Ik las dus duidelijk kerel in plaats van kers. Toch gelukt om de weekend-stemming te behouden blijkbaarquote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan heb je toch juist meer behoefte aan een kers in plaats van een spruit ?
quote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan heb je toch juist meer behoefte aan een kers in plaats van een spruit ?
Gewoon een schaaltje en een lepelquote:Op maandag 26 november 2007 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is wel de enige gelegenheid waar ik appelmoes consumeer
ja met de vingers eet dat zo lastigquote:Op maandag 26 november 2007 16:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Gewoon een schaaltje en een lepel
Op zich ben ik wel heel erg fan van met de handen eten - contact met het voedsel enzo. Dingen smaken meestal zo veel lekkerder. Soep is echter wat moeilijk...quote:Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja met de vingers eet dat zo lastig
vla en yoghurt ookquote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel heel erg fan van met de handen eten - contact met het voedsel enzo. Dingen smaken meestal zo veel lekkerder. Soep is echter wat moeilijk...
ja, maar da's in ieder geval wel minder warmquote:
en geeft bij mij altijd zo'n kliederboel, alsof ik weer kleuter ben en mag vingervervenquote:Op maandag 26 november 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, maar da's in ieder geval wel minder warm
en anders?quote:Op maandag 26 november 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
Vandaag komt het bed. Hoop ik.
Stroek weet wel dat ik zo ongeveer de enige lesbeau in dit topic ben, dus dat gaat ie echt niet zeggenquote:Op maandag 26 november 2007 15:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik las dus duidelijk kerel in plaats van kers. Toch gelukt om de weekend-stemming te behouden blijkbaar
wat is er eigenlijk gebeurd met de andere lesbeaus...?quote:Op maandag 26 november 2007 18:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Stroek weet wel dat ik zo ongeveer de enige lesbeau in dit topic ben, dus dat gaat ie echt niet zeggen
volgens mij zitten die te vertrutten in diverse nieuwbouwwijkenquote:Op maandag 26 november 2007 18:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk gebeurd met de andere lesbeaus...?
Oh, ok, dus het is niet zo dat jullie een uitservend ras zijn?quote:Op maandag 26 november 2007 19:05 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij zitten die te vertrutten in diverse nieuwbouwwijken
En anders komt ie op een andere dagquote:
Huh nee, daar zorgen we wel voor hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, ok, dus het is niet zo dat jullie een uitservend ras zijn?
Oh nee, dan had ik het tóch goedquote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
En anders komt ie op een andere dag
tuurlijk ken ik mijn beperkingenquote:Op maandag 26 november 2007 18:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Stroek weet wel dat ik zo ongeveer de enige lesbeau in dit topic ben, dus dat gaat ie echt niet zeggen
Jehova's?quote:Op maandag 26 november 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh nee, daar zorgen we wel voor hoor.
Faithz en Nirak zitten toch ook bij zo'n zieltjeswinclub?![]()
[..]
was je hier nog niet geweest?!quote:Op maandag 26 november 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit, hier ook op de valreep een tvp.
nee jouw eerste taak vanochtend was mijn glas vergeperste jus te ledigenquote:Op maandag 26 november 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
was je hier nog niet geweest?!
Dat zou het eerste moeten zijn wat je doet op een dag!![]()
mag ik zeggen....
echt niet.... ik heb tot twaalf uur geleefd op water en slappe thee, en toen heb ik een kippebouillon en een bakje yoghurt aangedurfd. Sjeez... wat voelde ik me beroerd zeg. Maar inmiddels is het leed weer geleden. Sterke geslacht hequote:Op maandag 26 november 2007 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee jouw eerste taak vanochtend was mijn glas vergeperste jus te ledigen
okay dan ga ik morgenochtend wel in de herkansing, of moet dat wachten tot woensdagochtend ?quote:Op maandag 26 november 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
echt niet.... ik heb tot twaalf uur geleefd op water en slappe thee, en toen heb ik een kippebouillon en een bakje yoghurt aangedurfd. Sjeez... wat voelde ik me beroerd zeg. Maar inmiddels is het leed weer geleden. Sterke geslacht he
daardoor ben ik dan direct inwendig ook weer wakker, dus blijft het wel tot mijn ochtendritueel behorenquote:Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Jus is zuur.
Jus op een nuchtere maag werkt toch laxerend?quote:Op maandag 26 november 2007 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daardoor ben ik dan direct inwendig ook weer wakker, dus blijft het wel tot mijn ochtendritueel behoren
nooit iets van gemerktquote:Op maandag 26 november 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jus op een nuchtere maag werkt toch laxerend?
O ja, je bent heel zielig.quote:
Ja he? Fijn dat je er bent iigquote:
da's toch geen uitdaging voor onsquote:Op maandag 26 november 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
stroek... het lijkt erop dat wij samen de laatste 19 posts van dit topic moeten vullen..
zou hard vriest het toch nog niet ?quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
En spontaan wordt stroek ook blauw...
ik vroeg me al af wanneer de eerste gevatte opmerking zou komenquote:Op maandag 26 november 2007 20:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou hard vriest het toch nog niet ?
en nee ik zat niet met elastiekjes te spelenquote:Op maandag 26 november 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wanneer de eerste gevatte opmerking zou komen
doe maar niet op pumpsquote:Op maandag 26 november 2007 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
*kijkt de tutorial jumpstyle*
zouden de benedenburen het erg vinden als ik nog ga oefenen voor het feest van de 14e?
dan moet je je idd wel gaan schamen jaquote:Op maandag 26 november 2007 20:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja
Ik ga zo Hollands next topmodel kijken en Project Catwalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |