vrouw is onderweg nu hoor ik, dus ik sluit nu ook af.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Brittie het volgende:
Gelukkig maar![]()
En lezzer, ga es slapen joh!
Mooie vrouwen?quote:
Flauw, maar leuk bedachtquote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Is een lesbo die van tepels houdt een tepot? Of is dat wel heel erg flauw?
Ik weet nog dat ik heel toevallig lang de scene zapte waar ze elkaar kussen. Daar kreeg ik het wel even warm van.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik een avondje weg en hebben jullie gewoon anderhalf topic volgekeuveld![]()
Waar halen jullie toch al die tijd vandaan?
En kennen jullie Xena nog?
[ afbeelding ]
Lesbische koekjesquote:Op donderdag 23 september 2010 00:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat voor interessants is er trouwens in de kelder van Lezzer?
Ik ben niet zo van de kelders, daar zitten martelaars, kinderlokkers en spinnen
Ik heb er een dvd-box vanquote:Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik een avondje weg en hebben jullie gewoon anderhalf topic volgekeuveld![]()
Waar halen jullie toch al die tijd vandaan?
En kennen jullie Xena nog?
[ afbeelding ]
Xena DVD's!quote:Op donderdag 23 september 2010 00:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat voor interessants is er trouwens in de kelder van Lezzer?
Ik ben niet zo van de kelders, daar zitten martelaars, kinderlokkers en spinnen
Ik stem voor het eerstequote:Op donderdag 23 september 2010 07:59 schreef Vanyel het volgende:
Morgen!
Wordt vandaag weer zo'n recordtopic of gaan we nu allemaal braaf aan t werk?
Tja, was ook mijn eerste in tijden. Normaal pikt lezzer alles in.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jaaa maar jullie gingen veuls te hard
Het lijkt net of ik geen leven heb...quote:Op donderdag 23 september 2010 08:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, was ook mijn eerste in tijden. Normaal pikt lezzer alles in.
Omdat ik naar Kayak luister?quote:
Goeie vraagquote:
Daarom. Kijk eens in de OP. Dan voel je je weer jong denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat ik naar Kayak luister?
Ik ben echt al m'n hele leven fan van die band, of sinds m'n 10e ofzo.
Vanyel for president!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom. Kijk eens in de OP. Dan voel je je weer jong denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijjjjjn die foto's. Vooral die laatste ook, prrrquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom. Kijk eens in de OP. Dan voel je je weer jong denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |