Nou ja bij de cha cha cha doen ze toch wel eens rondjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik gewoon ordinair koorts.
Trouwens, pirouetjes?Bij stijldansen?
![]()
Godallemachtig wat moet ik met zo'n suggesties toch?quote:Roemeense Dames
Vrouwen uit Roemenië voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
ook hoi!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef wonderer het volgende:
Hallo allemaal.
Oh ja, volle maan.. het was vannacht en gister nacht echt ZO icht buiten... de maan die op de sneeuw scheen, je zag zelfs de schduwen van de bomen op de sneeuw. Het was net zo donker als bij zonsopkomst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die zon schijnt hier op onze volle maan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:46 schreef Stroekie het volgende:
"duwt zijn hoektanden weer in normale positie terug"
en dan had ik het nog beschaafd gehouden en het niet gehad over het feit dat er allemaal bloed op de kussensloop lag toen ik wakker werdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:46 schreef maedel het volgende:
zeg Stroek, ik denk dat iedereen heel erg geschrokken is van dat hoektanden verhaal ofzo.
grote hoektanden, bloed en volle maan dat moet met google/wikipedia toch een link naar transsylvanië opleverenquote:
Vampiers hebben niks te maken met volle maan, dat zijn weerwolven...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
grote hoektanden, bloed en volle maan dat moet met google/wikipedia toch een link naar transsylvanië opleveren
wonderer is een apart verhaal?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, vooral Stroek en ik komen hier van de homo's. Oh, en wonderer natuurlijk.
jij had dan ook nog niet onder mijn shirt gekekenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vampiers hebben niks te maken met volle maan, dat zijn weerwolven...
Oorsprong van dit topic is een afsplitsing van deze reeks SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:22 schreef hierissieweer het volgende:
Ben ik op zoek naar het nieuwe homo topic, kom ik dit tegen! Maar hallo! (volgens mij zit de helft van homo hier ook...!?)
Je wil niet weten hoe apart.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wonderer is een apart verhaal?
Het is hier toch veul gezelliger johquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wonderer is een apart verhaal?
[homo] is best lief toch? Het zal wel aan mij liggen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oorsprong van dit topic is een afsplitsing van deze reeks SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18
en behoort een tegenhanger te zijn van HOMO, en hier proberen we wat lever voor elkaar te zijn dan soms de praktijk is bij HOMO
Toen we hier begonnen, viel dat vies tegen. Het is wel verbeterd de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[homo] is best lief toch? Het zal wel aan mij liggen..
FOTO"S!!! of wordt dat hier niet gewaardeerd!?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had dan ook nog niet onder mijn shirt gekeken![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
FOTO"S!!! of wordt dat hier niet gewaardeerd!?
jawelquote:
de rellen hier zijn op de vingers van 1 hand te tellenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is hier toch veul gezelliger joh.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is hier toch veul gezelliger joh.
Vertel! (even het verleden ophalenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen we hier begonnen, viel dat vies tegen. Het is wel verbeterd de laatste tijd.
en ik heel slecht als ik suggereer dat het verband houdt met het feit dat bepaalde personen zich niet/minder laten zienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen we hier begonnen, viel dat vies tegen. Het is wel verbeterd de laatste tijd.
quote:
In homo zijn er toch althans in de 3 maanden dat ik daar rond wandel geen rellen geweest!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de rellen hier zijn op de vingers van 1 hand te tellen
Dat is dan een record.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In homo zijn er toch althans in de 3 maanden dat ik daar rond wandel geen rellen geweest!
Names, names, give me names!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik heel slecht als ik suggereer dat het verband houdt met het feit dat bepaalde personen zich niet/minder laten zien
zeg wat denkt u van mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom niet, en anders even door scrollen. Ik wil naakt foto's van stroekie!
blog?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchenLees mijn blog maar als je het naatje van de kous wil weten.
er leiden vele wegen naar Rome en daar behoeven we hier het L topic niet voor te belastenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Names, names, give me names!
ik breng peace and tranquilityquote:
kijk dat is nu een goed voorbeeld van het verschil tussen H waar wel aan naming en shaming gedaan wordt en L waar we zulks achterwege latenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Names, names, give me names!
ik val op ouder en ben geil 1+1=2:Pquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg wat denkt u van mij
ik heb een hele keurige reputatie als hardwerkende burgerman die bijna overal hier op Fok topic opa is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |