Nouhou, ik ben eigenlijk heel lief hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Overigens was het niet meer dan logisch dat je #249 zelf moest dichtposten. Je had ons gewoon afgeschrikt.
och schat met zoals op de feestjes, je bent van harte welkom.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh in de OP staat hetero´s, dus ik mag hier gewoon posten
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:36 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
och schat met zoals op de feestjes, je bent van harte welkom.
een paar dagen zou wel mooi ijn hequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Vanyel het volgende:
Moet dit jubileumtopic vandaag nog vol of mogen we hier rustig een paar dagen over doen?
Behalve als je een dag heel serieus hard hebt gewerkt en er achteraf achterkomt dat de goeie gesprekken met fijne onderwerpen volledig aan je voorbij zijn gegaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef lezzer het volgende:
#211 de eerste met dit account.
Ik vind eigenlijk nou juist het huidige tempo heel fijn.
Ja, dat ligt er dan een beetje aan wat je voor je beroep doet natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Behalve als je een dag heel serieus hard hebt gewerkt en er achteraf achterkomt dat de goeie gesprekken met fijne onderwerpen volledig aan je voorbij zijn gegaan.
Maar das natuurlijk geen reden voor minder posts.
omdat ik daar veel positieve verhalen over hoor van mensen uit mijn omgeving, die mij overigens wel hebben gewaarschuwd dat de eerste 2 wkn geen pretje zijn maar die ga ik ook niet afmaken omdat ik minder dan 5 kilo kwijt wil dus ga zaterdag al naar fase 2quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
Waarom in godesnaam een soutbeach dieet?
Helemaal geen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:voor lesbeau
nizno
en god wat ik haat ik mijn south beach dieetgeen koolhydraten en ik ben juist zo'n koolhydraten junk, heb echt afkick verschijnselen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Helemaal geen?Pfffff ik ben nu 3/4 jaar bezig geweest met ''lijnen'' en ik heb wel erg op koolhydraten gelet maar nooit helemaal gelaten
en ben toch 23 kilo afgevallen.
Of mag je om een andere reden geen koolhydraten hebben?
En na die 2 weken dus weer wel? (edit:ja dus) Dan klinkt het al een stuk prettiger iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de theory is dat koolhydraten insuline aanmaken die je honger gevoel geeft. De eerste 2 wkn (voor als je veel wilt afvallen) dus geen koolhydraten om je lichaam als het ware vrij te maken van de hoeveelheid insuline waardoor honger gevoel afneemt.
daarna ga je naar fase 2 waar je gefaseerd koolhydraten toevoegd aan je voeding en als je op je gewicht ben mag je naar fase 3 en inprincipe alles eten alhoewel je wel op de koolhydraten moet letten, maar als je een verjaardag hebt wel je gebakje kan nemen.
Mocht je een periode hebben gehad met teveel koolhydraten en je merkt dat je weer hongeraanvallen krijgt doe je weer ff fase 1 en dan weer naar 3
ik hoef ook niet veel kwijt een kilo of 3 a 4 dan zit ik rond de 63 kilo (woog op mijn 23ste/ 24ste nog 55 kiloquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En na die 2 weken dus weer wel? (edit:ja dus) Dan klinkt het al een stuk prettiger idd![]()
Maar als ik in je fobo kijk, hoef je toch helemaal niet af te vallen?
Dan zou ik toch een minder drastische manier nemen dan deze voor maar 3 a 4 kiloquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik hoef ook niet veel kwijt een kilo of 3 a 4 dan zit ik rond de 63 kilo (woog op mijn 23ste en 24ste nog 55 kilo) owh en ik hou mijn buik beetje in op die foto
ja daar moet ik ook bewuster van worden van voedingquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een minder drastische manier nemen dan deze voor maar 3 a 4 kilo![]()
Ik ben zelf maar 1.57m en woog klein jaartje terug nog 74![]()
ben gewoon de verhoudingen om gaan gooien en heb idd weinig koolhydraten gegeten(maar niet helemaal niks dus) en dan veel groente,vis,kip,wokgerechten etc etc etc
lekker en gezond dus
thanksquote:
thanksquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
voor lesbeau
nizno
en god wat ik haat ik mijn south beach dieetgeen koolhydraten en ik ben juist zo'n koolhydraten junk, heb echt afkick verschijnselen
brood mis ik niet eens (tot ik weer ga werken)quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen koolhydraten. Ik zou dat niet kunnen, mijn brood wat doe je!?
snack a jacksquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
brood mis ik niet eens (tot ik weer ga werken)
wel mijn pasta's en pizza'sen mijn koekje tussendoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:36 schreef Nizno het volgende:
ow en afvallen is niet mijn ding.... pfff... veel te veel werk
Ben nu bezig met een heel zooitje aanvragen voor subsidies enzo voor de zwemclub... val je ook wel van af als je merkt hoeveel stress dat geeft
moet je gaan zwemmen.... is heerlijk en over het algemeen ook niet slecht voor de rug.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja alles wat ik mag vind ik verschrikkelijk qua sport en alles wat ik wil mag ik niet meer doen ivm onderrug (hardlopen, squash) dus qua sport zit in in een impasse....
haat ik (en ik ben dan vis van sterrenbeeldquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je gaan zwemmen.... is heerlijk en over het algemeen ook niet slecht voor de rug.
Oh, wat had ik toch een übercoole avatarquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
250!
Ik was er bij, bij de geboorte.
Uit de oude doos:
[Lesbeau] komt allen tezamen
het is best goed gekomen met Tina ondanks seizoen 3quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, wat had ik toch een übercoole avatar
Ook nog even meenemen:
[ afbeelding ]
Ik word geacht me met mensen bezig te houden. Jammer voor Fok.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat ligt er dan een beetje aan wat je voor je beroep doet natuurlijk.
Ik heb een heel visueel beroep, en ik zit de hele dag (bijna) alleen.
Jaloers hoor.quote:Fijn beroep heb ik gewoon denk ik
mmmmquote:
hoe lang heb je dan koolhydraat vrij gegeten dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef lezzer het volgende:
Ik heb met koolhydraatvrij eten mijn hele stofwisseling over de zeik geholpen en eigenlijk nooit meer goed gekregen. Het is maar dat je het weet KZ
Een jaar of 2 in een sfeer van "nauwelijks".quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe lang heb je dan koolhydraat vrij gegeten dan?
in het boek zeggen ze ook dat je fase 1 niet te lang mag doen omdat dat dus niet goed is voor lange termijn (dat is niet tot nauwlijks koolhydraten) na 2 wkn begin je gewoon weer rustig met opbouwen van koolhydraten en na 2 wkn opbouwen zit je op een gezond aantal koolhydratenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een jaar of 2 in een sfeer van "nauwelijks".
Een half jaar echt helemaal koolhydraatvrij.
Nooit doe ik dat meer.
Gewoon stoppen met snoepen.
Omdat mij dat geadviseerd was door een arts, ik al jaren kampte met chronische vermoeidheid en ik dus alles eigenlijk wel deed om beter te worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Waarom deed je het dan?
Ja om af te vallen gok ik, maar waarom zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |