ok, ik houd me rustigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk dat is nu een goed voorbeeld van het verschil tussen H waar wel aan naming en shaming gedaan wordt en L waar we zulks achterwege laten
meeposten is nog veul leuker.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:43 schreef Wexy het volgende:
homomannetjes zijn heerlijk.... kun je tenminste stom mee ouwehoeren zonder dat hij iets van je wil
heterovrouwen ook trouwens alleen die hebben nog wel eens de neiging om het eng te vinden als een pot met ze danst
dus ik vind het wel leuk om ze hier ook te lezen...
sorriequote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:42 schreef NanKing het volgende:
The mental image, wat doe je.
niet te veel tegelijk he....quote:
*snik*quote:
Dat je hier post, wil niet zeggen dat je ook pot Tommy bent...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet te veel tegelijk he....
ik gil nu af en toe wat op de rest van het forum... als ik ook nog actief pot moet worden op fok.... dat is een drempel verder
oke en nu serieus... ik meld mij als ik iets leuks zie... dus ik zou zeggen..... entertain me
Try mequote:
Ben het wel... drom zei ik ook... actief potquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat je hier post, wil niet zeggen dat je ook pot Tommy bent...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:43 schreef Wexy het volgende:
homomannetjes zijn heerlijk.... kun je tenminste stom mee ouwehoeren zonder dat hij iets van je wil
heterovrouwen ook trouwens alleen die hebben nog wel eens de neiging om het eng te vinden als een pot met ze danst
dus ik vind het wel leuk om ze hier ook te lezen...
jap, en waar het gezellig is en de drank vloeit blijf ik!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
welkom!
enneh..was hierissieweer verdwaald??
zoooooo gezellig op stap geweest gister weer..
Ja, weet ik, maar als je je niet "bloot" wil geven via je AT, bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
Try me
[..]
Ben het wel... drom zei ik ook... actief pot
da's toevallig ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
zoooooo gezellig op stap geweest gister weer..
ben benieuwd of jij op de volgende editie dan ook present bentquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap, en waar het gezellig is en de drank vloeit blijf ik!
ik vanavondquote:
wel dan nog wel een slaapplek nodig....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben benieuwd of jij op de volgende editie dan ook present bent
kunnen we er weer een minimeet van maken
pcies op die fiets ja oke dat is ook wel een beetje waar natuurlijk... niet iedere vrouw of man die hier post is homosexueel.. tenminste... Hoeft niet zo te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar als je je niet "bloot" wil geven via je AT, bedoel ik.
huh? was jjij er ook gisteren dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap, en waar het gezellig is en de drank vloeit blijf ik!
tuurlijk, mij niet gezien dan!?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? was jjij er ook gisteren dan?
geen idee.. je hebt geen foboquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tuurlijk, mij niet gezien dan!?
met een vrouw, voor de liefhebbers!quote:
wauw wat een schatjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met een vrouw, voor de liefhebbers!
[ afbeelding ]
Klop! echt een tering te gek en geschift wijf!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
wauw wat een schatje
die meid dan he
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met een vrouw, voor de liefhebbers!
[ afbeelding ]
we hadden nog wel oogcontact...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]dan heb ik je nietgezien gisteren en haar ook niet trouwens
meer op sara jessica parkerquote:
Nee hoor. Als ik oogcontact heb met iemand herken ik hem een jaar later nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we hadden nog wel oogcontact...
du'h... en je had niet in de gaten dat ik gewoon mee loop te trollen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
was er ook niet joh:P loop te trollen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
du'h... en je had niet in de gaten dat ik gewoon mee loop te trollen?
suc6!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik gaat er vandoor, kijken of ik eindelijk sex heb vannacht
thanx!quote:
Tuulk is dat verplichtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:53 schreef Wexy het volgende:
en tx all voor het warme welkom.. is het hier ook 'verplicht' om als lesbo een kat te hebben?
veel plezierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik gaat er vandoor, kijken of ik eindelijk sex heb vannacht
ieuw.... nee grapefruit-lemon.. alias Twist thee van pickwick is primaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuulk is dat verplicht.
Rooibosthee drinken ook trouwens..
@Wexy: Je moet hier niks.. en al helemaaaaaal niet naar Sebas luisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef Sebasser het volgende:
Wexy, je moet wel een fobo hebben als je hier wil posten.
Zullen we die regel voortaan in de OP zettenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
@Wexy: Je moet hier niks.. en al helemaaaaaal niet naar Sebas luisteren
Koffie FTWquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
ieuw.... nee grapefruit-lemon.. alias Twist thee van pickwick is prima
En nu Paul de Leeuw kijken
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zullen we die regel voortaan in de OP zetten
koffie zuip ik absoluut nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Koffie FTW
Veul pelzier met paul. En onthoud...minder lurken meer posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |