Nee, dat klopt. Ik vond Rose ook al zo'n leipo.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:34 schreef Brittie het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk maar geen relationship-material
Dat is lief dat je het zo benoemd.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer lijkt een beetje melancholisch vandaag.
Kiek het eens. Best vermakelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef lezzer het volgende:
Ik ken al die meisjes niet
Bij Withney denk ik aan een alleraardigste vrouw met een dijk van een stem die door verkeerde mannen afgleed naar een junkiebestaan en haar stem helaas voor eeuwig vernaaide...
Ooit zong zij de legendarische woorden:
I found the greatest love of all
Inside of me
The greatest love of all
Is easy to achieve
Learning to love yourself
It is the greatest love of all
Nu wordt ze uitgejouwd...
Wat een triestigheid.
* lezzer gaat maar een beetje poetsen ofzo...
Jij wil een pot van 36 zien met een iets te dikke kont in haar Nike trainingsbroek die de kamer poetst?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kiek het eens. Best vermakelijk
Vrouwenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij wil een pot van 36 zien met een iets te dikke kont in haar Nike trainingsbroek die de kamer poetst?
Meisje, meisje, wat is jouw fetish?
Ik hoef het niet te zien, maar als je er nog een weet die bij mij thuis wil poetsen dan hoor ik dat graag.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:42 schreef lezzer het volgende:
Jij wil een pot van 36 zien met een iets te dikke kont in haar Nike trainingsbroek die de kamer poetst?
Meisje, meisje, wat is jouw fetish?
Ja. Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden. Ben normaal niet zo van de keurslagerfeestjesquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ging je nou voor het eerst naar Laveloss eigenlijk?
quote:
De eerste keer naar dat feestje, of überhaupt naar zo'n feestje voor het eerst?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden. Ben normaal niet zo van de keurslagerfeestjes
Heb je je eigen fotoboek wel eens bekeken eigenlijk?quote:
Een van mijn oude huisgenoten heeft wel eens de gang gedweild in een string.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef lezzer het volgende:
Mijn oma heeft een poetsende pot trouwens. Van de thuiszorg
Allereerste keer zo'n feestje. Ik heb wel ex-vriendinnen, maar die leerde ik onder normale omstandigheden kennen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
De eerste keer naar dat feestje, of überhaupt naar zo'n feestje voor het eerst?
Nou, ik heb mijn oma daar nog nooit over gehoord hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 15:50 schreef Brittie het volgende:
[..]
Een van mijn oude huisgenoten heeft wel eens de gang gedweild in een string.
Dat was disturbing
Inderdaad! Ik baseer me daarop (en geef me eens ongelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
De eerste keer naar dat feestje, of überhaupt naar zo'n feestje voor het eerst?
[..]
Heb je je eigen fotoboek wel eens bekeken eigenlijk?
Oeh, dan ben ik wel benieuwd hoe het bevalt en zoquote:Op donderdag 23 september 2010 15:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Allereerste keer zo'n feestje. Ik heb wel ex-vriendinnen, maar die leerde ik onder normale omstandigheden kennen.
Af en toe, hoezoquote:Op donderdag 23 september 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
Heb je je eigen fotoboek wel eens bekeken eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |