Ja, net als toen Ang3l het mij geleerd heeft en ik aangeschoten op hakken stond te jumpen op een houten podium... Op Andre Hazes nota bene..quote:
Het stomme is, ik doe het op mijn werk ook... is maar goed dat er maar 1 collega mijn gezicht kan zien...quote:Op maandag 26 november 2007 20:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, soms wel, alleen die knipoog en dat blozen iig niet.
Maar lachen en dat droge lachje sowieso altijd en boos kijken en knikken ook ooit, maar niet altijd.
Verder gebruik ik er niet zoveel eigenlijk.
Ik vond laatst de sterrenbeelden in smileys die zo op fok zouden kunnen!
welterusten dan maarquote:Op maandag 26 november 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Het bed is er
En de UPS man is zooo leuk. Niet om te zien, maar gewoon ubervriendelijk en goedlachs.
Nu nog een bureau uitzoeken, dammit.
Heb je dat niet meteen erbij gekocht dan?quote:Op maandag 26 november 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat kreng zit in zes dozenMoet eerst in elkaar. En we moeten nog een nieuw matras ook
Nope. Dat willen we toch eerst uitproberen voor we het bestellen, net als de bank, vandaar dat we dat niet online doen.quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb je dat niet meteen erbij gekocht dan?
quote:Op maandag 26 november 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Dat willen we toch eerst uitproberen voor we het bestellen, net als de bank, vandaar dat we dat niet online doen.
Feli met je rok. Ik kwam erachter dat ik zelfs niet meer in mijn leren broek pas, dus dat wordt lijnen vanaf nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |