Ik had 'm al geopend en toen bedacht ik me eigenlijk een veel leukerequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Brittie het volgende:
Mooie TT
Ik ga morgen naar Harry Potter! Lekker Emma Watson kwijlen
foei foei... niet zo pesten... een telefoon is geen makkelijke manier van posten op een forumquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik had 'm al geopend en toen bedacht ik me eigenlijk een veel leukere("pureren stamppotten"
). Maar wat passende plaatjes gezocht.
quote:Male teens who play videogames are less likely to smoke or take up drugs, and do better at school than their non-gaming classmates, according to new research.
However, the same can not be said of girl gamers apparently they're more likely to get into fights or bring a weapon to school.
The research, carried out by the American Academy of Pediatrics and reported by Games Radar, surveyed 4,000 Connecticut high school students.
The study found that boys who were regular gamers generally posted a higher grade average at school, were less likely to take up smoking and more likely to claim that they'd never tried alcohol or marijuana.
On the other hand, "girls who reported gaming were less likely to report depression and more likely to report getting into serious fights and carrying a weapon to school."
De legitieme reden hiervoor heb je bij je in huis wonenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:59 schreef Brittie het volgende:
Ik heb ook een stapeltje M16s liggen hier hoor. Het is maar goed dat ik niet meer op school zit, anders zouden er toch al wel heel wat doden gevallen zijn..
Ik speel nu Fallout: New Vegas. Zal ik bij de volgende Lesbeau-meet mijn wapens meenemen?quote:
Dat vind ik ook niets. Maar 't schijnt gezond te zijn. Smaakt hetzelfde als mijn zakjesthee vanmorgen trouwens.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:56 schreef Vanyel het volgende:
Nietest!
Niet als je gewoon zelf een paar stukken gember in kokend water gooit tenminste.
Nouja, als je het echt wil weten...quote:Op woensdag 17 november 2010 05:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat is nou eigenlijk mis met die huisgenoot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Ik ken wel iemand die nog wat zoekt, stuur me anders even een PM.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef Brittie het volgende:
Ja precies! I'm trying, hij staat al sinds januari te koop en ik heb nog geen kijkers gehad. Wel ruk... Dus als je nog iemand weet
Done!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die nog wat zoekt, stuur me anders even een PM.
*jealous*quote:Op woensdag 17 november 2010 12:39 schreef Brittie het volgende:
Succes daar!En eet smakelijk.
De dag gaat echt snel vandaagEn da's maar goed ook, want ik ga lekker vnv naar HP7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna stap ik de bus in, best druk; hangt een onwijze dranklucht. Dacht eerst dat het iemand naast, of achter mij was, maar dat bleek niet waar. Een best hele normale vrouw, ik schat haar rond de 30, blond, strompelt bij het naderen van een halte naar de deur. Omdat ze te toeter was om op het knopje te drukken, rijdt de bus door. 't Was ook zo vol, dat de chauffeur niet gezien moest hebben dat ze eruit wilde. 't Mens zwalkt van links naar rechts naar voren, om de chauffeur aan te spreken, maar omdat ze niet meer zo goed uit haar woorden komt, begint ze maar te schreeuwen: "Stoppen!".
Iedereen kijkt op. De chauffeur stopt niet, want we waren allang voorbij de halte en je kunt kwalijk iemand op een busviaduct droppen, dus ze moet gewoon wachten tot de volgende halte. Dit pikt ze niet, dus ze begint stampij te maken! Schelden; "IK MOET NIET NAAR AMSTELVEEN!!". De bus gaat helemaal niet naar Amstelveen. Gaat ze opeens stampvoeten en met haar koffer smijten tegen de deuren. Iedereen zo; wtf? Mensen schuiven allemaal zo ver mogelijk van haar vandaan. Begint ze echt te snuiven en zo'n karatekit tegen een paal te doen.
![]()
![]()
Lekker lam op dit tijdstip, best kansloos. Was voor het eerst dat ik dacht. Hmm, je zou zo'n type bij je in het vliegtuig hebben. Ik zou niet zo goed weten wat ik moest doen dan, als crew. En dit was nog maar een klein, normaal vrouwtje. Wat als het een beer van een vent is?
Wel komisch ergens...Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
In prin cipe niet, maar je moest eens weten hoeveel mensen lazarus aan boord gaan. Vaak valt het helemaal niet op en sommigen zetten het pas tijdens de vlucht op een zuipen. Maar als ik nachtdiensten draai, ruik ik zo vaak dat mensen gedronken hebben, ook al is het 's ochtends vroeg. Alleen als iemand niet meer normaal kan lopen, is de kans niet groot dat diegene mag vliegen nee.quote:
Klopt. Google zoekt alleen door de content en niet door de lay-out. Spoiler is een gedeelte van de lay-out, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Vanyel het volgende:
Spoilers schijnen niet te helpen voor google. Veiliger is dan om ergens een spatie in de naam te zetten.
Maar niet in principe natuurlijk, dat googlet toch niemand :p
Bronquote:LGBT-rights: Opnieuw lesbisch stel uitgesloten van IVF-behandeling
17 november 10
Ondanks dat Ab Klink (ex-minister van Volksgezondheid) in september uitsprak dat alleenstaande en lesbische vrouwen niet bij voorbaat mogen worden uitgesloten van IVF-behandeling op grond van hun single of lesbisch zijn, is een lesbisch stel vandaag opnieuw IVF geweigerd.
Senaida en Alida de Graaf-Pison zijn nu een jaar onder behandeling bij Stichting Medisch Centrum de Kinderwens in Leiderdorp, om door middel van kunstmatige inseminatie hun grote kinderwens te vervullen. Omdat resultaat uitbleef, verwees de huisarts van de vrouwen hun naar het LUMC voor IVF.
Vandaag deelde het LUMC hen echter mee dat ze IVF alleen uitvoeren bij hetero-koppels. De behandelend arts gaf te kennen dat ze wel waren geholpen als een van de vrouwen met de donor op gesprek was geweest en had gedaan alsof zij partners waren.
Senaide en Alida vinden deze weigering pure discriminatie en dienen dan ook een klacht in bij de Commissie Gelijke Behandeling.
Mijn godquote:De behandelend arts gaf te kennen dat ze wel waren geholpen als een van de vrouwen met de donor op gesprek was geweest en had gedaan alsof zij partners waren.
Heilige grondquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef wonderer het volgende:
Treurig zeg. Op welke grond is dat in vredesnaam??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |