Laten we daar in het volgende weekend eens van vrijdag t/m zondag over praten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind echt dat 40 uur per week werken teveel is. Fulltime zou 4 dagen moeten zijn.
Verzin een leuk klusje voor hem!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:56 schreef lezzer het volgende:
Ik moet effe zeuren.
Wij hebben een ingehuurde Prince2Prins. Iemand die "projectleiding" doet, en mij de hele tijd aan m'n kop zeurt. Ik word er zo fokking schijtziek van.
Waarom doet hij dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef lezzer het volgende:
As we speak gooit hij me zo'n beetje uit het project.
Ik heb het concept bedacht, het ontwerp en voer het uit. En dat laatste moet nou iemand anders gaan doen.
Ik denk dat ik ineens veel vrije tijd heb de komende weken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef lezzer het volgende:
As we speak gooit hij me zo'n beetje uit het project.
Ik heb het concept bedacht, het ontwerp en voer het uit. En dat laatste moet nou iemand anders gaan doen.
Ik denk dat ik ineens veel vrije tijd heb de komende weken.
Da's wel bizar.. Op je vrije dag besluit hij even dat alles anders gaat, in plaats van te wachten tot je ter plaatse bent?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik zat net wel effe te brullen. Dus ik vind het niet leuk nee![]()
Maar nu krijgt hij op z'n flikker van mijn baas geloof ik
En dat allemaal op m'n vrije dag
quote:
Hij is boos omdat ik zijn excelsheetplanning niet aangehouden heb. En dat kwam omdat er een ander project tussendoor kwam dat 3 weken van mijn tijd eiste.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel bizar.. Op je vrije dag besluit hij even dat alles anders gaat, in plaats van te wachten tot je ter plaatse bent?
Leuk, een autistje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij is boos omdat ik zijn excelsheetplanning niet aangehouden heb. En dat kwam omdat er een ander project tussendoor kwam dat 3 weken van mijn tijd eiste.
En nu wil ik pragmatisch rechttrekken maar hij eist dat ik die excel volg.
Stumperd.
Begint zijn naam met een W?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij is boos omdat ik zijn excelsheetplanning niet aangehouden heb. En dat kwam omdat er een ander project tussendoor kwam dat 3 weken van mijn tijd eiste.
En nu wil ik pragmatisch rechttrekken maar hij eist dat ik die excel volg.
Stumperd.
Nou ben ik zelf ook niet de gemakkelijkste...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:57 schreef Alicey het volgende:
Iemand die zo snel boos wordt doet trouwens wel een beetje het verkeerde beroep.
Nee, een Hquote:
It has been donequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg het 'm lezzer! Die eigenwijze snotaap moet zijn plaats kennen.
Kijk uit wat je zegt he, zitten meerdere autistjes in dit topic en als je iets van autistme weet zou je weten dat die juist extreem 'niet goed' tegen onrechtvaardigheid kunnen en dus niet zoiets achter iemands rug omdoenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuk, een autistje.Planning is belangrijk, maar een planning is er ook voor om aangepast te worden als dat nodig is.
Iemand die zo snel boos wordt doet trouwens wel een beetje het verkeerde beroep.
Jep helaas welquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf ook niet de gemakkelijkste...![]()
Maar evengoed, je moet niet mijn werk uit m'n handen gaan trekken omdat je geen fuck van het project snapt.
[..]
Nee, een H
Jij kent er ook zo eentje?![]()
Nou moet ik nog als een zotje gaan oefenen voor de pianoles, waar ik zo'n zin in had en waar ik nooit geen zak voor doe![]()
Ik verdenk me zelf er wel eens vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt he, zitten meerdere autistjes in dit topic en als je iets van autistme weet zou je weten dat die juist extreem 'niet goed' tegen onrechtvaardigheid kunnen en dus niet zoiets achter iemands rug omdoen
Is zijn taak om daar mee om te gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef lezzer het volgende:
Nou ben ik zelf ook niet de gemakkelijkste...![]()
... en al helemaal niet op een moment dat je er zelf niet bij bent.quote:Maar evengoed, je moet niet mijn werk uit m'n handen gaan trekken omdat je geen fuck van het project snapt.
Er helemaal in opgaan.quote:Nou moet ik nog als een zotje gaan oefenen voor de pianoles, waar ik zo'n zin in had en waar ik nooit geen zak voor doe![]()
Nee, het zal ook vast geen echte autist zijn. Die opmerking van me doet ook geen recht aan autisten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef Logician het volgende:
Kijk uit wat je zegt he, zitten meerdere autistjes in dit topic en als je iets van autistme weet zou je weten dat die juist extreem 'niet goed' tegen onrechtvaardigheid kunnen en dus niet zoiets achter iemands rug omdoen
thxquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, het zal ook vast geen echte autist zijn. Die opmerking van me doet ook geen recht aan autisten.
Klopt is ook eng, vooral als je alleen op straat of een verjaardag of de bios etc bent...quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Net dat eerste filmpje gekeken.. Best interessant. En best engig om in zo'n sensory overload te raken, werd al bijna agressief van dat filmpje.
Ben vrij goed in het 'normaal zijn' hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Interessant om te lezen.Ik wist niet dat je autistisch was, overigens..
Ja, kennelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben vrij goed in het 'normaal zijn' haha
Ik denk sowiezo dat iedereen wel iets herkend, het is het totaal plaatje wat iemand 'autistisch' maakt, de mate waarin het je dagelijks functioneren belemmerd bijv. ik ken heel veel mensen met hoogbegaafd autisme die prima normaal kunnen functioneren in de maatschappij puur door relativeren / en kunnen leren hoe het hoort doordat ze mensen kunnen spiegelen etc. en dat ook heel goed volhouden zodat bijna niemand er wat van merkt zolang mensen maar niet te dichtbij komenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:52 schreef lezzer het volgende:
OMG, ik lees/herken nog veel meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |