quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Misschien meet volgend jaar danquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
Ja, volgens mij is het wel te hebben daar
Ik neem me nu al jaren voor er eens naartoe te gaan.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
*Heb trouwens wel vrij genomen voor de 30e
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee... Zou ik moeten doen zeker?
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee... Zou ik moeten doen zeker?
Elleuw soapiequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef soapie het volgende:
Hellow
Elke keer ben ik van plan om weer vaker te posten, en steeds is het topic al weer vol....
En zo snel gaat het hier nou toch ook weer niet
Ik maak ook wel een beetje drama hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb ff gelezen over je werk, maedel, dat zuigt maar ja kweet ook zo gauw niet wat je d'r aan moet doen, ik zal 'ns nadenken of ik nog 'n idee heb waar je voor ander werk zou kunnen zoeken. Ik weet ook niet welke regio ofzo, dus ik denk dat ik niet ver kom.lol
M.
Ja, ik heb eigenlijk echt een geweldige baan. Alleen een beetje zeurcollega's af en toe.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef soapie het volgende:
Waardeloos als je met tegenzin naar je werk gaat!!!!! Hoop dat het snel overwaait of dat je iets anders vindt..![]()
Dan moet je met Fleur mee naar Gent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:46 schreef katerwater het volgende:
Ik hoor hier normaal niet, maar ik las Gense meiskes.
Daar moet ik getuige van zijn![]()
![]()
Gent![]()
Meisjes uit Gent
Nu weer he-le-maal goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Haaaaaai!!! Goed, en met jou??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |