Das geen film, serie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:17 schreef NanKing het volgende:
Ik moet denken aan die tekenfilm 'jacob dubbel' bij TT.
Jacob Two Twoquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:30 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
Jacob Dubbelklinkt toch beter dan Jacob Two - Two
Bij mij was het net ook heel traag, nu is het weer lekker snel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:39 schreef maedel het volgende:
jeumig wat is fok traag.
Je moet niet zo op fokken eroverquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:49 schreef maedel het volgende:
oh, en sorry, ik liet me even gaan in het originele topic.
Van de ene kant "doe ik het er ook om" hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet niet zo op fokken erover.
Ik snap het wel, ik ga het liefst ook vol er op in maar je hebt alleen jezelf ermee.
Net alsof die mensen ineens alles begrijpen.
quote:
Ik heb precies hetzelfde. Ik schrik er alleen niet meer van, verdrietig kan ik er wel om zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Van de ene kant "doe ik het er ook om" hoor
Maar ik word altijd wel verdrietig als ik dat soort dingen lees. Die persoon die schrijft hoe er op het werk over die homo wordt gepraat, dat vind ik echt heel erg eigenlijk. Daar schrik ik dan wel van.
de vraag is natuurlijk, past dat giro blauw ook bij jouw ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:33 schreef Sitethief het volgende:
Hey! Er heeft iemand wat blauwe verf op een paar Tommies gebruikt.
Ik zou ook fok moeten uitzettenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Gedaan, en ik ga zo de vaatwasser maar inruimen(paar borden, zo gebeurd ) en de comp uitzetten
Ik ben meer Rabobank oranjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:43 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Btw, wonderer, ik zag dat je aan de mirena dacht - ik ook...
Ga 'm zo snel mogelijk laten plaatsen, ik hou je op de hoogte. Er zijn trouwens heel veel spookverhalen over, maar ook heel veel goede...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er zijn een paar icoontjes stuk in de OP
Het liefst zou ik de hele zooi laten verwijderen, maar overgang heb ik nog geen zin inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb niets, gebruik niets.. ben gesteriliseerd
Maar je weet 100% zeker dat je geen kinderen wilt krijgen, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het liefst zou ik de hele zooi laten verwijderen, maar overgang heb ik nog geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |