Jaloehoersquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef Snever het volgende:
Dildo bitches!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef wonderer het volgende:
Micha heeft al 11 vriendjes!
Ik heb het zoooo koud en ik ga zo lekker een hete douche nemen
Weinig lekkerder dan een hete douche als je het koud hebt.
Morgen? Wat is er morgen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is ie verder?
@ Erik: morgen de grote dag? Ben je zenuwachtig?
quote:
Hoe is het gegaan.. dat heb ik gemist blijkbaarquote:Op zondag 6 januari 2008 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Rijbewijzen! Overmorgen moet ik afrijden
. En tussen je examenaanvraag en het examen zit minimaal een wachtlijst van 6 weken. Evenals de wachtlijst voor je theorie-examen.
Euh, iedereen heeft Erik gisteren uitgebreid lopen feliciterenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik loop hopeloos achter.....
[..]
Hoe is het gegaan.. dat heb ik gemist blijkbaar
Goed, ik heb het gehaaldquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik loop hopeloos achter.....
[..]
Hoe is het gegaan.. dat heb ik gemist blijkbaar
Ik was al zo trots dat ik onthouden had dat je morgen moest afrijden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe niet, ik heb dat ook wel eens hoor.
ja maar jij moest ook wel heel vroeg afrijden zodat we die ochtend niet eens konden vragen hoe het met de zenuwen wasquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook trots. Je denkt er tenminste wel nog aan.
zie je wel Dr34m3r, er is niets mis met je geheugen, alleen de kalender moet nog gesynchroniseerd wordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was er echt van overtuigd dat dat donderdag was... maar goed, genoeg daarover. Moest wonderer morgen op dan?
Dat sowieso... we zitten op het werk nog helemaal in 2007. Dus ik leef daar ook nog, ook al zijn we al halverwege week 2 van 2008.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wel Dr34m3r, er is niets mis met je geheugen, alleen de kalender moet nog gesynchroniseerd worden![]()
![]()
kijk da's nog een plausibele reden ook. dus geen reden tot schaamtequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat sowieso... we zitten op het werk nog helemaal in 2007. Dus ik leef daar ook nog, ook al zijn we al halverwege week 2 van 2008.
dat moet jou lukken lijkt mequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:27 schreef wonderer het volgende:
*probeert printer te installeren*
Nou, niet dus.quote:
g/slaap lekker dan voor straksquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, was best gezellig, alleen moesten we de hele tijd staan...
Maar iik ga zo nog even bankhangen voor ik naar bed ga gaap..
Je weet toch dat dat het eerste is dat je moet controleren....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef wonderer het volgende:
Tering...
Tijdens het verhuizen naar de kelder was de stekker eruit gegaanGeen wonder dat ie niks doet.
Daar loopt je dan een uur lang drivers voor te installeren
Ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:45 schreef Dragonwizard het volgende:
Vinden lesbiennes dit geil? http://www.youtube.com/watch?v=xzEovrUFt_g
Je zegt het waar het op staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |