Nouhou, ik ben eigenlijk heel lief hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Overigens was het niet meer dan logisch dat je #249 zelf moest dichtposten. Je had ons gewoon afgeschrikt.
och schat met zoals op de feestjes, je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh in de OP staat hetero´s, dus ik mag hier gewoon posten
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:36 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
och schat met zoals op de feestjes, je bent van harte welkom.
een paar dagen zou wel mooi ijn hequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Vanyel het volgende:
Moet dit jubileumtopic vandaag nog vol of mogen we hier rustig een paar dagen over doen?
Behalve als je een dag heel serieus hard hebt gewerkt en er achteraf achterkomt dat de goeie gesprekken met fijne onderwerpen volledig aan je voorbij zijn gegaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef lezzer het volgende:
#211 de eerste met dit account.
Ik vind eigenlijk nou juist het huidige tempo heel fijn.
Ja, dat ligt er dan een beetje aan wat je voor je beroep doet natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Behalve als je een dag heel serieus hard hebt gewerkt en er achteraf achterkomt dat de goeie gesprekken met fijne onderwerpen volledig aan je voorbij zijn gegaan.
Maar das natuurlijk geen reden voor minder posts.
omdat ik daar veel positieve verhalen over hoor van mensen uit mijn omgeving, die mij overigens wel hebben gewaarschuwd dat de eerste 2 wkn geen pretje zijn maar die ga ik ook niet afmaken omdat ik minder dan 5 kilo kwijt wil dus ga zaterdag al naar fase 2quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
Waarom in godesnaam een soutbeach dieet?
Helemaal geen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:voor lesbeau
nizno
en god wat ik haat ik mijn south beach dieetgeen koolhydraten en ik ben juist zo'n koolhydraten junk, heb echt afkick verschijnselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |