We gaan vaker naar die kikkerpoel achter datquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bijna...
Het is ook erg soppig daar.
hehe maar dat gaat niet kloppen denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij mij niet het geval.
En dat ken ik ja, alleen heb ik dat ook ooit bij mensen die ik IRL niet ken en dan blijkt als ik ze een keer IRL zie, dat het helemaal niet zo is(Ik heb me ook een bepaalde voorstelling van jou gemaakt)
Ik zou wel een voliere willen, dit is gewoon een vogelkooio en vind ik eigenlijk te klein, maar goed, we hebben niet veel ruimte en het is meer vriendlief zijn ding, niet zo het mijne, maar ik vind ze wel erg mooi moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
VERGETEN
![]()
Mooi
Ik zou ook wel een volliere in de tuin willen, (en een zwembad, trampoline, hangmat (heppik al), gras, vijver, terras..) maar dan moet er wel een uit-knop op die snaveltjes zitten.
Dat zeg ik, meestal klopt er niets van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
hehe maar dat gaat niet kloppen denk ik
Ik wil dat boerderijtje, mag jij die poel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:06 schreef Faithz het volgende:
[..]
We gaan vaker naar die kikkerpoel achter datboerderijtje
![]()
Als je dat pad afloopt, met datboerderijtje
links van je, en daarna de eerste links gaat, daar
Ja ik ook met klantenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, meestal klopt er niets van.
Ook op mijn werk, heb ik mensen al tien keer aan de telefoon gehad en toch een bepaald idee van hoe iemand eruit ziet en zich gedraagt en dan LIJKt het er nog niet op.
Ja, soms wel, maar meestal niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:29 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja ik ook met klanten
Maar soms klopt het ook wel eigenlijk. Precies wat ik me had voorsteld
Maar ook ooit: Hi I am Pierre
En ik:wtf, blond, klein, brilletje
Waar is die man met het zwarte haar en de coole uitstraling
Als vrouwen eenmaal op dreef zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:18 schreef Stroekie het volgende:
Wat gaan jullie hard vanaochtend
Die van mij is de laatste week nu al met 3 spitsmuisjes thuisgekomenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:29 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik moet zo vanalles gaan doen weer en ik heb helemaal geen zin, maar sowieso even naar de dierenwinkel voor zaagsel en iets voor de kanaries...
En hooi, ik moet even alle hokken van de cavia's schoonmaken.
O, had ik trouwens al gezegd dat onze katten de kanaries ook helemaal geweldig vinden?![]()
Heul niet!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, soms wel, maar meestal niet.
Jij bent niet zo groot denk ik, ongeveer hetzelfde als ik, 1.65 ofzo, kort donker haar...![]()
Dan had ik alleen je lengte goed...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Heul niet!
Ok wel maar met donkerblond haar, gewoon halflang
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, en met van dat zachte gemauw...
Ze zitten al vanaf dat het licht is zowat bij de deur naar buiten te kijken.
En dan hebben we het nog niet over persoonlijkheid gehadquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan had ik alleen je lengte goed...![]()
Dexter maakt ook ruzie met andere katten, Jack niet zo, die blaast wel, maar rent vervolgens hard weg. Watjequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:39 schreef Faithz het volgende:
Maar het is ook een terrorist, onze Toby. Als ie buiten een andere kat tegenkomt.. oei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |