quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Sorry hoor Maedel, maar ik vind het heel knap dat jij een mening kan geven over iemand die je uberhaupt nog nooit ontmoet heb en die ik al acht jaar ken... Beetje ongenuanceerd en stokerig en bepaald ongewenst.
What the hell? Ik heb het helemaal niet over spruitjes, alleen maar over je sluitpost in het vorige topic.quote:Op zondag 23 december 2007 10:14 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Maar dan daarbij, als je niet wilt dat iemand ergens een mening over heeft, moet je je mond er over houden.
Ik ben zelf dus wat ouder dan jij, wat denk je dat ik in mijn omgeving al allemaal gezien heb op dat gebied???
Maar goed, het was niet stokerig bedoeld, en spruitjes zijn gewoon groenten die wij hier vaak bij wild eten tijdens de kerst.... Jij praat constant dubbelzinnig over pijpen en ik mag geen Hollandsche groenten in de TT verwerken. Nee sgoed hoor.
Dan blijf ik bij mijn mening. Dan gaat precies dezelfde reactie op.quote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
What the hell? Ik heb het helemaal niet over spruitjes, alleen maar over je sluitpost in het vorige topic.
heel weinig mening in van jouw kant, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn lijkt me... Het verlangen naar kinderen schijnt een onbedwingbaar iets te zijn, waar men alles voor opzij wil zetten. Maar goed, daar ga ik niet over.
Tja, wat kan ik er van zeggen.. Kinderen hebben heeft nu eenmaal zijn voors en tegens. En ik kan beide kanten van het verhaal wel begrijpen. Eerlijk gezegd heb ik ook wel heel veel respect voor mensen die bewust kinderloos blijven. Beter dan mee te doen "omdat het hoort" wat ik bij velen toch wel eens denk...quote:Op zondag 23 december 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
Als je gelijk zou hebben, zou het toch onvermijdelijk zijn. Dus wat is dan het nut? Ik ben niet naief, ik weet wat ik aan hem, en aan mezelf heb.
Ik had wel verwacht dat iemand erop wilde reageren en ik had ook wel verwacht dat jij dat zou izjn, maar de manier waarop viel een beetje tegen. Dat is alles. Ik weet best hoe anderen en jij erover denken, maar om het op die manier, als een zekerheid, te brengen, schoot me in het verkeerde keelgat.
Het ging mij absoluut niet om voor of tegen. Het ging er mij om dat het niet het probleem van 1 iemand is, maar van hun beiden. Ik heb mensen heel rare dingen zien doen toen die drift eenmaal boven kwam. That's all...quote:Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik er van zeggen.. Kinderen hebben heeft nu eenmaal zijn voors en tegens. En ik kan beide kanten van het verhaal wel begrijpen. Eerlijk gezegd heb ik ook wel heel veel respect voor mensen die bewust kinderloos blijven. Beter dan mee te doen "omdat het hoort" wat ik bij velen toch wel eens denk...
die smeer ik dan bij "lastige" mensen op de mondquote:Op maandag 24 december 2007 09:27 schreef DR34M3R het volgende:
nou.... doe mij maar een lekker kopje thee dan.... (waar is ign die appelstroop voor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |