Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
![]()
En ja, ik schrok wakker en toen heb ik mijn pyjama gelijk uitgetrokken.
quote:
Zoiets had ik een tijdje terug ook. Opeens 3 kilo er af, dus dat ging lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was trouwens verrast dat de weegschaal opeens -2 kilo aangaf sinds de vorige keer (maand terug ofzo). Want ik heb nergens op gelet. En toch is het zo
. Het lijkt weinig (vooral procentueel gezien
) maar het is genoeg om mijn humeur net even dat extra zetje te geven.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:13 schreef Alicey het volgende:
Gelukkig heb ik niet zo heel vaak enge dromen.Als ik ze heb duurt het vaak wel een poosje ik weer helemaal bij zinnen ben.. Laatst heb ik zelfs mijn
aangevallen.
Werkse en shoolsequote:
Mens, jij bent heul niet zwaar ofzootquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets had ik een tijdje terug ook. Opeens 3 kilo er af, dus dat ging lekker.Later bleek echter dat de weegschaal niet goed op de grond stond en dat er nog net zoveel kilo's af moeten.
Plotseling overgegaan, of is er iets in je levensstijl veranderd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef NanKing het volgende:! Ik had vroeger (tot een jaartje terug dus
), altijd angstdromen/nachtmerries.
Koorts is inderdaad ook zoiets waar je hele rare wilde dromen van kunt krijgen..quote:Nu alleen nog maar als ik koorts heb. Dan moord ik iedereen uit.
Je bent er weer van tussen?quote:Werkse en shoolse.
Nou, 72 kilo's... Maakt toch een BMI van 25.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mens, jij bent heul niet zwaar ofzoot
Pillen specifiek daartegen, of is het bijvangst?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef NanKing het volgende:
Levenstijl veranderd + farmaceutische oplossing![]()
Ohw, je zwaaide 7of9 uit.quote:Ik ben niet weg, 7of9 is weg douchen, scholen en werken. Een BMI zegt lang niet alles, ik vind het onzin dat jij zou moeten afvallen.
AD, dus het is bijvangstquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pillen specifiek daartegen, of is het bijvangst?
Je past in een Sje dus niet zeurenquote:Ohw, je zwaaide 7of9 uit.Een BMI zegt inderdaad niet alles, maar met name rond mijn buik begin ik nu wel iets te gezellig te worden.. Hoewel ik aan de andere kant nog gewoon in jurkjes maatje S pas, dus heel erg is het allemaal ook weer niet inderdaad..
Mooi meegenomen dan.quote:
Ja, ik ben ook alweer bijna dertiger.quote:Je past in een Sje dus niet zeuren. En je buik tjah ouder worden he
.
TS doet foto's!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:08 schreef Alicey het volgende:
Game on.
OK, OK, we houden van vrouwen in het algemeen. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Alicey het volgende:
Ik heb al eventjes gegoogled, maar ik vind niet echt leuke plaatjes van bekende lesbeaus.
Of ik weet niet wie het is, of het is een foto die ik niet "leuk" vind.. Maar ik blijf nog even zoeken en als ik iets vind dan post ik.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo weer terug van een date.... en denk dat ik met haar maar ff vast ga daten
En wat denkt zij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo weer terug van een date.... en denk dat ik met haar maar ff vast ga daten
Ik wil het wel, maar ik weet niet waar ik geschikte foto's kan vinden..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Zeg! Wel posten in t lesbotopic maar geen foto's van ons willen plaatsen?
Evil!
Dat maakt het wel weer makkelijker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
OK, OK, we houden van vrouwen in het algemeen. Dat scheelt.
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd, maar ik word zelf niet echt warm van het meeste..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:33 schreef lezzer het volgende:
Gewoon googlen op "lekkere lesbische meiden" o.i.d.
Nee, dan wordt het tijd voor een paar dagen op bed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
De nachten zijn niet meer wat ze ooit waren, als je in de afgelopen drie weken niet meer dan (gemiddeld) ong. 4 uur per nacht slaapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |