En dat nadat je tegen mij zei dat ik me niet op moest fokkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:31 schreef NanKing het volgende:
Ik heb me weer lekker ouderwets zitten opvreten achter me laptop.
Ja toen stond ik er nog helemaal achterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef maedel het volgende:
[..]
En dat nadat je tegen mij zei dat ik me niet op moest fokken![]()
Op het moment dat jij zei, ik ga naar bed all hell broke loose in mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
We weten allemaal hoe het gaat. Je wilt je niet opfokken, maar hoe langer de discussie duurt en hoe meer belachelijke inzichten er komen hoe meer je (althans, ik) je opfokt. Of je nou wilt of niet.
Gisteren stoom uit het hoofd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:03 schreef NanKing het volgende:
Och ik kan er nu ook wel weer om lachen hoor.
Iets van "ik kan hier toch wel uit concluderen dat de doorsnee hetero moeite heeft met doorbroken (gender-)rollen, waardoor hij ineens moet nadenken over een situatie. Wat gaan we hieraan doen?"quote:
Ik snap nooit zo waar mensen zich druk om maken...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets van "ik kan hier toch wel uit concluderen dat de doorsnee hetero moeite heeft met doorbroken (gender-)rollen, waardoor hij ineens moet nadenken over een situatie. Wat gaan we hieraan doen?"
quote:
Zou dat heterospecifiek zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets van "ik kan hier toch wel uit concluderen dat de doorsnee hetero moeite heeft met doorbroken (gender-)rollen, waardoor hij ineens moet nadenken over een situatie. Wat gaan we hieraan doen?"
Het is in zoverre heterospecifiek denk ik, dat er veel hetero's zijn die in de standaard hokjes blijven denken. Iemand die gay is, heeft zelf al ervaren dat de stereotiepen lang niet altijd waar zijn en zal dat minder doen lijkt me. Gelukkig zijn er ook hetero's die wel open staan voor iets dat 'anders' is...quote:Op zondag 20 januari 2008 08:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Zou dat heterospecifiek zijn?
Ik heb het idee dat heel veel lesbo's ook moeite hebben met doorbroken genderrollen...
Ik zou willen dat mensen eens niet zo in gender zouden denken. Ik ben gewoon wie ik ben, en toevallig heb ik daar een set boobs bij.
WEinig, dat was mijn punt in dat topic ook. Een man die zich "verwijfd" gedraagt hoeft geen homo te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef maedel het volgende:
wat heeft een genderrol eigenlijk met homosexualiteit te maken?
Ook 'jullie' houden van mensen, en vinden het fijn als mensen van 'jullie' houden... Welcome to our world!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is verdomme (of gelukkig!) helemaal niks mis met ons. We zijn niet geestesziek, fysiekziek, gestoord of kapot!
ik kan het me voorstellen, ik heb al momenten dat ik giftig word van sommige uitspraken, terwijl ik me niet eens aangevallen hoef te voelen..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het laat maar lullengedeelte is wel ideaal, maar ik kan dat niet altijd.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen, ik heb al momenten dat ik giftig word van sommige uitspraken, terwijl ik me niet eens aangevallen hoef te voelen..
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat vind ik wel een pluspunt in iemand hoor.
Ja das ook weer zo, makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het laat maar lullengedeelte is wel ideaal, maar ik kan dat niet altijd.
maar Dr34m3r heeft dan ook volop pluspuntenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat vind ik wel een pluspunt in iemand hoor.
Fong Leng ken ik, maar wie is Gerti?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:37 schreef Stroekie het volgende:
Gerti Bierenbroodspot en Fong Leng zijn een stelletje
Gerti maakt schilderijen en Fong ontwerpt kledigquote:Op maandag 21 januari 2008 09:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen!
Wat een schokkend feit zo op de vroege morgen Stroek!
wie zijn da?
Als iik ooit een boek ga uitgeven, noem ik het ook JBquote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Gerti bij Droge.
En Fong Leng noemt haar boek gewoon Fong Leng? Das best wel narcistisch...
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als iik ooit een boek ga uitgeven, noem ik het ook JB
wattist?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef NanKing het volgende:.
Bluh ik voel me helemaal niet lekker.
Dank je.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Vervelend...Beterschap!
Ik voel me gewoon heel erg grieperigquote:
"reikt een groot glas verse jus aan"quote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik voel me gewoon heel erg grieperig. Rillingen, hoofdpijn, zwaar misselijk , buikpijn etc
.
Woewoe wat ben ik toch zielig.
Precies, je bent gewoon keizieligquote:
Das voodoo, omdat je geen eieren voor me wil bakken.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef NanKing het volgende:.
Bluh ik voel me helemaal niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |