heul goed gejatquote:Op woensdag 9 december 2009 14:46 schreef appelsientje het volgende:
hahaha ik moest een paar keer goed kijken
Hoe kom je erop
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Salmiak het volgende:
Als we het dan toch over slecht ontworpen logo's hebben:
[ afbeelding ]
Kijk hier eens naar als je je linkeroor tegen je schouder drukt. Als dit geen verborgen boodschappen meer zijn weet ik het ook niet.
voor de luie mensen:
[ afbeelding ]
hoop dat je grapje maakt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
De patienten (lees: pedofielen), hebben zo wel meteen wat te rukken, he.quote:
Ja, die zwerft al vrij lang rond op het internet. Blijft leuk.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:22 schreef -SG- het volgende:
Ik snap het niet.
Ohja als je dat garpje bedoelt dat ze elkaar aan het neuken zijn, die is al oud.
hoop het niet voor zwarte pietquote:Op woensdag 9 december 2009 16:06 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
en het is je moeder neukend met een zwarte piet
Het meest erge is dat ik 20 seconden naar deze moest staren voor ik zag wat de bedoeling van het bedrijf was.quote:
die vind ik nog wel het geniaalstquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
die vind ik nog wel het geniaalstHoe kunnen diegenen die dat hebben ontworpen het niet gezien hebben?? en wat moet het eigenlijk voorstellen in hun ogen, die A met 2 puntjes
Dan heeft 'ie wel een heule, HEULE dikke pik.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]!
Dat logo is bedoeld als twee copulerende figuren, check www.astyle.it
ja duh.. hij is zwartquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie wel een heule, HEULE dikke pik.
dat zie ik ook wel, dat staat ook in mijn post. maar diegene die dat logo hebben ontworpen (van astyle) wilden dat vast niet uitbeelden neem ik aan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]!
Dat logo is bedoeld als twee copulerende figuren, check www.astyle.it
Dat denk ik juist wel, ze richten zich op jongeren.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
dat zie ik ook wel, maar diegene die dat logo hebben ontworpen (van astyle) wilden dat vast niet uitbeelden neem ik aan?
En dan ontwerpen ze zo'n logo? Goeie marketing zoquote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik juist wel, ze richten zich op jongeren.
Ik had in de brugklas ook wel zo'n rugzak met dat logo erop willen hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
En dan ontwerpen ze zo'n logo? Goeie marketing zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |