom?
Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen.Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat

Lesbeau? Dat schrijven ze toch op GeenStijl zo? Gejat?
Nee De term Lesbeau is niet door GS bedacht maar werd al veel eerder gebruikt. Het blad Zij aan Zij (lesbeaublad) hanteerde deze schrijfwijze in ieder geval al in 2001. Artikel over de Miss Lesbeau verkiezing 2001. De website Geen Stijl bestond toen nog helemaal niet.

Ik mis steeds topics! Wat kan ik daaraan doen?
Schrijf je in voor de lesbeautopic pb-service. Dan krijg je zo snel mogelijk nadat er een topic is geopend een pb'tje met de link naar het nieuwe topic.

De tommy die de laatste post doet, maakt ook het nieuwe topic, met behulp van deze OP.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_55458855
wow... Fipo.. na ruim een uur!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_55458859
shame on us..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_55459027
Jee Erik...
Knuffel voor je.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55460813
teeveepee enzo.

Of gewoon hoi.
pi_55467353
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_55469793
volgens mij is dit van alle L-topics wel het traagst startende, of niet?
pi_55469839
mijn smileytopic wordt niet echt serieus genomen...
  zaterdag 22 december 2007 @ 20:17:04 #9
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_55470897
Sorry hoor Maedel, maar ik vind het heel knap dat jij een mening kan geven over iemand die je uberhaupt nog nooit ontmoet heb en die ik al acht jaar ken... Beetje ongenuanceerd en stokerig en bepaald ongewenst.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:32:13 #10
71919 wonderer
pi_55477374
Nederlandse les besteld op CD-rom, voor Brad

Ben benieuwd, "Rosetta Stone" zag er wel interessant uit als methode. Geen vertalingen, je leert de taal net zoals je je eerste taal hebt geleerd.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zondag 23 december 2007 @ 10:14:15 #11
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_55484542
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Sorry hoor Maedel, maar ik vind het heel knap dat jij een mening kan geven over iemand die je uberhaupt nog nooit ontmoet heb en die ik al acht jaar ken... Beetje ongenuanceerd en stokerig en bepaald ongewenst.

Maar dan daarbij, als je niet wilt dat iemand ergens een mening over heeft, moet je je mond er over houden.
Ik ben zelf dus wat ouder dan jij, wat denk je dat ik in mijn omgeving al allemaal gezien heb op dat gebied???

Maar goed, het was niet stokerig bedoeld, en spruitjes zijn gewoon groenten die wij hier vaak bij wild eten tijdens de kerst.... Jij praat constant dubbelzinnig over pijpen en ik mag geen Hollandsche groenten in de TT verwerken. Nee sgoed hoor.
pi_55488581
ook een goedemorgen
pi_55493862
geen ruzie maken tijdens t vechten..

positieve energie
Ik heb het nu druk. Ik negeer je straks wel.
  zondag 23 december 2007 @ 17:25:34 #14
71919 wonderer
pi_55494392
quote:
Op zondag 23 december 2007 10:14 schreef maedel het volgende:

[..]

Maar dan daarbij, als je niet wilt dat iemand ergens een mening over heeft, moet je je mond er over houden.
Ik ben zelf dus wat ouder dan jij, wat denk je dat ik in mijn omgeving al allemaal gezien heb op dat gebied???

Maar goed, het was niet stokerig bedoeld, en spruitjes zijn gewoon groenten die wij hier vaak bij wild eten tijdens de kerst.... Jij praat constant dubbelzinnig over pijpen en ik mag geen Hollandsche groenten in de TT verwerken. Nee sgoed hoor.
What the hell? Ik heb het helemaal niet over spruitjes, alleen maar over je sluitpost in het vorige topic.
  zondag 23 december 2007 @ 18:02:02 #15
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_55495123
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:

[..]

What the hell? Ik heb het helemaal niet over spruitjes, alleen maar over je sluitpost in het vorige topic.
Dan blijf ik bij mijn mening. Dan gaat precies dezelfde reactie op.
En quoten was misschien handig geweest.
  zondag 23 december 2007 @ 19:02:51 #16
71919 wonderer
pi_55496751
Ik zie hier:
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 08:43 schreef maedel het volgende:

[..]

Het zal niet de eerste keer zijn lijkt me... Het verlangen naar kinderen schijnt een onbedwingbaar iets te zijn, waar men alles voor opzij wil zetten. Maar goed, daar ga ik niet over.
heel weinig mening in van jouw kant, eerlijk gezegd.

Maar goed, daar ga jij inderdaad niet over, dus laat maar.
  zondag 23 december 2007 @ 19:14:29 #17
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_55497105
Ik zeg alleen maar dat ik om mij heen heel veel relaties heb zien stranden of zelfs niet eens zien beginnen om dit issue. Om dan te zeggen dat het zijn probleem is vind ik op zijn zachtst gezegd naief.
En als jij wilt geloven dat het over gaat, ook goed, maar ik zou het niet eens ter sprake brengen in een forum als je geen commentaar daar op wilt. Ik ben namelijk niet de enige met die ervaring, daar durf ik wel wat om te verwedden.

Maar, blijkbaar heb ik je heel persoonlijk ergens geraakt. Als ik je pijn gedaan heb, dan spijt me dat, dat was niet de bedoeling.
Ik blijf echter bij mijn mening, mijn uitspraak, mijn persoonlijke ervaringen, mijn whatever hierin.
  zondag 23 december 2007 @ 19:32:02 #18
71919 wonderer
pi_55497554
Als je gelijk zou hebben, zou het toch onvermijdelijk zijn. Dus wat is dan het nut? Ik ben niet naief, ik weet wat ik aan hem, en aan mezelf heb.

Ik had wel verwacht dat iemand erop wilde reageren en ik had ook wel verwacht dat jij dat zou izjn, maar de manier waarop viel een beetje tegen. Dat is alles. Ik weet best hoe anderen en jij erover denken, maar om het op die manier, als een zekerheid, te brengen, schoot me in het verkeerde keelgat.
pi_55498138
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
Als je gelijk zou hebben, zou het toch onvermijdelijk zijn. Dus wat is dan het nut? Ik ben niet naief, ik weet wat ik aan hem, en aan mezelf heb.

Ik had wel verwacht dat iemand erop wilde reageren en ik had ook wel verwacht dat jij dat zou izjn, maar de manier waarop viel een beetje tegen. Dat is alles. Ik weet best hoe anderen en jij erover denken, maar om het op die manier, als een zekerheid, te brengen, schoot me in het verkeerde keelgat.
Tja, wat kan ik er van zeggen.. Kinderen hebben heeft nu eenmaal zijn voors en tegens. En ik kan beide kanten van het verhaal wel begrijpen. Eerlijk gezegd heb ik ook wel heel veel respect voor mensen die bewust kinderloos blijven. Beter dan mee te doen "omdat het hoort" wat ik bij velen toch wel eens denk...
  zondag 23 december 2007 @ 20:33:36 #20
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_55499194
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Tja, wat kan ik er van zeggen.. Kinderen hebben heeft nu eenmaal zijn voors en tegens. En ik kan beide kanten van het verhaal wel begrijpen. Eerlijk gezegd heb ik ook wel heel veel respect voor mensen die bewust kinderloos blijven. Beter dan mee te doen "omdat het hoort" wat ik bij velen toch wel eens denk...
Het ging mij absoluut niet om voor of tegen. Het ging er mij om dat het niet het probleem van 1 iemand is, maar van hun beiden. Ik heb mensen heel rare dingen zien doen toen die drift eenmaal boven kwam. That's all...
  maandag 24 december 2007 @ 08:59:24 #21
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_55508019
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar, en een grote pot met appelstroop
pi_55508226
nou.... doe mij maar een lekker kopje thee dan.... (waar is ign die appelstroop voor )
  maandag 24 december 2007 @ 09:29:55 #23
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_55508245
quote:
Op maandag 24 december 2007 09:27 schreef DR34M3R het volgende:
nou.... doe mij maar een lekker kopje thee dan.... (waar is ign die appelstroop voor )
die smeer ik dan bij "lastige" mensen op de mond
pi_55508901
Je bent al lekker wakker zo op de vroege ochtend
pi_55508910
... en heel eenzaam hier lijkt het..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')