Gatverdamme zeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:
Even wat minder lustopwekkend voor Brittie:
[..]
Bron

quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!

Dat is nou een klassiek voorbeel van een tepel op m'n schermquote:Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, zei je iets?
 . Ga es weg
. Ga es weg  

Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat is nou een klassiek voorbeel van een tepel op m'n scherm. Ga es weg

Nee.quote:

quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om onderbouwing met plaatjes!Ik bedoelde meer om de inhoud dan om dat mooie dames eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Normaal heb je ze liever lelijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee.
Lonneke Engel, Nederlands model. De enige die ik wel mooi vind. Normaal val ik op andere types

Ow. Nou, uhh, daar keek ik Buffy en Angel ook om, de mooie dames waren meer bonus, dus wie weet heeft het nog potentie.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om de inhoud dan om dat mooie dames eigenlijk.

Is dat ook in Nederland uitgezonden?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Wat ik trouwens ook erg leuk vond is Dollhouse

Hehe.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Normaal heb je ze liever lelijk?

Dollhouse is echt vet iddquote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook erg leuk vond is Dollhouse

Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat ook in Nederland uitgezonden?

Dat heb ik met 4400 gedaan. Ooit gezien?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb m gedownload en toen DVD 1 gekocht.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoihoi zeg maar wat je wil want dat is vrijheid van meningsuiting

Prachtig nummer, bedanktquote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef lezzer het volgende:
Beetje een hollands clipje, maar toch
Het godsgruwelijk mooie "what I'm about to say" kon ik niet vinden op youtube. Ja alleen van die knakker die ze covert op z'n piano, maar dat is geen Cindy natuurlijk.

quote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef ManInBurka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 quote:Op donderdag 23 september 2010 11:07 schreef lezzer het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Je weet toch zichzellef.
Je weet toch zichzellef.
 Daar werken we hard voor.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Daar werken we hard voor.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
 Muha. Ik ben niet zo heel hard bezig. Beetje afgeleidquote:
Muha. Ik ben niet zo heel hard bezig. Beetje afgeleidquote:Werk idd harder in dit topic dan in m'n mailbox
 Je weet toch zichzellef.
Je weet toch zichzellef.
 Ik worstel me door iets van 5000 records met namen die allemaal verkeerd genoteerd zijn voor het alfabetisch sorteren.
Ik worstel me door iets van 5000 records met namen die allemaal verkeerd genoteerd zijn voor het alfabetisch sorteren.
Onnozel, maar op den duur winstgevend karweitje denk ik dan maar...
 Leuk werk!
Leuk werk!
Ik probeer tussendoor nog daadwerkelijk een zinvol stuk te schrijven. Met wisselend succes moet ik bekennen, maar het helpt wel dat het hier inmiddels iets stiller is.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
 Het verschil is dat het bij mij om een startdocument gaat en bij jou om een afronding. Ik kan niks zonder dit stuk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Het verschil is dat het bij mij om een startdocument gaat en bij jou om een afronding. Ik kan niks zonder dit stuk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
 Bij mij is het dat anderen niks zonder dat stuk kunnenquote:
Bij mij is het dat anderen niks zonder dat stuk kunnenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:28 schreef Vanyel het volgende:
Het verschil is dat het bij mij om een startdocument gaat en bij jou om een afronding. Ik kan niks zonder dit stuk.
Ik weet niet, ik begin stiekem te denken dat ik het voor me uitschuif omdat ik bang ben dan het dan klaar is ofzo.

Wil je toch nog een beetje vasthouden? Ondanks alles?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wil je toch nog een beetje vasthouden? Ondanks alles?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
 Ja geen idee.quote:
Ja geen idee.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:33 schreef Vanyel het volgende:
Wil je toch nog een beetje vasthouden? Ondanks alles?
Misschien een beetje angst voor de toekomst.
Terwijl ik echt weer steeds beter in m'n vel begin te zitten en ontzettend uitkijk naar de tijd "zonder loondienst".
Volgens mij zie ik daar een oud-collega op de banner staan.
chatten met volslanke meiden...
 Serieus?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Serieus?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
 Ik ook. Paprikasoep maar weer denk ik.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik ook. Paprikasoep maar weer denk ik.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
 Paprikasoep is echt lekker. M'n moeder had 't vorig weekend gemaakt. Toch het recept maar es lospeuteren
Paprikasoep is echt lekker. M'n moeder had 't vorig weekend gemaakt. Toch het recept maar es lospeuteren Je weet toch zichzellef.
Je weet toch zichzellef.
 Jullie hebben blijkbaar veel invloed op wat ik droom. Nu is bijna elke droom op één of andere manier gerelateerd aan Lesbeau.
Jullie hebben blijkbaar veel invloed op wat ik droom. Nu is bijna elke droom op één of andere manier gerelateerd aan Lesbeau.
Ik ga zometeen ijs maken. Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
 Van wie heb je vannacht dan weer gedroomd?
Van wie heb je vannacht dan weer gedroomd?
Oh en jammie, ijs. Welke smaak?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
 Nou. Ik had dus blijkbaar een uitje met heel veel mensen. Bette was dus de begeleider, want die wist alles van veiligheid af. Ze had ook een geel helmpje op en alles. Blijkbaar gingen we naar Noorwegen, om te eilandhoppen, maar dan letterlijk. Dus echt van eilandje naar eilandje springen. Dat kon ik niet, dus toen moest ik achterin de rugzak, omdat ze me anders telkens moesten helpen.
Nou. Ik had dus blijkbaar een uitje met heel veel mensen. Bette was dus de begeleider, want die wist alles van veiligheid af. Ze had ook een geel helmpje op en alles. Blijkbaar gingen we naar Noorwegen, om te eilandhoppen, maar dan letterlijk. Dus echt van eilandje naar eilandje springen. Dat kon ik niet, dus toen moest ik achterin de rugzak, omdat ze me anders telkens moesten helpen.
En ik ga bananenijs maken. Het schijnt namelijk dat je, als je bananen bevriest en ze dan 5 minuten in de blender doet, je heel erg romig en 'echt' ijs krijgt. Even uitproberen dus.
Edit: Zo dus.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
 Oh wat lief! We helpen je een eindje op wegquote:
Oh wat lief! We helpen je een eindje op wegquote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
 Bananenijsquote:En ik ga bananenijs maken. Het schijnt namelijk dat je, als je bananen bevriest en ze dan 5 minuten in de blender doet, je heel erg romig en 'echt' ijs krijgt. Even uitproberen dus.
Bananenijsquote:En ik ga bananenijs maken. Het schijnt namelijk dat je, als je bananen bevriest en ze dan 5 minuten in de blender doet, je heel erg romig en 'echt' ijs krijgt. Even uitproberen dus.
Edit: Zo dus.

Normaal ben ik niet zo van het bananenijs, maar ik proef eerst wel en dan gooi ik er desnoods nog wat pindakaas doorheen. Bovendien zitten er in één banaan maar zo'n 85 calorieën.quote:
Normaal ben ik niet zo van het bananenijs, maar ik proef eerst wel en dan gooi ik er desnoods nog wat pindakaas doorheen. Bovendien zitten er in één banaan maar zo'n 85 calorieën.quote: Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
 Bij wie mocht je achterin de rugzak?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Bij wie mocht je achterin de rugzak?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou. Ik had dus blijkbaar een uitje met heel veel mensen. Bette was dus de begeleider, want die wist alles van veiligheid af. Ze had ook een geel helmpje op en alles. Blijkbaar gingen we naar Noorwegen, om te eilandhoppen, maar dan letterlijk. Dus echt van eilandje naar eilandje springen. Dat kon ik niet, dus toen moest ik achterin de rugzak, omdat ze me anders telkens moesten helpen. Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
 Ik hoop voor haar bij Bette. En dat hij voorop hing... maar dat zal wel nietquote:
Ik hoop voor haar bij Bette. En dat hij voorop hing... maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij wie mocht je achterin de rugzak?
Maar serieus, ik wil dat ook wel weten ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: