Ik dacht in een sporttas?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Brittie het volgende:
Grinnik. Ik las laatst dat iemand dood gevonden was. In een rugzak.
typischquote:Op donderdag 23 september 2010 12:17 schreef Bakfiets. het volgende:
Neuh, die kregen bij het springen gewoon hele lange benen.
En er zaten veel collega's en mede-studenten bij, maar ook veel onbekenden.
Ik heb zelfs bijna alijd nenateksten als signaturequote:Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Heb je nou alweer een Nena tekst als signature? Vooruit dan maar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
En tegen Kim Wilde aanschurkenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vond de re-make van een paar jaar terug toen ook zo mooi. Strak in het leer etc.![]()
Ben ik het mee eens, ja. Die oude was maar een wirwar van allerlei verschillende dingen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
En tegen Kim Wilde aanschurken
Overigens vind ik dus dat die nieuwe clip echt veeeeeel beter bij de tekst aansluit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ja. Die oude was maar een wirwar van allerlei verschillende dingen.
Ik moet nou wel een clip plaatsen van Katie Melua, anders wordt ze jaloers.![]()
In mijn hoofd hebben wij een hele intense liefdesrelatie hoor.quote:
Behind the scenes van die clip is ook leukquote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ja. Die oude was maar een wirwar van allerlei verschillende dingen.
Ik zal maar eens klikken dan hequote:
Ik heb ook van die intense relaties in mijn hoofd. That's right, meervoud. So it's okquote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
In mijn hoofd hebben wij een hele intense liefdesrelatie hoor.
Ze is altijd goddelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef lezzer het volgende:
Zij is wel echt goddelijk in die clip zeg
Aah, dat is wel heel erg, ja. Daar zou ik ook om huilen, denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef lezzer het volgende:
Ik ging ooit naar mijn eerste concert van Kayak, en toen ging de drummer dood. Dus toen ging het concert niet door...
Volgens mij heb ik echt nog nooit zo hard gejankt om een muzikant...
Er zitten twee foutjes in je lyricsquote:Op donderdag 23 september 2010 12:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs bijna alijd nenateksten als signature
eentje...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Er zitten twee foutjes in je lyrics.
Neuh, tis alleen niet echt gebruikelijk meer in het Duits om de 'ß' nog te gebruiken in dagelijks gebruikte woorden. Het is tegenwoordig Schloss en bisschen. Ook op de site van Nena zelf overigens.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
eentje...
En daar geef ik die verdomde Helvetica in de nieuwe layout de schuld van...
Lieverd,quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, tis alleen niet echt gebruikelijk meer in het Duits om de 'ß' nog te gebruiken in dagelijks gebruikte woorden. Het is tegenwoordig Schloss en bisschen. Ook op de site van Nena zelf overigens.
Gister was je nog Brabantsequote:
Grote order/ veel geld?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben een dossier aan het aanmaken van een klant die we naar het incassobureau gaan sturen. Hebben hemel en aarde bewogen om hem te helpen met een spoedorder en vervolgens niet betalen![]()
En ook niet reageren op herinneringen, aanmaningen, telefoontjes enz.![]()
Dat je op die manier zaken doet en ook nog rustig kunt slapen
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Jij wil gewoon een goeie beurt van je lief!
één? Wel meer!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Jij wil gewoon een goeie beurt van je lief!
Ik hou mooi de versie van Nena aan, die is zonder 'ß'quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lieverd,
Ik ben Duitse...
De nieuwe spelling is door Duitsers eigenhandig teruggedraaid.
Bovendien stamt de tekst uit de jaren 80...
Maar zelden onderdeel van de Duitse nationaliteit.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is geen nationaliteit hoor...
wat jij wil.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik hou mooi de versie van Nena aan, die is zonder 'ß'.
Schloss
bisschen
Ik heb er twee, en de Brabantse maakt daar geen onderdeel van uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Vanyel het volgende:
Maar zelden onderdeel van de Duitse nationaliteit.
Bijna 4500 euro. Op zich niet zo'n hele grote order voor ons bedrijf, maar toch... Ik krijg het niet maandelijks op m'n rekening gestort. Het gaat vooral om het principe: hij had een probleem, of we hem alsjeblieft konden helpen, met smeekbede en al. Dus wij andere orders van wel goed betalende klanten even onhold gezet om hem te helpen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grote order/ veel geld?
Leeft ie nog wel?
Nee daar wacht ik ook al jaren op!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Bijna 4500 euro. Op zich niet zo'n hele grote order voor ons bedrijf, maar toch... Ik krijg het niet maandelijks op m'n rekening gestort.
Moet jij niet ook een dutje doen?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef lezzer het volgende:
Ik heb er twee, en de Brabantse maakt daar geen onderdeel van uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |