vrouw is onderweg nu hoor ik, dus ik sluit nu ook af.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Brittie het volgende:
Gelukkig maar![]()
En lezzer, ga es slapen joh!
Mooie vrouwen?quote:
Flauw, maar leuk bedachtquote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Is een lesbo die van tepels houdt een tepot? Of is dat wel heel erg flauw?
Ik weet nog dat ik heel toevallig lang de scene zapte waar ze elkaar kussen. Daar kreeg ik het wel even warm van.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik een avondje weg en hebben jullie gewoon anderhalf topic volgekeuveld![]()
Waar halen jullie toch al die tijd vandaan?
En kennen jullie Xena nog?
[ afbeelding ]
Lesbische koekjesquote:Op donderdag 23 september 2010 00:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat voor interessants is er trouwens in de kelder van Lezzer?
Ik ben niet zo van de kelders, daar zitten martelaars, kinderlokkers en spinnen
Ik heb er een dvd-box vanquote:Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik een avondje weg en hebben jullie gewoon anderhalf topic volgekeuveld![]()
Waar halen jullie toch al die tijd vandaan?
En kennen jullie Xena nog?
[ afbeelding ]
Xena DVD's!quote:Op donderdag 23 september 2010 00:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat voor interessants is er trouwens in de kelder van Lezzer?
Ik ben niet zo van de kelders, daar zitten martelaars, kinderlokkers en spinnen
Ik stem voor het eerstequote:Op donderdag 23 september 2010 07:59 schreef Vanyel het volgende:
Morgen!
Wordt vandaag weer zo'n recordtopic of gaan we nu allemaal braaf aan t werk?
Tja, was ook mijn eerste in tijden. Normaal pikt lezzer alles in.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jaaa maar jullie gingen veuls te hard
Het lijkt net of ik geen leven heb...quote:Op donderdag 23 september 2010 08:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, was ook mijn eerste in tijden. Normaal pikt lezzer alles in.
Omdat ik naar Kayak luister?quote:
Goeie vraagquote:
Daarom. Kijk eens in de OP. Dan voel je je weer jong denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat ik naar Kayak luister?
Ik ben echt al m'n hele leven fan van die band, of sinds m'n 10e ofzo.
Vanyel for president!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom. Kijk eens in de OP. Dan voel je je weer jong denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijjjjjn die foto's. Vooral die laatste ook, prrrquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom. Kijk eens in de OP. Dan voel je je weer jong denk ik.
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef lezzer het volgende:Jajaja, maar die was vroegah nog niet zo sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wij gaan binnenkort foto's laten maken. Misschien kunnen we vragen of er zoeen van ons gemaakt kan worden en dan zo hard gefotoshopt dat ie weer sexy isquote:Op donderdag 23 september 2010 09:41 schreef Brittie het volgende:
Fijjjjjn die foto's. Vooral die laatste ook, prrr
Nee, da's waar.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jajaja, maar die was vroegah nog niet zo sexy.
Ik denk dat we Brittie zo voor tien twee minuutjes kwijt zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 09:48 schreef Vanyel het volgende:
Hield jij niet ook van Bette in pak?
Ja héél erg.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:48 schreef Vanyel het volgende:
Hield jij niet ook van Bette in pak?
Hmmm dat betwijfel ikquote:Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat we Brittie zo voor tien twee minuutjes kwijt zijn
Ik ging in 86 naar de middelbare school. Ik zag laatst nog een filmpje van Maywood uit die tijd, met van die vleermuismouwenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat heb ik geloof ik een beetje gemist. Basisschool tot 87, wij waren nog heel braaf en gewoon met staartjes enzo.
Mmm, kantoor, bette in pak, even naar het toilet...quote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hmmm dat betwijfel ikTis ook weer zowat om naar de wc op het werk te vluchten.Die omgeving doet Bette in pak geen recht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's mijn bouwjaarquote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ging in 86 naar de middelbare school. Ik zag laatst nog een filmpje van Maywood uit die tijd, met van die vleermuismouwen
Ik was er al bang voorquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 september 2010 09:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
En toch, ik vind het niet erg.
Inmiddels zijn we over naar Spigt.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we over naar Spigt.
Das precies wat ik probeer te bereikenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef lezzer het volgende:
Ja, dit gaat Brittie natuurlijk niet meer redden zo.
Mijn vrouw is wel gewoon thuis en ik heb het al moeilijk
Je wil me weg hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das precies wat ik probeer te bereiken
EVIL! Omg.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef lezzer het volgende:
Ja, dit gaat Brittie natuurlijk niet meer redden zo.
Mijn vrouw is wel gewoon thuis en ik heb het al moeilijk
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb niet speciaal 1 favoriet (nouja, mss die chick uit de foto's die ik had gepost - die is toch wel heel erg yay). Maarre... misschien Carmen wel uit TLW? Iedereen die ik ken vindt haar echt fantastischquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef lezzer het volgende:
Wie is nou eigenlijk het ideale lesbo icoon?
Qua, wie ziet er nou uit als een lesbomagneet. En dan voor de generatie onder de 25 bedoel ik.
Tina vind ik in de loop van de serie steeds mooier en leuker geworden
Daar word ik dus echt niet warm van.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:04 schreef Brittie het volgende:
misschien Carmen wel uit TLW? Iedereen die ik ken vindt haar echt fantastisch
Sja ik zit ff te denken. Ik hoor ook altijd véél vrienden over Famke Janssenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar word ik dus echt niet warm van.
ik ook niet. Ze is leuk om te zien, maar ze haalt het echt bij lange na niet bij Bette (en Tina).quote:Op donderdag 23 september 2010 10:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar word ik dus echt niet warm van.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Sja ik zit ff te denken. Ik hoor ook altijd véél vrienden over Famke Janssen. Maar goed, meeste van mijn vrienden zijn boven de 25, dus mss kunnen we het beter ff aan Avey vragen ofzo
![]()
.
Ik moet die series toch eens gaan kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef Vanyel het volgende:
Deze mevrouw vind ik ook niet onsexy trouwens. Ik heb er wel wat overdreven foto's van gevonden, maar als ze beweegt is ze echt veel leuker.
[ afbeelding ]
Speciaal voor ons zelfs in een wit hemd!
[ afbeelding ]
Je hebt het nu over Buffy en Angel, dat heb je door?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef lezzer het volgende:
Ik moet die series toch eens gaan kijken
Ja? Is dat raar?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Buffy en Angel, dat heb je door?
Als eigenaar van alle DVDboxen van de series kan ik het natuurlijk alleen maar toejuichen, maar je hoort niet vaak meer dat iemand nu nog wil beginnen.quote:
Heb je Heroes wel eens gezien trouwens?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als eigenaar van alle DVDboxen van de series kan ik het natuurlijk alleen maar toejuichen, maar je hoort niet vaak meer dat iemand nu nog wil beginnen.
Gewoon doen!
Nooit.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je Heroes wel eens gezien trouwens?
Misschien wel een aanrader voor jou dan.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, zei je iets?
Bronquote:EINDHOVEN - Omdat homoseksualiteit volgens hem onnatuurlijk is, heeft het Eindhovense CDA-raadslid Nico Stoevelaar eerder deze week als enige tegen het initiatief uit de gemeenteraad gestemd om de stad te kandideren voor Roze Zaterdag 2013.
Stoevelaar heeft dat donderdag gezegd naar aanleiding van een bericht in het Eindhovens Dagblad.
Absoluut onnatuurlijk
‘Het is een hele simpele reden: ik vind homofilie absoluut onnatuurlijk en we moeten dat niet promoten’, legde hij donderdag desgevraagd uit.
Stoevelaar vertelde dat voor de raadsvergadering in de fractie over zijn standpunt is gesproken. ‘De fractie was er niet zo gelukkig mee, maar het is voor mij een wezenlijk punt en ik heb de vrijheid gekregen om tegen te stemmen.’
Willekeurige plaatjes?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, zei je iets?
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:
Even wat minder lustopwekkend voor Brittie:
[..]
Bron
Dit vraagt natuurlijk om onderbouwing met plaatjes!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien wel een aanrader voor jou dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Gatverdamme zeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:
Even wat minder lustopwekkend voor Brittie:
[..]
Bron
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat is nou een klassiek voorbeel van een tepel op m'n schermquote:Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, zei je iets?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat is nou een klassiek voorbeel van een tepel op m'n scherm. Ga es weg
Nee.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om onderbouwing met plaatjes!Ik bedoelde meer om de inhoud dan om dat mooie dames eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal heb je ze liever lelijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee.
Lonneke Engel, Nederlands model. De enige die ik wel mooi vind. Normaal val ik op andere types
Ow. Nou, uhh, daar keek ik Buffy en Angel ook om, de mooie dames waren meer bonus, dus wie weet heeft het nog potentie.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om de inhoud dan om dat mooie dames eigenlijk.
Is dat ook in Nederland uitgezonden?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Wat ik trouwens ook erg leuk vond is Dollhouse
Hehe.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Normaal heb je ze liever lelijk?
Dollhouse is echt vet iddquote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook erg leuk vond is Dollhouse
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat ook in Nederland uitgezonden?
Dat heb ik met 4400 gedaan. Ooit gezien?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb m gedownload en toen DVD 1 gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoihoi zeg maar wat je wil want dat is vrijheid van meningsuiting
Prachtig nummer, bedanktquote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef lezzer het volgende:
Beetje een hollands clipje, maar toch
Het godsgruwelijk mooie "what I'm about to say" kon ik niet vinden op youtube. Ja alleen van die knakker die ze covert op z'n piano, maar dat is geen Cindy natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef ManInBurka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch zichzellef.![]()
Daar werken we hard voor.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Muha. Ik ben niet zo heel hard bezig. Beetje afgeleidquote:Werk idd harder in dit topic dan in m'n mailbox
Ik worstel me door iets van 5000 records met namen die allemaal verkeerd genoteerd zijn voor het alfabetisch sorteren.
Onnozel, maar op den duur winstgevend karweitje denk ik dan maar...![]()
Leuk werk!
Ik probeer tussendoor nog daadwerkelijk een zinvol stuk te schrijven. Met wisselend succes moet ik bekennen, maar het helpt wel dat het hier inmiddels iets stiller is.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Het verschil is dat het bij mij om een startdocument gaat en bij jou om een afronding. Ik kan niks zonder dit stuk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Bij mij is het dat anderen niks zonder dat stuk kunnenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:28 schreef Vanyel het volgende:
Het verschil is dat het bij mij om een startdocument gaat en bij jou om een afronding. Ik kan niks zonder dit stuk.
Ik weet niet, ik begin stiekem te denken dat ik het voor me uitschuif omdat ik bang ben dan het dan klaar is ofzo.![]()
![]()
Wil je toch nog een beetje vasthouden? Ondanks alles?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja geen idee.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:33 schreef Vanyel het volgende:
Wil je toch nog een beetje vasthouden? Ondanks alles?
Misschien een beetje angst voor de toekomst.
Terwijl ik echt weer steeds beter in m'n vel begin te zitten en ontzettend uitkijk naar de tijd "zonder loondienst".
Volgens mij zie ik daar een oud-collega op de banner staan.
chatten met volslanke meiden...![]()
Serieus?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik ook. Paprikasoep maar weer denk ik.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Paprikasoep is echt lekker. M'n moeder had 't vorig weekend gemaakt. Toch het recept maar es lospeuteren
Jullie hebben blijkbaar veel invloed op wat ik droom. Nu is bijna elke droom op één of andere manier gerelateerd aan Lesbeau.![]()
Ik ga zometeen ijs maken.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Van wie heb je vannacht dan weer gedroomd?
Oh en jammie, ijs. Welke smaak?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Nou. Ik had dus blijkbaar een uitje met heel veel mensen. Bette was dus de begeleider, want die wist alles van veiligheid af. Ze had ook een geel helmpje op en alles. Blijkbaar gingen we naar Noorwegen, om te eilandhoppen, maar dan letterlijk. Dus echt van eilandje naar eilandje springen. Dat kon ik niet, dus toen moest ik achterin de rugzak, omdat ze me anders telkens moesten helpen.![]()
En ik ga bananenijs maken. Het schijnt namelijk dat je, als je bananen bevriest en ze dan 5 minuten in de blender doet, je heel erg romig en 'echt' ijs krijgt. Even uitproberen dus.
Edit: Zo dus.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Oh wat lief! We helpen je een eindje op wegquote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou. Ik had dus blijkbaar een uitje met heel veel mensen. Bette was dus de begeleider, want die wist alles van veiligheid af. Ze had ook een geel helmpje op en alles. Blijkbaar gingen we naar Noorwegen, om te eilandhoppen, maar dan letterlijk. Dus echt van eilandje naar eilandje springen. Dat kon ik niet, dus toen moest ik achterin de rugzak, omdat ze me anders telkens moesten helpen.![]()
Bananenijsquote:En ik ga bananenijs maken. Het schijnt namelijk dat je, als je bananen bevriest en ze dan 5 minuten in de blender doet, je heel erg romig en 'echt' ijs krijgt. Even uitproberen dus.
Edit: Zo dus.![]()
![]()
Normaal ben ik niet zo van het bananenijs, maar ik proef eerst wel en dan gooi ik er desnoods nog wat pindakaas doorheen. Bovendien zitten er in één banaan maar zo'n 85 calorieën.quote:
Bij wie mocht je achterin de rugzak?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou. Ik had dus blijkbaar een uitje met heel veel mensen. Bette was dus de begeleider, want die wist alles van veiligheid af. Ze had ook een geel helmpje op en alles. Blijkbaar gingen we naar Noorwegen, om te eilandhoppen, maar dan letterlijk. Dus echt van eilandje naar eilandje springen. Dat kon ik niet, dus toen moest ik achterin de rugzak, omdat ze me anders telkens moesten helpen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik hoop voor haar bij Bette. En dat hij voorop hing... maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij wie mocht je achterin de rugzak?
Maar serieus, ik wil dat ook wel weten ja.![]()
Bette is wel een beetje oud voor Bakfiets. Ik weet niet of het dan nog sexy is.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik dacht in een sporttas?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:09 schreef Brittie het volgende:
Grinnik. Ik las laatst dat iemand dood gevonden was. In een rugzak.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Het was bij Bette inderdaad.
Ik vind d'r alleen totaal niet aantrekkelijk.
Volgens mij heeft het er meer mee te maken wat Bette betekent in jouw droom ipv of je haar aantrekkelijk vindt
Maar goed, ik ben iemand die heel sterk en bewust droomt en daar ook heel veel waarde aan hecht.
Hoe sprongen die anderen? Hoog?
Waren wij bij dat groepje? Of waren het onbekenden?![]()
Neuh, die kregen bij het springen gewoon hele lange benen.
En er zaten veel collega's en mede-studenten bij, maar ook veel onbekenden.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
typischquote:Op donderdag 23 september 2010 12:17 schreef Bakfiets. het volgende:
Neuh, die kregen bij het springen gewoon hele lange benen.
En er zaten veel collega's en mede-studenten bij, maar ook veel onbekenden.![]()
![]()
Heb je nou alweer een Nena tekst als signature? Vooruit dan maar:
Ik heb zelfs bijna alijd nenateksten als signaturequote:Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Heb je nou alweer een Nena tekst als signature? Vooruit dan maar:![]()
![]()
Ik heb die clip nog nooit gezien
Dit is trouwens wel de heftig geknipte versie.
Dat intro duurt al 2 minuten normaal.
Die clip met Kim Wilde van de nieuwe versie is wel jummie
Alleen, dat is niet het origineel, en eerlijk gezegd heb ik het origineel liever![]()
![]()
Ik vond de re-make van een paar jaar terug toen ook zo mooi. Strak in het leer etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
En tegen Kim Wilde aanschurkenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vond de re-make van een paar jaar terug toen ook zo mooi. Strak in het leer etc.![]()
Overigens vind ik dus dat die nieuwe clip echt veeeeeel beter bij de tekst aansluit.![]()
![]()
Ben ik het mee eens, ja. Die oude was maar een wirwar van allerlei verschillende dingen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
En tegen Kim Wilde aanschurken
Overigens vind ik dus dat die nieuwe clip echt veeeeeel beter bij de tekst aansluit.
[ afbeelding ]
Ik moet nou wel een clip plaatsen van Katie Melua, anders wordt ze jaloers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ja. Die oude was maar een wirwar van allerlei verschillende dingen.
Ik moet nou wel een clip plaatsen van Katie Melua, anders wordt ze jaloers.![]()
In mijn hoofd hebben wij een hele intense liefdesrelatie hoor.quote:
Behind the scenes van die clip is ook leukquote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ja. Die oude was maar een wirwar van allerlei verschillende dingen.Ik zal maar eens klikken dan hequote:![]()
![]()
Ik heb ook van die intense relaties in mijn hoofd. That's right, meervoud. So it's okquote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
In mijn hoofd hebben wij een hele intense liefdesrelatie hoor.
![]()
Ze is altijd goddelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef lezzer het volgende:
Zij is wel echt goddelijk in die clip zeg
![]()
![]()
Ik zou de 1e van December naar d'r concert toegaan in de HMH, maar dat is afgelast omdat ze oververmoeid is.
Edit; van Katie Melua dus.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Ik ging ooit naar mijn eerste concert van Kayak, en toen ging de drummer dood. Dus toen ging het concert niet door...
Volgens mij heb ik echt nog nooit zo hard gejankt om een muzikant...![]()
![]()
Aah, dat is wel heel erg, ja. Daar zou ik ook om huilen, denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef lezzer het volgende:
Ik ging ooit naar mijn eerste concert van Kayak, en toen ging de drummer dood. Dus toen ging het concert niet door...
Volgens mij heb ik echt nog nooit zo hard gejankt om een muzikant...
Mijn kommagebruik loopt uit de hand.
Er zitten twee foutjes in je lyricsquote:Op donderdag 23 september 2010 12:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs bijna alijd nenateksten als signature.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
eentje...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Er zitten twee foutjes in je lyrics.
En daar geef ik die verdomde Helvetica in de nieuwe layout de schuld van...![]()
Zo, weer wakker.
Geslapen!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Neuh, tis alleen niet echt gebruikelijk meer in het Duits om de 'ß' nog te gebruiken in dagelijks gebruikte woorden. Het is tegenwoordig Schloss en bisschen. Ook op de site van Nena zelf overigens.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
eentje...
En daar geef ik die verdomde Helvetica in de nieuwe layout de schuld van...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Net de bananen uit de vriezer gehaald en in de blender gedaan. Erg lekker. Het is wel erg zacht, maar je kunt het desnoods later nog in de vriezer doen.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Lieverd,quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh, tis alleen niet echt gebruikelijk meer in het Duits om de 'ß' nog te gebruiken in dagelijks gebruikte woorden. Het is tegenwoordig Schloss en bisschen. Ook op de site van Nena zelf overigens.
Ik ben Duitse...
De nieuwe spelling is door Duitsers eigenhandig teruggedraaid.
Bovendien stamt de tekst uit de jaren 80...![]()
Jij wil gewoon een goeie beurt van je lief!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik ben een dossier aan het aanmaken van een klant die we naar het incassobureau gaan sturen. Hebben hemel en aarde bewogen om hem te helpen met een spoedorder en vervolgens niet betalen![]()
En ook niet reageren op herinneringen, aanmaningen, telefoontjes enz.![]()
Dat je op die manier zaken doet en ook nog rustig kunt slapen
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.![]()
Gister was je nog Brabantsequote:
Grote order/ veel geld?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben een dossier aan het aanmaken van een klant die we naar het incassobureau gaan sturen. Hebben hemel en aarde bewogen om hem te helpen met een spoedorder en vervolgens niet betalen![]()
En ook niet reageren op herinneringen, aanmaningen, telefoontjes enz.![]()
Dat je op die manier zaken doet en ook nog rustig kunt slapen
Leeft ie nog wel?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Jij wil gewoon een goeie beurt van je lief!
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.![]()
één? Wel meer!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Jij wil gewoon een goeie beurt van je lief!
![]()
Ik hou mooi de versie van Nena aan, die is zonder 'ß'quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lieverd,
Ik ben Duitse...
De nieuwe spelling is door Duitsers eigenhandig teruggedraaid.
Bovendien stamt de tekst uit de jaren 80....
Schloss
bisschenStroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Maar zelden onderdeel van de Duitse nationaliteit.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is geen nationaliteit hoor...Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
wat jij wil.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik hou mooi de versie van Nena aan, die is zonder 'ß'.
Schloss
bisschen
Ik vind het eigenlijk onzinnig.![]()
Ik heb er twee, en de Brabantse maakt daar geen onderdeel van uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Vanyel het volgende:
Maar zelden onderdeel van de Duitse nationaliteit.![]()
Bijna 4500 euro. Op zich niet zo'n hele grote order voor ons bedrijf, maar toch... Ik krijg het niet maandelijks op m'n rekening gestort. Het gaat vooral om het principe: hij had een probleem, of we hem alsjeblieft konden helpen, met smeekbede en al. Dus wij andere orders van wel goed betalende klanten even onhold gezet om hem te helpen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Grote order/ veel geld?
Leeft ie nog wel?
Hij staat ons wel gewoon te woord, maar had smoesjes als "ik dacht dat ik het al had overgemaakt" of "ik kijk het na en maak het meteen over" en dan gewoon niets meer laten horen.
Op laatste aanmaning stond nog vermeld dat wij ook, indien gewenst, een betalingsregeling met ze willen treffen, maar ook hierop geen reactie.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.![]()
Is het nou erg dat ik dit veeeeel aangenamer vind om naar te luisteren (over kijken zullen we het maar niet hebben) dan het origineel?
Terwijl ik het schrijf denk ik toch maar eens checken en het origineel is niet eens van Janis Joplin, dus nee natuurlijk is het niet erg.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Nee daar wacht ik ook al jaren op!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Bijna 4500 euro. Op zich niet zo'n hele grote order voor ons bedrijf, maar toch... Ik krijg het niet maandelijks op m'n rekening gestort.
Maar wel irritant als je je voor iemand uitslooft en dit is het resultaat.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik ben ook weer wakker! Jullie gaan hard!En geweldig al die plaatjes! Al moet ik bekennen dat ik ook helemaal niks met Bette heb, maar goed.
Ik zag ergens Tracey staan, dus mijn toevoeging:![]()
![]()
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!![]()
Moet jij niet ook een dutje doen?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef lezzer het volgende:
Ik heb er twee, en de Brabantse maakt daar geen onderdeel van uit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: