Geen tijdquote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet jij niet ook een dutje doen?
Mee eensquote:Op donderdag 23 september 2010 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Is het nou erg dat ik dit veeeeel aangenamer vind om naar te luisteren (over kijken zullen we het maar niet hebben) dan het origineel?
Terwijl ik het schrijf denk ik toch maar eens checken en het origineel is niet eens van Janis Joplin, dus nee natuurlijk is het niet erg.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen tijd![]()
En ja, jullie moeten lief doen
Wat je zegt! Ik ben daar wel eens per ongeluk in een topic terechtgekomen, maar jeetje, wat een gemeuk zeg. Daar pas ik echt niet in thuis, bij die gesprekken over welke nou beter zijn: de boxpakjes van de Hema of van Prenetalquote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef Vanyel het volgende:
Niet overdreven lief doen hoor, we zitten niet in OUD.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen tijd![]()
En ja, jullie moeten lief doen
Ik las vanmorgen een discussie over borstvoeding vs flesvoeding.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:29 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat je zegt! Ik ben daar wel eens per ongeluk in een topic terechtgekomen, maar jeetje, wat een gemeuk zeg. Daar pas ik echt niet in thuis, bij die gesprekken over welke nou beter zijn: de boxpakjes van de Hema of van Prenetal
Weet je wel zeker dat die klant écht is (d.w.z. geen oplichter) en dat die klant wel centen heeft?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben een dossier aan het aanmaken van een klant die we naar het incassobureau gaan sturen. Hebben hemel en aarde bewogen om hem te helpen met een spoedorder en vervolgens niet betalen![]()
En ook niet reageren op herinneringen, aanmaningen, telefoontjes enz.![]()
Dat je op die manier zaken doet en ook nog rustig kunt slapen
Tracy!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben ook weer wakker! Jullie gaan hard!En geweldig al die plaatjes! Al moet ik bekennen dat ik ook helemaal niks met Bette heb, maar goed.
Ik zag ergens Tracey staan, dus mijn toevoeging:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vindt jij.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is geen nationaliteit hoor...
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef Brittie het volgende:
[..]
Tracy!!ZO'N SCHATJE!
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks Q
Ik heb serieus de eerste gekeken omdat Sarah Michelle Gellar daarin speelt...quote:
Ik heb ze allemaal gezien(horrorquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb serieus de eerste gekeken omdat Sarah Michelle Gellar daarin speelt...
Ik vind haar heel bijzonder als Buffy en in Cruel Intentions. Verder kiest ze rollen die.. wat kan ik zeggen...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Sarah Michelle Gellar vind ik niet zo bijzonder, eigenlijk.
Ja ze zijn allebei leuk inderdaad! ^^Ik heb alleen wel een hekel aan die Nikki, my god wat een lelijkerd is dat ook! Die ogenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Cutie he?! Ik vind haar vriendin ook wel heel leuk hoor. Tof wijf! En stupid moeder(van Tracey)
Ik ga toch voor Whitneyquote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben ook weer wakker! Jullie gaan hard!En geweldig al die plaatjes! Al moet ik bekennen dat ik ook helemaal niks met Bette heb, maar goed.
Ik zag ergens Tracey staan, dus mijn toevoeging:![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |