Welkom in dit Lesbeau-topic!Wil je weten waar we het in het vorige topic over hadden klik dan even hier:
[Lesbeau]#171- Wie o wie?Bijgelezen? Mooi! Dan kunnen we in dit nummer weer lekker verder slowchatten over alles wat ons bezighoudt.
![]()
![]()

![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

![]()

![]()

![]()

Wat je misschien wil weten:
Waarom staan jullie tegenwoordig in GC en niet meer in ONZ? Na ruim honderd topics hebben we besloten dat we helemaal geen onzin praten! We praten juist over hele serieuze dingen en daarom zijn we naar GC verhuisd.
Is dit het topic om je vibo collectie te tonen? Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom
Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten? Vanalles waar je het met je vrienden in de kroeg ook over zou hebben. Praat gezellig mee, leer leuke mensen kennen en het bier moet je er maar bij denken
Ik wil alles weten over hoe lesbeaux seksen, kan ik dat hier vragen? Voor vragen omtrent (vrouwelijke) homoseksualiteit kun je hier terecht: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 15
Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom? Tuurlijk!
Ik ben bi, ben ik hier ook welkom? Tuurlijk!
Ik ben man, ben ik hier welkom? Tuurlijk!
Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig! Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.
Wie zijn hier dan NIET welkom? Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen.Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat
Lesbeau? Dat schrijven ze toch op GeenStijl zo? Gejat? Nee
De term Lesbeau is niet door GS bedacht maar werd al veel eerder gebruikt. Het blad Zij aan Zij (lesbeaublad) hanteerde deze schrijfwijze in ieder geval al in 2001. Artikel over de Miss Lesbeau verkiezing 2001. De website Geen Stijl bestond toen nog helemaal niet.
Ik mis steeds topics! Wat kan ik daaraan doen? Schrijf je in voor de lesbeautopic pb-service. Dan krijg je zo snel mogelijk nadat er een topic is geopend een pb'tje met de link naar het nieuwe topic.![]()
De tommy die de laatste post doet, maakt ook het nieuwe topic, met behulp van
deze OP.