Ik zou graag willen zeggen 'Ja, ik typ dat helemaal, ik snap helemaal wat er staat en ik onthoud echt enzo'.quote:
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkigquote:
Zit die gozert nu bij je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkig
prozac lijkt me tof trouwens
Ik welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
Ik was aan het lobby-en op msn, vanitasvanitatumetomniava.
[..]
Ik zou graag willen zeggen 'Ja, ik typ dat helemaal, ik snap helemaal wat er staat en ik onthoud echt enzo'.
Maar nee zo begaafd ben ik niet. vanitasvanitatumetomniava staat onder mijn Ctrl V.
dan ram je die homoseksualiteit er wel uit, bedoel je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
Tijd om hem alleen maar autootjes en actionman voor zijn verjaardag te geven en op voetbal te doen!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel
Vanitas Vanitatum et Omnia Vanitas
(IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid)
nee gelukkig nietquote:
Ja ik weet nog niet wat hoe ik mijn dichtbundel ga noemen:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel maar heb uitstel tot aan de rust gelukkig
prozac lijkt me tof trouwens
Ik houd het bij vedi vidi viciquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wel
Vanitas Vanitatum et Omnia Vanitas
(IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jaaa, kersenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik houd het bij vedi vidi vici.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.s-sorry
alias Capriccio Dieu Donné
Lieve Viking,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan ram je die homoseksualiteit er wel uit, bedoel je?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik houd het bij vedi vidi vici.
bedoel je niet veni vidi vici?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
we hebben hier sarcasme aanduiders, te wetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lieve Viking,
Wil je een cursus sarcasme?
Je mag evt. mijn email adres wel een tijdje lenen.
groetjes plus kusjes,
Nan
Mijn barbies werden óf onthoofd óf ze gingen naar het naaktstrandquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff ik speelde ook wel met barbies hoor;
Met mijn autisme plopte ik steeds die barbiehoofdjes eraf en zette ik ze er weer op totdat het bij de naden uitscheurde.
Maar ik had een eigen. En ze had een naam. Enzo. En we speelden hele verhalen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Pfff ik speelde ook wel met barbies hoor;
Met mijn autisme plopte ik steeds die barbiehoofdjes eraf en zette ik ze er weer op totdat het bij de naden uitscheurde.
Ik vond (en vind) barbies maar vies, maar mijn ken vond ik wel heel mooi met z'n plastic haarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik had een eigen. En ze had een naam. Enzo. En we speelden hele verhalen.
(inclusief het "ken is een verkrachter, maar gelukkig kunnen onze barbies heel goed karate")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |