Das geen film, serie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:17 schreef NanKing het volgende:
Ik moet denken aan die tekenfilm 'jacob dubbel' bij TT.
Jacob Two Twoquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:30 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
Jacob Dubbelklinkt toch beter dan Jacob Two - Two
Bij mij was het net ook heel traag, nu is het weer lekker snel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:39 schreef maedel het volgende:
jeumig wat is fok traag.
Je moet niet zo op fokken eroverquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:49 schreef maedel het volgende:
oh, en sorry, ik liet me even gaan in het originele topic.
Van de ene kant "doe ik het er ook om" hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet niet zo op fokken erover.
Ik snap het wel, ik ga het liefst ook vol er op in maar je hebt alleen jezelf ermee.
Net alsof die mensen ineens alles begrijpen.
quote:
Ik heb precies hetzelfde. Ik schrik er alleen niet meer van, verdrietig kan ik er wel om zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Van de ene kant "doe ik het er ook om" hoor
Maar ik word altijd wel verdrietig als ik dat soort dingen lees. Die persoon die schrijft hoe er op het werk over die homo wordt gepraat, dat vind ik echt heel erg eigenlijk. Daar schrik ik dan wel van.
de vraag is natuurlijk, past dat giro blauw ook bij jouw ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:33 schreef Sitethief het volgende:
Hey! Er heeft iemand wat blauwe verf op een paar Tommies gebruikt.
Ik zou ook fok moeten uitzettenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Gedaan, en ik ga zo de vaatwasser maar inruimen(paar borden, zo gebeurd ) en de comp uitzetten
Ik ben meer Rabobank oranjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:43 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Btw, wonderer, ik zag dat je aan de mirena dacht - ik ook...
Ga 'm zo snel mogelijk laten plaatsen, ik hou je op de hoogte. Er zijn trouwens heel veel spookverhalen over, maar ook heel veel goede...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er zijn een paar icoontjes stuk in de OP
Het liefst zou ik de hele zooi laten verwijderen, maar overgang heb ik nog geen zin inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb niets, gebruik niets.. ben gesteriliseerd
Maar je weet 100% zeker dat je geen kinderen wilt krijgen, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het liefst zou ik de hele zooi laten verwijderen, maar overgang heb ik nog geen zin in
Ik heb altijd last gehad van de pil (haren vielen uit enzo...) dus bevalt dit veel beterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef wonderer het volgende:
Ik las dat je bij een koperspiraaltje een grotere kans hebt op ontstekingen en nog een paar andere dingen...
Niet voor iedereen hoorquote:
ROFLquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij wordt zwanger van een andere vrouw?
De beste anti-conceptie die er isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef maedel het volgende:
ik doe het gewoon alleen met vrouwen.
Ideaal
Ja, tut, dat zeg ik toch netquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
De beste anti-conceptie die er is.
Kort (niet te), wild, alle kanten op stekend, blond met verschillende tinten donkerdere plukken erin...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:11 schreef maedel het volgende:
ok, ik ga morgen naar de kapper.
Zal ik m'n haar eens heel hip laten knippen? En zo ja, hoe dan?
Jij wordt zwanger van een andere vrouw?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Nou Nan... kom jij ook nog maar met dezelfde vraag dan
Nou, 1. ik laat niks verven. en 2. ik ben niet blond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kort (niet te), wild, alle kanten op stekend, blond met verschillende tinten donkerdere plukken erin...
[Gez] sperma donor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij wordt zwanger van een andere vrouw?
Bloempot kapsel natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, 1. ik laat niks verven. en 2. ik ben niet blond.
Wat nu?
Trustequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:32 schreef maedel het volgende:
lekker creatief allemaal.![]()
enniehoe, ik ga naar bed.
doeg
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:06 schreef maedel het volgende:
damn, ik heb van alles gemist gisterenavond
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga zo pakken!
Dat kon niet zei de kapsterquote:
sorry, da's jargon van mijn werkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]'t was fun, ik heb me kostelijk vermaakt
Goedemorgen!
@Stroek: TWK-knuffel
en tevreden over het resultaat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:36 schreef maedel het volgende:
zo, ik ben naar de kapper geweest,
Dat kon niet zei de kapster![]()
Ja, maar echt spectaculair is het niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Korter nadat je bij de kapper bent geweest! Leugens!
Je bedoelt dat wijverig+homo's topic?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:06 schreef maedel het volgende:
damn, ik heb van alles gemist gisterenavond
Ik had een mooie conclusie maar toen was ie volquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wijverig+homo's topic?
Ik heb me weer lekker ouderwets zitten opvreten achter me laptop.
Hoi trouwens popjes![]()
.
Ik wil hem hier wel!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had een mooie conclusie maar toen was ie vol
Vertel 'm eens hier danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een conclusie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat nadat je tegen mij zei dat ik me niet op moest fokkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:31 schreef NanKing het volgende:
Ik heb me weer lekker ouderwets zitten opvreten achter me laptop.
Ja toen stond ik er nog helemaal achterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef maedel het volgende:
[..]
En dat nadat je tegen mij zei dat ik me niet op moest fokken![]()
Op het moment dat jij zei, ik ga naar bed all hell broke loose in mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
We weten allemaal hoe het gaat. Je wilt je niet opfokken, maar hoe langer de discussie duurt en hoe meer belachelijke inzichten er komen hoe meer je (althans, ik) je opfokt. Of je nou wilt of niet.
Gisteren stoom uit het hoofd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:03 schreef NanKing het volgende:
Och ik kan er nu ook wel weer om lachen hoor.
Iets van "ik kan hier toch wel uit concluderen dat de doorsnee hetero moeite heeft met doorbroken (gender-)rollen, waardoor hij ineens moet nadenken over een situatie. Wat gaan we hieraan doen?"quote:
Ik snap nooit zo waar mensen zich druk om maken...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets van "ik kan hier toch wel uit concluderen dat de doorsnee hetero moeite heeft met doorbroken (gender-)rollen, waardoor hij ineens moet nadenken over een situatie. Wat gaan we hieraan doen?"
quote:
Zou dat heterospecifiek zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets van "ik kan hier toch wel uit concluderen dat de doorsnee hetero moeite heeft met doorbroken (gender-)rollen, waardoor hij ineens moet nadenken over een situatie. Wat gaan we hieraan doen?"
Het is in zoverre heterospecifiek denk ik, dat er veel hetero's zijn die in de standaard hokjes blijven denken. Iemand die gay is, heeft zelf al ervaren dat de stereotiepen lang niet altijd waar zijn en zal dat minder doen lijkt me. Gelukkig zijn er ook hetero's die wel open staan voor iets dat 'anders' is...quote:Op zondag 20 januari 2008 08:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Zou dat heterospecifiek zijn?
Ik heb het idee dat heel veel lesbo's ook moeite hebben met doorbroken genderrollen...
Ik zou willen dat mensen eens niet zo in gender zouden denken. Ik ben gewoon wie ik ben, en toevallig heb ik daar een set boobs bij.
WEinig, dat was mijn punt in dat topic ook. Een man die zich "verwijfd" gedraagt hoeft geen homo te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef maedel het volgende:
wat heeft een genderrol eigenlijk met homosexualiteit te maken?
Ook 'jullie' houden van mensen, en vinden het fijn als mensen van 'jullie' houden... Welcome to our world!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is verdomme (of gelukkig!) helemaal niks mis met ons. We zijn niet geestesziek, fysiekziek, gestoord of kapot!
ik kan het me voorstellen, ik heb al momenten dat ik giftig word van sommige uitspraken, terwijl ik me niet eens aangevallen hoef te voelen..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het laat maar lullengedeelte is wel ideaal, maar ik kan dat niet altijd.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen, ik heb al momenten dat ik giftig word van sommige uitspraken, terwijl ik me niet eens aangevallen hoef te voelen..
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat vind ik wel een pluspunt in iemand hoor.
Ja das ook weer zo, makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het laat maar lullengedeelte is wel ideaal, maar ik kan dat niet altijd.
maar Dr34m3r heeft dan ook volop pluspuntenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat vind ik wel een pluspunt in iemand hoor.
Fong Leng ken ik, maar wie is Gerti?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:37 schreef Stroekie het volgende:
Gerti Bierenbroodspot en Fong Leng zijn een stelletje
Gerti maakt schilderijen en Fong ontwerpt kledigquote:Op maandag 21 januari 2008 09:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen!
Wat een schokkend feit zo op de vroege morgen Stroek!
wie zijn da?
Als iik ooit een boek ga uitgeven, noem ik het ook JBquote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Gerti bij Droge.
En Fong Leng noemt haar boek gewoon Fong Leng? Das best wel narcistisch...
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als iik ooit een boek ga uitgeven, noem ik het ook JB
wattist?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef NanKing het volgende:.
Bluh ik voel me helemaal niet lekker.
Dank je.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Vervelend...Beterschap!
Ik voel me gewoon heel erg grieperigquote:
"reikt een groot glas verse jus aan"quote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik voel me gewoon heel erg grieperig. Rillingen, hoofdpijn, zwaar misselijk , buikpijn etc
.
Woewoe wat ben ik toch zielig.
Precies, je bent gewoon keizieligquote:
Das voodoo, omdat je geen eieren voor me wil bakken.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef NanKing het volgende:.
je mag toch ook maar 2 eieren per week etenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das voodoo, omdat je geen eieren voor me wil bakken.
huh wat?quote:
Zingend het topic in? Vertel?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:34 schreef wonderer het volgende:
Tralala.
*schrik*quote:Op maandag 21 januari 2008 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sluipt op kousenvoetjes het topic binnen en geeft Sitethief onverwacht een
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef NanKing het volgende:.
geeft Sitethief een knuffel voor de schrikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*schrik*
Kheb een lang gesprek met een Tweede Kamerlid over studiefinanciering en het zorgstelsel gehad.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:25 schreef wonderer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef NanKing het volgende:
Bwah :R ik had gehoopt dat het vele slapen zou helpen.
Maar ben nog zieker dan gisteren.
Ja, zo ongeveer hetzelfde geloof ik, van wat ik begrepen heb. Ik wacht tot ik weer ongesteld word en daarna neem ik een maand lang de pil, zodat ik zeker weet wanneer ik weer ongesteld word. Dus ik heb nog twee maanden. Wil eerst jouw horrorverhaal horenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
G'morgen... Ik ga over drie weken voor de Mirena, was gisteren op vooronderzoek bij mevrouw huisarts. Dat ging zo'n beetje zo:
-praten over waarom en of je er al wat van weet
-onderzoek hoe je baarmoeder ligt en hoe ruim je bent (met speculum en hand)
En dan moet ik als ik weer ongesteld ben een afspraak maken, zodat ze zeker weet dat ik niet zwanger bent als ze 'm plaatst. Ook ben je tijdens je 'periode' wat ruimer.
Weet natuurlijk niet hoe dit alles in de VS gaat.
'k hou je op de hoogte...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer hetzelfde geloof ik, van wat ik begrepen heb. Ik wacht tot ik weer ongesteld word en daarna neem ik een maand lang de pil, zodat ik zeker weet wanneer ik weer ongesteld word. Dus ik heb nog twee maanden. Wil eerst jouw horrorverhaal horen
Cool en ook lliefquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:22 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft voor de belasting bij mijn beroep "author" ingevuld
Hip. Foto als het af is?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:06 schreef maedel het volgende:hallo
![]()
onze overbuur legt tapijt op onze trap, en het wordt keimooi!
(dat de overbuurman bij het tapijtbedrijf werkt is toeval hoor)
Woa, dat klinkt inderdaad als een lekkere droom - altijd fijn als je de juiste dingen weet te zeggen en de held van je eigen filmdroom bentquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:43 schreef wonderer het volgende:
Oeh, ik herinner me ineens mijn droom weer.
*droom*
Moest er ineens aan denken, was wel weer zo'n lekkere droom met een verhaallijn en een fijn gevoel
was het maar alvast vrijdag avondquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:41 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe gaat het verder hier?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het maar alvast vrijdag avond![]()
![]()
ik ben deze werkweek nu al meer dan zat
ik ga vrijdag ook eerst slapen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jazeker! Heb er zin an!
Als het maar half zo leuk is als de vorige keer ben ik al tevreden hoor
en nu moet ik naar mijn bedje.... vandaag en morgen op tijd naar bed, anders houd ik het vrijdag niet de hele nacht vol..
welterusten
tssssk... maar meisje toch, dat kan veel beter :-)quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En ik maar zoeken naar een goed grapje waarin je de naam van een stijldans met dan wel homo, lesbo oid kan vermengen...en het enige waar ik op kom is pottango...
Ik schaam me diep.
In het begin was het een heel raar gevoel. Net of je ergens stiekum in een kelder aan het dansen was. En nu is het echt heel gewoon en een supergoed gevoel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik vind dat altijd zo leuk, als de standaarden zijn omgedraaid...
En hebben jullie gevochten om wie welke houding aan moest nemenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef maedel het volgende:
[..]
In het begin was het een heel raar gevoel. Net of je ergens stiekum in een kelder aan het dansen was. En nu is het echt heel gewoon en een supergoed gevoel.
quote:Beep beep beep beep beep beep beep,
go the horns in the cars in the street.
We walked away from the lover's leap.
Opposite directions,
synchronised feet.
Wait wait wait wait wait wait wait,
for the time it takes a heart to mend a break.
How many moons are reflected in the lake?
Can you wait forever if time is all it takes?
Despite all the warnings,
I landed like a fallen star,
in your arms.
Beat beat beat beat beat beat beat,
goes my heart on the side of my sleeve;
whispering something I can hardly believe.
Let me take the lead,
'cause love is all we need.
Nee, daar waren we snel uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook wel af- kies je per dans wie leidt of heb je een voorkeur?
Zo zo, madamquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, daar waren we snel uit.
Je hebt, in ieder geval tijdens de cursus, wel een vaste rol.
Ik ben de leidende partij, bij hetero's is dat de man.
Dat komt simpelweg omdat ik langer ben dan mijn vrouw en ik veel meer ervaring heb (ik heb in mijn jeugd op goudniveau gedanst, als dame, dat wel).
Ja leuk zijn wij hèquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:14 schreef NanKing het volgende:
Wat leuk Maedel.
Vind het op de een of andere manier echt iets voor jou (en je vrouw) stijldansen.
Heb je geoefend met je pirouetjes?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja leuk zijn wij hè![]()
![]()
Maar inderdaad, wel echt wat voor ons.
Intussen ben ik helemaal duizelig. En dat is op z'n zachtst gezegd wel wat onprettig.
Nee, volgens mij heb ik gewoon ordinair koorts.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heb je geoefend met je pirouetjes?
Nou ja bij de cha cha cha doen ze toch wel eens rondjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik gewoon ordinair koorts.
Trouwens, pirouetjes?Bij stijldansen?
![]()
Godallemachtig wat moet ik met zo'n suggesties toch?quote:Roemeense Dames
Vrouwen uit Roemenië voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
ook hoi!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef wonderer het volgende:
Hallo allemaal.
Oh ja, volle maan.. het was vannacht en gister nacht echt ZO icht buiten... de maan die op de sneeuw scheen, je zag zelfs de schduwen van de bomen op de sneeuw. Het was net zo donker als bij zonsopkomst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die zon schijnt hier op onze volle maan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:46 schreef Stroekie het volgende:
"duwt zijn hoektanden weer in normale positie terug"
en dan had ik het nog beschaafd gehouden en het niet gehad over het feit dat er allemaal bloed op de kussensloop lag toen ik wakker werdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:46 schreef maedel het volgende:
zeg Stroek, ik denk dat iedereen heel erg geschrokken is van dat hoektanden verhaal ofzo.
grote hoektanden, bloed en volle maan dat moet met google/wikipedia toch een link naar transsylvanië opleverenquote:
Vampiers hebben niks te maken met volle maan, dat zijn weerwolven...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
grote hoektanden, bloed en volle maan dat moet met google/wikipedia toch een link naar transsylvanië opleveren
wonderer is een apart verhaal?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, vooral Stroek en ik komen hier van de homo's. Oh, en wonderer natuurlijk.
jij had dan ook nog niet onder mijn shirt gekekenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vampiers hebben niks te maken met volle maan, dat zijn weerwolven...
Oorsprong van dit topic is een afsplitsing van deze reeks SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:22 schreef hierissieweer het volgende:
Ben ik op zoek naar het nieuwe homo topic, kom ik dit tegen! Maar hallo! (volgens mij zit de helft van homo hier ook...!?)
Je wil niet weten hoe apart.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wonderer is een apart verhaal?
Het is hier toch veul gezelliger johquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wonderer is een apart verhaal?
[homo] is best lief toch? Het zal wel aan mij liggen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oorsprong van dit topic is een afsplitsing van deze reeks SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18
en behoort een tegenhanger te zijn van HOMO, en hier proberen we wat lever voor elkaar te zijn dan soms de praktijk is bij HOMO
Toen we hier begonnen, viel dat vies tegen. Het is wel verbeterd de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[homo] is best lief toch? Het zal wel aan mij liggen..
FOTO"S!!! of wordt dat hier niet gewaardeerd!?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had dan ook nog niet onder mijn shirt gekeken![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
FOTO"S!!! of wordt dat hier niet gewaardeerd!?
jawelquote:
de rellen hier zijn op de vingers van 1 hand te tellenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is hier toch veul gezelliger joh.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is hier toch veul gezelliger joh.
Vertel! (even het verleden ophalenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen we hier begonnen, viel dat vies tegen. Het is wel verbeterd de laatste tijd.
en ik heel slecht als ik suggereer dat het verband houdt met het feit dat bepaalde personen zich niet/minder laten zienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen we hier begonnen, viel dat vies tegen. Het is wel verbeterd de laatste tijd.
quote:
In homo zijn er toch althans in de 3 maanden dat ik daar rond wandel geen rellen geweest!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de rellen hier zijn op de vingers van 1 hand te tellen
Dat is dan een record.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In homo zijn er toch althans in de 3 maanden dat ik daar rond wandel geen rellen geweest!
Names, names, give me names!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik heel slecht als ik suggereer dat het verband houdt met het feit dat bepaalde personen zich niet/minder laten zien
zeg wat denkt u van mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom niet, en anders even door scrollen. Ik wil naakt foto's van stroekie!
blog?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchenLees mijn blog maar als je het naatje van de kous wil weten.
er leiden vele wegen naar Rome en daar behoeven we hier het L topic niet voor te belastenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Names, names, give me names!
ik breng peace and tranquilityquote:
kijk dat is nu een goed voorbeeld van het verschil tussen H waar wel aan naming en shaming gedaan wordt en L waar we zulks achterwege latenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Names, names, give me names!
ik val op ouder en ben geil 1+1=2:Pquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg wat denkt u van mij
ik heb een hele keurige reputatie als hardwerkende burgerman die bijna overal hier op Fok topic opa is
ok, ik houd me rustigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk dat is nu een goed voorbeeld van het verschil tussen H waar wel aan naming en shaming gedaan wordt en L waar we zulks achterwege laten
meeposten is nog veul leuker.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:43 schreef Wexy het volgende:
homomannetjes zijn heerlijk.... kun je tenminste stom mee ouwehoeren zonder dat hij iets van je wil
heterovrouwen ook trouwens alleen die hebben nog wel eens de neiging om het eng te vinden als een pot met ze danst
dus ik vind het wel leuk om ze hier ook te lezen...
sorriequote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:42 schreef NanKing het volgende:
The mental image, wat doe je.
niet te veel tegelijk he....quote:
*snik*quote:
Dat je hier post, wil niet zeggen dat je ook pot Tommy bent...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet te veel tegelijk he....
ik gil nu af en toe wat op de rest van het forum... als ik ook nog actief pot moet worden op fok.... dat is een drempel verder
oke en nu serieus... ik meld mij als ik iets leuks zie... dus ik zou zeggen..... entertain me
Try mequote:
Ben het wel... drom zei ik ook... actief potquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat je hier post, wil niet zeggen dat je ook pot Tommy bent...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:43 schreef Wexy het volgende:
homomannetjes zijn heerlijk.... kun je tenminste stom mee ouwehoeren zonder dat hij iets van je wil
heterovrouwen ook trouwens alleen die hebben nog wel eens de neiging om het eng te vinden als een pot met ze danst
dus ik vind het wel leuk om ze hier ook te lezen...
jap, en waar het gezellig is en de drank vloeit blijf ik!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
welkom!
enneh..was hierissieweer verdwaald??
zoooooo gezellig op stap geweest gister weer..
Ja, weet ik, maar als je je niet "bloot" wil geven via je AT, bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
Try me
[..]
Ben het wel... drom zei ik ook... actief pot
da's toevallig ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
zoooooo gezellig op stap geweest gister weer..
ben benieuwd of jij op de volgende editie dan ook present bentquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap, en waar het gezellig is en de drank vloeit blijf ik!
ik vanavondquote:
wel dan nog wel een slaapplek nodig....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben benieuwd of jij op de volgende editie dan ook present bent
kunnen we er weer een minimeet van maken
pcies op die fiets ja oke dat is ook wel een beetje waar natuurlijk... niet iedere vrouw of man die hier post is homosexueel.. tenminste... Hoeft niet zo te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar als je je niet "bloot" wil geven via je AT, bedoel ik.
huh? was jjij er ook gisteren dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap, en waar het gezellig is en de drank vloeit blijf ik!
tuurlijk, mij niet gezien dan!?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? was jjij er ook gisteren dan?
geen idee.. je hebt geen foboquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tuurlijk, mij niet gezien dan!?
met een vrouw, voor de liefhebbers!quote:
wauw wat een schatjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met een vrouw, voor de liefhebbers!
[ afbeelding ]
Klop! echt een tering te gek en geschift wijf!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
wauw wat een schatje
die meid dan he
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met een vrouw, voor de liefhebbers!
[ afbeelding ]
we hadden nog wel oogcontact...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]dan heb ik je nietgezien gisteren en haar ook niet trouwens
meer op sara jessica parkerquote:
Nee hoor. Als ik oogcontact heb met iemand herken ik hem een jaar later nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we hadden nog wel oogcontact...
du'h... en je had niet in de gaten dat ik gewoon mee loop te trollen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
was er ook niet joh:P loop te trollen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
du'h... en je had niet in de gaten dat ik gewoon mee loop te trollen?
suc6!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik gaat er vandoor, kijken of ik eindelijk sex heb vannacht
thanx!quote:
Tuulk is dat verplichtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:53 schreef Wexy het volgende:
en tx all voor het warme welkom.. is het hier ook 'verplicht' om als lesbo een kat te hebben?
veel plezierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik gaat er vandoor, kijken of ik eindelijk sex heb vannacht
ieuw.... nee grapefruit-lemon.. alias Twist thee van pickwick is primaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuulk is dat verplicht.
Rooibosthee drinken ook trouwens..
@Wexy: Je moet hier niks.. en al helemaaaaaal niet naar Sebas luisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef Sebasser het volgende:
Wexy, je moet wel een fobo hebben als je hier wil posten.
Zullen we die regel voortaan in de OP zettenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
@Wexy: Je moet hier niks.. en al helemaaaaaal niet naar Sebas luisteren
Koffie FTWquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
ieuw.... nee grapefruit-lemon.. alias Twist thee van pickwick is prima
En nu Paul de Leeuw kijken
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zullen we die regel voortaan in de OP zetten
koffie zuip ik absoluut nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Koffie FTW
Veul pelzier met paul. En onthoud...minder lurken meer posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |