Muha. Ik ben niet zo heel hard bezig. Beetje afgeleidquote:
Bij mij is het dat anderen niks zonder dat stuk kunnenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:28 schreef Vanyel het volgende:
Het verschil is dat het bij mij om een startdocument gaat en bij jou om een afronding. Ik kan niks zonder dit stuk.
Ja geen idee.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:33 schreef Vanyel het volgende:
Wil je toch nog een beetje vasthouden? Ondanks alles?
Oh wat lief! We helpen je een eindje op wegquote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou. Ik had dus blijkbaar een uitje met heel veel mensen. Bette was dus de begeleider, want die wist alles van veiligheid af. Ze had ook een geel helmpje op en alles. Blijkbaar gingen we naar Noorwegen, om te eilandhoppen, maar dan letterlijk. Dus echt van eilandje naar eilandje springen. Dat kon ik niet, dus toen moest ik achterin de rugzak, omdat ze me anders telkens moesten helpen.![]()
Bananenijsquote:En ik ga bananenijs maken. Het schijnt namelijk dat je, als je bananen bevriest en ze dan 5 minuten in de blender doet, je heel erg romig en 'echt' ijs krijgt. Even uitproberen dus.
Edit: Zo dus.
Normaal ben ik niet zo van het bananenijs, maar ik proef eerst wel en dan gooi ik er desnoods nog wat pindakaas doorheen. Bovendien zitten er in één banaan maar zo'n 85 calorieën.quote:
Bij wie mocht je achterin de rugzak?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou. Ik had dus blijkbaar een uitje met heel veel mensen. Bette was dus de begeleider, want die wist alles van veiligheid af. Ze had ook een geel helmpje op en alles. Blijkbaar gingen we naar Noorwegen, om te eilandhoppen, maar dan letterlijk. Dus echt van eilandje naar eilandje springen. Dat kon ik niet, dus toen moest ik achterin de rugzak, omdat ze me anders telkens moesten helpen.![]()
Ik hoop voor haar bij Bette. En dat hij voorop hing... maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij wie mocht je achterin de rugzak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |