leukquote:Op woensdag 3 november 2010 10:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind dat jij dit T-shirt moet hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef lezzer het volgende:
Ik heb niet eens stokbrood
Het moet gezegd, de goth/heks is er wel echt op vooruit gegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vele jaren!![]()
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Als jij jarig bent of er komt een kind uit je krijg je van mij ook zo'n mooie plaatjesverzameling.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als jij jarig bent of er komt een kind uit je krijg je van mij ook zo'n mooie plaatjesverzameling.![]()
Mooi is ie, hè?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:20 schreef lezzer het volgende:
Wat een cadeau's allemaal
*nieuwe rollator bewondert*
Nee. Je voert het laatste deel van een youtubelink in, achter de url(dus www.endlessyoutube.com/ + watch?v=lalalala) en dan herhaalt hij dat filmpje gewoon telkens.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:03 schreef lezzer het volgende:
Ik snap het niet. Het is niet dat dat dingen leuke muziekjes voor je zoekt he?
Zoooooo lang is dat nou ook weer niet geleden ouwe!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:12 schreef lezzer het volgende:
Je had vroeger () zo'n heel toffe tool (pandora geloof ik) op internet die dan op basis van jouw voorkeuren muziek zocht en draaide. Op een gegeven moment werd dat US-only. Dat vond ik zo ontzettend balen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |