Gatverdamme zeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:
Even wat minder lustopwekkend voor Brittie:
[..]
Bron
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat is nou een klassiek voorbeel van een tepel op m'n schermquote:Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, zei je iets?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat is nou een klassiek voorbeel van een tepel op m'n scherm. Ga es weg
Nee.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om onderbouwing met plaatjes!Ik bedoelde meer om de inhoud dan om dat mooie dames eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal heb je ze liever lelijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee.
Lonneke Engel, Nederlands model. De enige die ik wel mooi vind. Normaal val ik op andere types
Ow. Nou, uhh, daar keek ik Buffy en Angel ook om, de mooie dames waren meer bonus, dus wie weet heeft het nog potentie.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om de inhoud dan om dat mooie dames eigenlijk.
Is dat ook in Nederland uitgezonden?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Wat ik trouwens ook erg leuk vond is Dollhouse
Hehe.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Normaal heb je ze liever lelijk?
Dollhouse is echt vet iddquote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook erg leuk vond is Dollhouse
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat ook in Nederland uitgezonden?
Dat heb ik met 4400 gedaan. Ooit gezien?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb m gedownload en toen DVD 1 gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoihoi zeg maar wat je wil want dat is vrijheid van meningsuiting
Prachtig nummer, bedanktquote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef lezzer het volgende:
Beetje een hollands clipje, maar toch
Het godsgruwelijk mooie "what I'm about to say" kon ik niet vinden op youtube. Ja alleen van die knakker die ze covert op z'n piano, maar dat is geen Cindy natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef ManInBurka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch zichzellef.![]()
Daar werken we hard voor.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: