Werd ik geroepen?quote:
quote:
*Fobo sjekt*quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn haar is tegenwoordig best heul lang geworden.
ik ga het denk ik weer naar half lang laten groeien.. korte haar kost me een godsvermogenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog langer dan in mijn fobo, maar het moet naar de kapper alleen wil ik niet omdat het duur is en omdat ik niet wil dat ze het stom knippen. Ik zweer het van lang haar word je ijdel.
vanavond spelletje catan op de amerikaanse server die nog wel is toegestaan?quote:
Krijg zo bezoek, as i said, heb echt alles vol zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vanavond spelletje catan op de amerikaanse server die nog wel is toegestaan?
Mooie petjes en mutsjesquote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga het denk ik weer naar half lang laten groeien.. korte haar kost me een godsvermogennadeel is... komende tijd is mijn haar echt niet tof
hoe moet ik nou vrouwen versieren als mijn haar niet zit
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Krijg zo bezoek, as i said, heb echt alles vol zitten![]()
![]()
Snel aankleden dus nu![]()
quote:
wat moet er getypt worden... heb adhd dus typen lukt mij welquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef lezzer het volgende:
Ik moet mijn icon verkersten...
En typen
je meot die chocolade letters ook niet als toetsenbord gebruiken nee, dat werk nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:07 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik kan ook heel snel typen en word staat al een eeuwigheid open.
Maar ik zit letters te eten en te fokken.
Ha! Mijn haar is nog een stuk langer geworden! Vorig jaar vóór kerst voor het laatst naar de kapper geweest. Knap, niet knap, of je haar wel zit...zit allemaal tussen je oren en tussen mijn oren zit 't prima!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn haar is tegenwoordig best heul lang geworden.
Waarom heb jij foto's van Focus in je fobo?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ha! Mijn haar is nog een stuk langer geworden! Vorig jaar vóór kerst voor het laatst naar de kapper geweest. Knap, niet knap, of je haar wel zit...zit allemaal tussen je oren en tussen mijn oren zit 't prima!
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Logician het volgende:
Blergh ik ben aan het afbouwen met de morfine zit nu sinds gister op 2x 10mg per dag ipv 3x en voel me zooo beroerd, net ff lekker boven de wc gehangen en daarna de afspraak afgezegd
je kan het meissiequote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Logician het volgende:
Ja heb ook van die warm koud zweet aanvallen en rillingen etc ..blegh
Zo naar dat je de neiging hebt die 3e pil gewoon maar te nemen, terwijl mijn uitkijk data 31dec is dan wil ik er van af zijn
Die foto was van na een optreden dat we samen met Focus in Engeland hebben gedaan, ik was er wel trots op want Focus was echt één van mijn idolen, toen ik nog een klein jochie was.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom heb jij foto's van Focus in je fobo?
we?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Die foto was van na een optreden dat we samen met Focus in Engeland hebben gedaan, ik was er wel trots op want Focus was echt één van mijn idolen, toen ik nog een klein jochie was.
Tegenwoordig is mijn haar *wel wat langer* :
[ afbeelding ]
Grinnik, naaisquote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet
en helemaal omdat ik hem heb geopend (zorg wel dat je geen drinken in je mond heb)
lag echt in een deuk toen ik dat opgestuurd kreegquote:
ik en marc, onze zangerquote:
Ik weet het niet, maar je bent lez, dus ik neem aan dat je dan iig sex met mannen misloopt. Of je dat ook echt míst...?quote:Mis ik nou iets?
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik en marc, onze zanger
[..]
Ik weet het niet, maar je bent lez, dus ik neem aan dat je dan iig sex met mannen misloopt. Of je dat ook echt míst...?
Ah...Kramer! http://www.kramer-music.nlquote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Neehee, in welke band speel je, dat wil ik weten.
Nog steeds bezig met de cursus maar tot dusver gaat het goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej sevenhoe bevalt de thalys??
In de Thalys?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef Vanyel het volgende:
ff tvpen in de trein. Altijd leuk voor later
kan ik straks via jou korting krijgen op de thalys??quote:
Ander keertje misschien weer. Dit was een heul gewone NSintercity.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |