Ik ga met je mee in dezequote:Op donderdag 23 september 2010 15:50 schreef Brittie het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik baseer me daarop (en geef me eens ongelijk)
Ik zal het hier neerplempenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik wel benieuwd hoe het bevalt en zo
He, nou moet ik dat ook opeens gaan bekijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
Heb je je eigen fotoboek wel eens bekeken eigenlijk?
Graagquote:
Doe mij ook die poets dan!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Vanyel het volgende:
Want dan moet lezzie dansen
Hmm. Avey lijkt een beetje op mijn poets. Disturbing.
Dan is Friso wel net ff iets makkelijker te bereizen..quote:Op donderdag 23 september 2010 15:52 schreef friekin_ het volgende:
Je woont in Brabant toch? Ik woon ook maar 20 km van Eindhoven af, valt best mee toch?
wow.... dan woon je op fietsafstand denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 15:52 schreef friekin_ het volgende:
Je woont in Brabant toch? Ik woon ook maar 20 km van Eindhoven af, valt best mee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door lezzer op 23-09-2010 16:01:15 ]
Jij blijft thuis als jouw poets komt? Zou ik wel doen hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Vanyel het volgende:
Want dan moet lezzie dansen
Hmm. Avey lijkt een beetje op mijn poets. Disturbing.
Ik heb sowieso niets met jonge meisjes.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan is Friso wel net ff iets makkelijker te bereizen..
Oud publiek vond ik daar, de enige keer dat ik geweest ben. Heel anders dan al die kleuters in Utrecht.
Neuh. Vind dat afschuwelijk, voel me ergens altijd een beetje schuldig op een of andere manier. Bovendien vind ik het irritant dat er een wildvreemde om me heen scharrelt in mijn eigen huis.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:54 schreef lezzer het volgende:
Jij blijft thuis als jouw poets komt? Zou ik wel doen hoor
Dat dus jaquote:Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Qebbel het volgende:
Whitney, fucked more girls than Hugh Hefner
[ afbeelding ]
Ze is wel leuk en lief als goede vriendin of voor 1 avondje, maar ik snap niet dat al die wijven er zo intrappen.
Haar zou ik echt niet hoevenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Qebbel het volgende:
Whitney, fucked more girls than Hugh Hefner
[ afbeelding ]
Ze is wel leuk en lief als goede vriendin of voor 1 avondje, maar ik snap niet dat al die wijven er zo intrappen.
Jij hebt er geenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:04 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja joh Qebbel! You better be working 10 oktober
Als ik dat fobo van jou zie, dan ben je hier nog best braaf geweestquote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef friekin_ het volgende:
Hopelijk ook het eerste youtube linkje aangeklikt? Lekker plaatje
En waarom zou je dat überhaupt willen?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef friekin_ het volgende:
Ach, zou een beetje raar zijn om het gelijk te hebben over een natte la
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
En waarom zou je dat überhaupt willen?
Ik vroeg jou wat!quote:
Misschien durven ze geen actie te ondernemen en moeten ze het er daarom over hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:33 schreef lezzer het volgende:
Dus ik denk, "nou komt er wat mensen...".
Maar neeee....
Oh, gaan we het zo doen.quote:
Ik ook niet, daarom wil ik het wel eens horenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, gaan we het zo doen.
Nou, ik weet niet eens wat er met een natte la bedoelt wordt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef Vanyel het volgende:
Ach, sommige mensen hebben het overal over tijdens de eerste kennismaking..
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef Vanyel het volgende:
Is ook moeilijk. Wij hadden het laatst over nog veel moeilijker. Wat voor woord gaan we met ons kind gebruiken? Geil sopkutje vind ik dan niet zo passend.
Nee hoor! Mensen onder de 25 gebruiken dat ook nog wel somsquote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef lezzer het volgende:
Wat typisch dat niemand daar op het woord kruis komt...
Of is dat een heel belegen woord inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |