Werd ik geroepen?quote:
quote:
*Fobo sjekt*quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn haar is tegenwoordig best heul lang geworden.
ik ga het denk ik weer naar half lang laten groeien.. korte haar kost me een godsvermogenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog langer dan in mijn fobo, maar het moet naar de kapper alleen wil ik niet omdat het duur is en omdat ik niet wil dat ze het stom knippen. Ik zweer het van lang haar word je ijdel.
vanavond spelletje catan op de amerikaanse server die nog wel is toegestaan?quote:
Krijg zo bezoek, as i said, heb echt alles vol zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vanavond spelletje catan op de amerikaanse server die nog wel is toegestaan?
Mooie petjes en mutsjesquote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga het denk ik weer naar half lang laten groeien.. korte haar kost me een godsvermogennadeel is... komende tijd is mijn haar echt niet tof
hoe moet ik nou vrouwen versieren als mijn haar niet zit
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Krijg zo bezoek, as i said, heb echt alles vol zitten![]()
![]()
Snel aankleden dus nu![]()
quote:
wat moet er getypt worden... heb adhd dus typen lukt mij welquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef lezzer het volgende:
Ik moet mijn icon verkersten...
En typen
je meot die chocolade letters ook niet als toetsenbord gebruiken nee, dat werk nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:07 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik kan ook heel snel typen en word staat al een eeuwigheid open.
Maar ik zit letters te eten en te fokken.
Ha! Mijn haar is nog een stuk langer geworden! Vorig jaar vóór kerst voor het laatst naar de kapper geweest. Knap, niet knap, of je haar wel zit...zit allemaal tussen je oren en tussen mijn oren zit 't prima!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn haar is tegenwoordig best heul lang geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |