quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
huh? waarom niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Noodly het volgende:
buh, dr zijn heul geen leuke lesbo uitgaansplekken in Tilburg
o dus.. en ik maar denken dat Tilburg the place to be was.......quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? waarom niet?
ik vond de lollipop op roze maandag heul gezellie hoor...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef wonderer het volgende:
Ik zit trouwens te denken aan een iets aangepaste OP... Geen L meer, maar de avatar van de vaste posters en iets leuks over hen erbij zodat nieuwe mensen de vaste posters meteen een beetje leren kennen...
Op roze maandag misschien, goeie tip, zal het onthoudenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? waarom niet?
ik vond de lollipop op roze maandag heul gezellie hoor...
hmz.... dan post ik wel even niet te veulquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef wonderer het volgende:
Ik zit trouwens te denken aan een iets aangepaste OP... Geen L meer, maar de avatar van de vaste posters en iets leuks over hen erbij zodat nieuwe mensen de vaste posters meteen een beetje leren kennen...
wat is er doordeweeks anders dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:51 schreef Noodly het volgende:
Jeuj, nieuwe![]()
[..]
Op roze maandag misschien, goeie tip, zal het onthoudenmaar zo doordeweeks niet
jij vindt de lollipop niet leuk/gezellig ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Noodly het volgende:
buh, dr zijn heul geen leuke lesbo uitgaansplekken in Tilburg
Een (mannelijke) huisgenoot vroeg laatst aan mij hoe het met mijn vriendje was, ik zei dat ik die niet heb omdat ik op vrouwen val. Hij: "Oh.. welke man heeft het voor je verpest?quote:Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.
Schopje naar PUB?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef NanKing het volgende:
Die :S is wel heel erg ja in de TT.
En centraal.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz.... dan post ik wel even niet te veul
[..]
wat is er doordeweeks anders dan?
het is altijd zo leeg daar als ik er ben. Misschien dan toch met carnaval maar gaan ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vindt de lollipop niet leuk/gezellig ?
Iemand die de :S er uit kan halen en zich geroepen voelt.... be my guest... dan maak je er eenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef NanKing het volgende:
Die :S is wel heel erg ja in de TT.
En centraal.
auw dat is wel heel knullig gepland.....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
het is altijd zo leeg daar als ik er ben. Misschien dan toch met carnaval maar gaan ofzohoewel mijn colleges dan net beginnen, schandalig.
Whehehe, leuk is dat hequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Noodly het volgende:
Over die OP trouwens..
[..]
Een (mannelijke) huisgenoot vroeg laatst aan mij hoe het met mijn vriendje was, ik zei dat ik die niet heb omdat ik op vrouwen val. Hij: "Oh.. welke man heeft het voor je verpest?"
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe, leuk is dat he.
Mijn laatste vriend (ja ik had ooit vriendjes) is er flink mee geziekt dat ik na hem alleen nog maar voor dames ging
Heeft hij echt 5 jaar aan moeten horen ofzoot.
en je doet woody woodpecker na?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef NanKing het volgende:
Ik weet 't niet hoor.
Aan de ene kant vind ik 't grappig maar aan de andere kant vind ik het echt lam.
NanKing
Ik houd van hobby's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |