je mag toch ook maar 2 eieren per week etenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das voodoo, omdat je geen eieren voor me wil bakken.

huh wat?quote:

Zingend het topic in? Vertel?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:34 schreef wonderer het volgende:
Tralala.

*schrik*quote:Op maandag 21 januari 2008 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sluipt op kousenvoetjes het topic binnen en geeft Sitethief onverwacht een

quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef NanKing het volgende:.
Bluh ik voel me helemaal niet lekker.

geeft Sitethief een knuffel voor de schrikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*schrik*
Kheb een lang gesprek met een Tweede Kamerlid over studiefinanciering en het zorgstelsel gehad.

quote:Op maandag 21 januari 2008 23:25 schreef wonderer het volgende:

quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef NanKing het volgende:
Bwah :R ik had gehoopt dat het vele slapen zou helpen.
Maar ben nog zieker dan gisteren.

Ja, zo ongeveer hetzelfde geloof ik, van wat ik begrepen heb. Ik wacht tot ik weer ongesteld word en daarna neem ik een maand lang de pil, zodat ik zeker weet wanneer ik weer ongesteld word. Dus ik heb nog twee maanden. Wil eerst jouw horrorverhaal horenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
G'morgen... Ik ga over drie weken voor de Mirena, was gisteren op vooronderzoek bij mevrouw huisarts. Dat ging zo'n beetje zo:
-praten over waarom en of je er al wat van weet
-onderzoek hoe je baarmoeder ligt en hoe ruim je bent (met speculum en hand)
En dan moet ik als ik weer ongesteld ben een afspraak maken, zodat ze zeker weet dat ik niet zwanger bent als ze 'm plaatst. Ook ben je tijdens je 'periode' wat ruimer.
Weet natuurlijk niet hoe dit alles in de VS gaat.

'k hou je op de hoogte...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer hetzelfde geloof ik, van wat ik begrepen heb. Ik wacht tot ik weer ongesteld word en daarna neem ik een maand lang de pil, zodat ik zeker weet wanneer ik weer ongesteld word. Dus ik heb nog twee maanden. Wil eerst jouw horrorverhaal horen

Cool en ook lliefquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:22 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft voor de belasting bij mijn beroep "author" ingevuld

Hip. Foto als het af is?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:06 schreef maedel het volgende:hallo
![]()
onze overbuur legt tapijt op onze trap, en het wordt keimooi!
(dat de overbuurman bij het tapijtbedrijf werkt is toeval hoor)

Woa, dat klinkt inderdaad als een lekkere droom - altijd fijn als je de juiste dingen weet te zeggen en de held van je eigen filmdroom bentquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:43 schreef wonderer het volgende:
Oeh, ik herinner me ineens mijn droom weer.
*droom*
Moest er ineens aan denken, was wel weer zo'n lekkere droom met een verhaallijn en een fijn gevoel

was het maar alvast vrijdag avondquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:41 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe gaat het verder hier?

quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het maar alvast vrijdag avond![]()
![]()
ik ben deze werkweek nu al meer dan zat

ik ga vrijdag ook eerst slapen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jazeker! Heb er zin an!
Als het maar half zo leuk is als de vorige keer ben ik al tevreden hoor
en nu moet ik naar mijn bedje.... vandaag en morgen op tijd naar bed, anders houd ik het vrijdag niet de hele nacht vol..
welterusten

tssssk... maar meisje toch, dat kan veel beter :-)quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En ik maar zoeken naar een goed grapje waarin je de naam van een stijldans met dan wel homo, lesbo oid kan vermengen...en het enige waar ik op kom is pottango...
Ik schaam me diep.

In het begin was het een heel raar gevoel. Net of je ergens stiekum in een kelder aan het dansen was. En nu is het echt heel gewoon en een supergoed gevoel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik vind dat altijd zo leuk, als de standaarden zijn omgedraaid...

En hebben jullie gevochten om wie welke houding aan moest nemenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef maedel het volgende:
[..]
In het begin was het een heel raar gevoel. Net of je ergens stiekum in een kelder aan het dansen was. En nu is het echt heel gewoon en een supergoed gevoel.

quote:Beep beep beep beep beep beep beep,
go the horns in the cars in the street.
We walked away from the lover's leap.
Opposite directions,
synchronised feet.
Wait wait wait wait wait wait wait,
for the time it takes a heart to mend a break.
How many moons are reflected in the lake?
Can you wait forever if time is all it takes?
Despite all the warnings,
I landed like a fallen star,
in your arms.
Beat beat beat beat beat beat beat,
goes my heart on the side of my sleeve;
whispering something I can hardly believe.
Let me take the lead,
'cause love is all we need.

Nee, daar waren we snel uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook wel af- kies je per dans wie leidt of heb je een voorkeur?

Zo zo, madamquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, daar waren we snel uit.
Je hebt, in ieder geval tijdens de cursus, wel een vaste rol.
Ik ben de leidende partij, bij hetero's is dat de man.
Dat komt simpelweg omdat ik langer ben dan mijn vrouw en ik veel meer ervaring heb (ik heb in mijn jeugd op goudniveau gedanst, als dame, dat wel).

Ja leuk zijn wij hèquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:14 schreef NanKing het volgende:
Wat leuk Maedel.
Vind het op de een of andere manier echt iets voor jou (en je vrouw) stijldansen.

Heb je geoefend met je pirouetjes?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja leuk zijn wij hè![]()
![]()
Maar inderdaad, wel echt wat voor ons.
Intussen ben ik helemaal duizelig. En dat is op z'n zachtst gezegd wel wat onprettig.

Nee, volgens mij heb ik gewoon ordinair koorts.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heb je geoefend met je pirouetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |