Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
![]()
En ja, ik schrok wakker en toen heb ik mijn pyjama gelijk uitgetrokken.
quote:
Zoiets had ik een tijdje terug ook. Opeens 3 kilo er af, dus dat ging lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was trouwens verrast dat de weegschaal opeens -2 kilo aangaf sinds de vorige keer (maand terug ofzo). Want ik heb nergens op gelet. En toch is het zo
. Het lijkt weinig (vooral procentueel gezien
) maar het is genoeg om mijn humeur net even dat extra zetje te geven.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:13 schreef Alicey het volgende:
Gelukkig heb ik niet zo heel vaak enge dromen.Als ik ze heb duurt het vaak wel een poosje ik weer helemaal bij zinnen ben.. Laatst heb ik zelfs mijn
aangevallen.
Werkse en shoolsequote:
Mens, jij bent heul niet zwaar ofzootquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets had ik een tijdje terug ook. Opeens 3 kilo er af, dus dat ging lekker.Later bleek echter dat de weegschaal niet goed op de grond stond en dat er nog net zoveel kilo's af moeten.
Plotseling overgegaan, of is er iets in je levensstijl veranderd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef NanKing het volgende:! Ik had vroeger (tot een jaartje terug dus
), altijd angstdromen/nachtmerries.
Koorts is inderdaad ook zoiets waar je hele rare wilde dromen van kunt krijgen..quote:Nu alleen nog maar als ik koorts heb. Dan moord ik iedereen uit.
Je bent er weer van tussen?quote:Werkse en shoolse.
Nou, 72 kilo's... Maakt toch een BMI van 25.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mens, jij bent heul niet zwaar ofzoot
Pillen specifiek daartegen, of is het bijvangst?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef NanKing het volgende:
Levenstijl veranderd + farmaceutische oplossing![]()
Ohw, je zwaaide 7of9 uit.quote:Ik ben niet weg, 7of9 is weg douchen, scholen en werken. Een BMI zegt lang niet alles, ik vind het onzin dat jij zou moeten afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |