OP's worden tegenwoordig meestal door TS opgefleurd met mooie plaatjesquote:Op maandag 14 juni 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
We hebben geen OP meer he? Dan maar gewoon zo verder. Oude topic staat hier: [Lesbeau] #263 Michelle Rodriguez
Voor MS patiënten is eigenlijk geen behandeling mogelijk. Mijn moeder heeft MS (al 30 jaar) en is inmiddels in een best wel uitzichtsloze positie. Volledig rolstoelafhankelijk en ook aan handfunctie begint ze behoorlijk in te leveren.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik lastig als ik vraag wat het precies is, dat iets met de moeilijke naam?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef lezzer het volgende:
Voor MS patiënten is eigenlijk geen behandeling mogelijk.
Nou, eigenlijk niet. De bloedsomloop loopt gewoon verkeerd, waardoor het lichaam zich niet kan herstellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
En komt dat echt door dichtgeslibte aderen? Wat vreemd, zeg.
Wow, dat klinkt wel goed zeg!! Goed van je moeder dat ze deze stap neemt!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef lezzer het volgende:
Chronische cerebro-spinale veneuze insufficiëntie
Ik heb mijn moeder net gesproken. Ik heb haar in geen jaren zo gehoord. On-voor-stel-baar.
Ze klinkt echt heel actief, kan nu al dingen die ze in jaren niet kon, en de mist uit haar hoofd is weg.
Heel erg hoopvol voor de toekomst
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
Op youtube zijn er ook veel voor en na filmpjes. Je weet gewoon niet wat je ziet
voor
na
Ja, echt wel. Ik had hier nog nooit van gehoord. Is het echt zo dat die behandeling in Nederland nog niet wordt gedaan vanwege de regeltjes?quote:
Het is niet wetenschappelijk getriald en bewezen en bestudeerd. Maar dat duurt dus járen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ik had hier nog nooit van gehoord. Is het echt zo dat die behandeling in Nederland nog niet wordt gedaan vanwege de regeltjes?
In het vorige topic stond niet echt veel er over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer, ik val midden in de discussie, maar begrijp ik nu goed dat jouw moeder MS heeft en dat iets simpels als dotteren daar dus blijkbaar al bij kan helpen??
Ik ken een vrij jonge vrouw met MS, dus dit is tevens een tvp! Vanavond even in het vorige topic de rest van de discussie teruglezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |