uhuquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks is homoseksualiteit een vorm van autisme.
Is het toch een hersenafwijkingquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel wattes?quote:Iets wat veel nt'ers vaak nogal onderschatten
Bron?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:57 schreef Logician het volgende:
Het schijnt dat er onder hoogbegaafde autisten (asperger) ook veel meer lesbienne's/homo's zijn.
Maar dan is heteroseksualiteit dat net zo goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:28 schreef Logician het volgende:
Heb er ooit iets over gelezen, zoekende nu maar kan het niet vinden
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef lezzer het volgende:
Heb ik net een heel epistel getikt naar die klootzak om die vertraging uit te leggen, reageert hij echt alleen maar op het punt dat ik eind deze week onderdeel A af heb.
Het item "je kwetst en beledigt me tot op het bot" daar gaat hij niet op in.
[ignore modus aan] dus.
Mag ik nog even melden dat meneer ingehuurd is en 135 euro per uur kost?
Ook niet echt professioneel dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef lezzer het volgende:
Heb ik net een heel epistel getikt naar die klootzak om die vertraging uit te leggen, reageert hij echt alleen maar op het punt dat ik eind deze week onderdeel A af heb.
[ignore modus aan] dus.
Het verklaart wel een hoop. Meneer wil kennelijk alleen uurtjes schrijven en interesseert het verder weinig of zijn werk deugt.quote:Mag ik nog even melden dat meneer ingehuurd is en 135 euro per uur kost?
Hij denkt ook, als ik dat irrationele vrouwmens negeer op haar emotie, houdt ze vanzelf op...quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef lezzer het volgende:
[ignore modus aan] dus.
Mag ik nog even melden dat meneer ingehuurd is en 135 euro per uur kost?
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jammer. Vind dit soort beweringen altijd een beetje eng. Voor je het weet wordt het op 30 plaatsen gequote en denkt half FOK dat autisten meestal homo zijn terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Beetje als de onzinnige gedachte dat schizofrenie gelijk staat aan gespleten persoonlijkheid enzo.
Hij weet niet dat ik daarnaast ook nog een manipulatieve akela ben, maar daar komt hij nog wel achterquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hij denkt ook, als ik irrationele vrouwmens negeer op haar emotie, houdt ze vanzelf op...
Nee, ik werk ook nog voor een overheidsinstantie, en daardoor is hij ingehuurd.quote:Ik dacht eerst dat hij voor een van jullie eigen bedrijfjes rondliep, vond het al zo raar dat je dat dan pikt.
Lijkt me wel watquote:Hij is trouwens niet goedkoop. Ik heb ook zo'n Prince2certificaatje. Als je nog eens iemand inhuurt wil ik best komen opdraven voor die prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef lezzer het volgende:
*afmeldtHave fun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef lezzer het volgende:
Hij weet niet dat ik daarnaast ook nog een manipulatieve akela ben, maar daar komt hij nog wel achter![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hij weet niet dat ik daarnaast ook nog een manipulatieve akela ben, maar daar komt hij nog wel achter![]()
Ach, Prince2 is een prima methodiek. Als je in staat bent de geest van de methode te gebruiken en niet alles op de letter te willen doen, kun je er best wat aan hebben.quote:Nee, ik werk ook nog voor een overheidsinstantie, en daardoor is hij ingehuurd.
Voor ons eigen bedrijf doe ik m'n projectmanagement gewoon zelf. Zonder Prince2 trouwens
Ja, het was dit of vrijwilligerswerk bij De Zonnebloem.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Vanyel het volgende:
Kinderen het huis uit en op zoek naar iets te doen?
Maar lachen maakt het misschien wel leuker..quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:39 schreef Vanyel het volgende:
Altijd beter dan huilen.
Behalve misschien als je net in een neerstortend vliegtuig zit. Dan is huilen waarschijnlijk gepaster.
Nee, 2 flinke kipfilets en 5 biertjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:31 schreef Alicey het volgende:
Toevallig veel of laat gegeten gisteren?
Of dat algemeen zo is weet ik niet, maar ik merk het zelf wel heel erg. Bij laat en veel eten droom ik ook erg onrustig en/of onthoud ik het dat ik onrustige dromen heb/had...quote:
Als dat verder normaal voor je is zal het daar niet aan liggen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nee, 2 flinke kipfilets en 5 biertjes.
Tijd geblowd, van de laatste pakweg 5 jaar zijn er niet veel dromen blijven hangen behalve als ik nuchter was. Oh ja!!! Ik droomde dat ik een joint rooktequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als dat verder normaal voor je is zal het daar niet aan liggen lijkt me.Droom je vaker (of onthoud je je dromen vaker)?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah... the paracetamols are kicking in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |