tsja, op elk potje past een dekseltje hčquote:
googlen bij images op kiss. Vind je hem vanzelf.quote:Op maandag 24 september 2007 22:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze in het groot?
Leuke wallpaper.
dan zal ik daar eens verandering in komen brengenquote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
allemaal kijkers, geen posters...
tsssss
Alvast sweet dreams voor straks Erikquote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo slapen. Althans, ik ga nog even tv kijken en dan slapen.
gelukkig, daar is Maedel alweerquote:
ik heb die in het groot, als poster op me kamerquote:Op maandag 24 september 2007 22:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze in het groot?
Leuke wallpaper.
Waar is Faithz, ben je heel mooi op tijd met die koffie en dan komt ze niet opdagen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:27 schreef Stroekie het volgende:
"Zet alvast koffie voor Faithz en de rest klaar"![]()
ik denk dat we geboycot worden, en dat Faithz gewoon bij Maedel zit om hun nieuwe koffie machine uit te testen, en ons met de dagelijkse hoeveelheid koffie laten zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waar is Faithz, ben je heel mooi op tijd met die koffie en dan komt ze niet opdagen!![]()
Dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk dat we geboycot worden, en dat Faithz gewoon bij Maedel zit om hun nieuwe koffie machine uit te testen, en ons met de dagelijkse hoeveelheid koffie laten zitten![]()
maar daar laten wij ons niet door van de wijs brengenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!![]()
Nou, dan hoop ik dat ze veel plezier hebben samen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |