Da's toch best een net woord?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee hoor! Mensen onder de 25 gebruiken dat ook nog wel soms
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kruis een beetje vreemd. Das ook te uniseks. Jongetjes hebben een piemel, meisjes een?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Ik kan het me niet herinneren, en anders zal het kruis geheten hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef Vanyel het volgende:
Geen naam? Das wel heeeel onhandig.
Inderdaad! Wel netjes je haar gewassen?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
-ik ben best een snelle doucher zie ik-
Neuh, vandaag was het geen haarwasdag.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Inderdaad! Wel netjes je haar gewassen?
spleetjequote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kruis een beetje vreemd. Das ook te uniseks. Jongetjes hebben een piemel, meisjes een?
Dat gebruik je toch niet met een kind van 2 oid.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat is er mis met het aloude woord vagina?
Ik heb echt supermakkelijk haar wat dat betreft.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef Brittie het volgende:
Ikke wel iedere dag, moet ook wel want als ik geen conditioner in die manen van me smeer kan ik m'n haar echt niet doorkammen
Ikke niet dus. Dat heb je met lang haarquote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb echt supermakkelijk haar wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |