Da's toch best een net woord?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee hoor! Mensen onder de 25 gebruiken dat ook nog wel soms
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kruis een beetje vreemd. Das ook te uniseks. Jongetjes hebben een piemel, meisjes een?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Ik kan het me niet herinneren, en anders zal het kruis geheten hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef Vanyel het volgende:
Geen naam? Das wel heeeel onhandig.
Inderdaad! Wel netjes je haar gewassen?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
-ik ben best een snelle doucher zie ik-
Neuh, vandaag was het geen haarwasdag.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Inderdaad! Wel netjes je haar gewassen?
spleetjequote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kruis een beetje vreemd. Das ook te uniseks. Jongetjes hebben een piemel, meisjes een?
Dat gebruik je toch niet met een kind van 2 oid.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat is er mis met het aloude woord vagina?
Ik heb echt supermakkelijk haar wat dat betreft.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef Brittie het volgende:
Ikke wel iedere dag, moet ook wel want als ik geen conditioner in die manen van me smeer kan ik m'n haar echt niet doorkammen
Ikke niet dus. Dat heb je met lang haarquote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb echt supermakkelijk haar wat dat betreft.
Ik ook een beetje. Kan ook op bilspleetje slaan namelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik wel eigenlijk. Dat vind ik heel vies klinken.
edit: spleetje dus.
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik toch wel heel erg hoor
Nee, dat heet kontje.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Kan ook op bilspleetje slaan namelijk.
Nah, da's meer een groef.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef Brittie het volgende:
Ieder kontjeheeft toch een bilspleet of zie ik dat verkeerd?
Disagreequote:
Van die geile foto's van eerder?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef Brittie het volgende:
Musj. Sounds ok. Musj it is.
Mijnes is nog steeds van slag
Nou, hier gaat geen bel rinkelen hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef Vanyel het volgende:
Nieuwe optie. We kunnen het ook gewoon musj noemen. Das Limburgs. Weet hier niemand waar ze het over heeft, maar dat lijkt me op zich geen ramp.
Klinkt een stuk vriendelijker dan de meeste andere opties.
Nee, hier wordt dat prachtige noord-limburgs gesprokenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Jouw vrouw is duidelijk niet van het echte zuiden dan.
Maar klinkt echt heel vriendelijk vind ik.
Ze praat wel bekakt, zeg. Vooral dat 'cuver' in plaats van cover vind ik verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
En, ik vind Margriet van der Linden leuk
http://www.opzij.nl/Blad-(...)t-van-der-Linden.htm
Ik vind haar haar zo tofquote:Op donderdag 23 september 2010 18:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze praat wel bekakt, zeg. Vooral dat 'cuver' in plaats van cover vind ik verschrikkelijk.
Ik zou er ook op afknappen, maar kom lang genoeg op fok en ga met genoeg mannen om en je kent alle synoniemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk vind ik het maar oneerbiedig allemaal.
Als iemand zoiets over de mijne zou zeggen, dan zou ik zo afknappen...
[..]
Ik vind haar haar zo tof![]()
Mrs Lezzer heeft heel andere kwaliteiten, daar hoef ik niks aan te veranderen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Je kunt Mrs. Lezzer ook gewoon een vogelnest op d'r hoofd plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |