Cashews schijnen als aanhangels te groeien aan appels of zo. Maar het idee van aanhangsel stond me nogal tegen toenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
wat is daarmee dan?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cashews schijnen als aanhangels te groeien aan appels of zo. Maar het idee van aanhangsel stond me nogal tegen toen [afbeelding]
Je was me voorquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef JamesBrownie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cashew
Die was ik net aan het lezenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef JamesBrownie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cashew
Was je al wel eerder langsgeweest dan <duck>quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef maedel het volgende:
nou ja zeg, dit topic stond niet meer in mijn at lijst
ben je al klaar dan ?quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
ik kan nog makkelijk ff douchen... voordat jullie hier wakker zijn... .
ik kom net onder de douche vandaan...quote:
dus ik ben eigenlijk nog te vroegquote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kom net onder de douche vandaan...
oh, maar dat doe ik niet hoor. Dat wordt vanzelf droog... Heeft toch weinig nut om het nu te gaan stylen, morgenvroeg kan ik opnieuw beginnen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ik ben eigenlijk nog te vroeg
loopt de deur weer uit zodat je eerst je haren kan droogmaken en zo
ja maar op half nat haar gaan slapen maakt het stylen morgenochtend toch nog veel lastigerquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, maar dat doe ik niet hoor. Dat wordt vanzelf droog... Heeft toch weinig nut om het nu te gaan stylen, morgenvroeg kan ik opnieuw beginnen.
ooit gehoord van een plantenspuit?quote:Op zondag 25 november 2007 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar op half nat haar gaan slapen maakt het stylen morgenochtend toch nog veel lastiger
die gebruikte de kappers in mijn dorp altijd als ze me snel snel nog even gingen knippen en er voor wassen geen tijd meer wasquote:Op zondag 25 november 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ooit gehoord van een plantenspuit?
quote:Op zondag 25 november 2007 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die gebruikte de kappers in mijn dorp altijd als ze me snel snel nog even gingen knippen en er voor wassen geen tijd meer was
thuis gebruikte ik die meestal om de poezen te pestten
perst nog snel ene paar sinaasappels voor Dr34m3rquote:Op zondag 25 november 2007 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
schaam je!
maar ik ga naar bed, ben echt flink beroerd aan t worden nu... hopelijk is het na een goede nachtrust weg..
Welterusten
Wat gaafquote:Op zondag 25 november 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Maedel, je kast staat ook eindelijk, en goed ook, met dank aan Tante_V en haar vriend :-D
okay val ik wel weer terug op het oude vertrouwde receptquote:Op maandag 26 november 2007 01:15 schreef wonderer het volgende:
Sinaasappelsap als je misselijk bent... right...
Ik heb te veel gegetenEn we hebben een tafel met stoelen gekocht.
graag gedaan, en ook jij een goeiemorgenquote:Op maandag 26 november 2007 10:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je en goeiemorgen!
ik kan niet voor anderen spreken maar voor mijzelf wel volstaan met een volmondig Jaquote:Op maandag 26 november 2007 10:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
G'morgen allen. Weer aan de arbeid..?
wat een vrijpostigheid zo vroeg in de weekquote:Op maandag 26 november 2007 10:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Moge het dan een vruchtbare dag worden (op arbeidsgebied dan)
Júist zo vroeg in de week - net na het weekendquote:Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een vrijpostigheid zo vroeg in de week![]()
Dan wens ik je sterte toe om deze instelling deze week vast te houdenquote:Op maandag 26 november 2007 11:27 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Júist zo vroeg in de week - net na het weekend
daar heeft het toch nog niet hard genoeg voor gevroren ?quote:Op maandag 26 november 2007 14:56 schreef maedel het volgende:
mmm, dan zal ik zo maar eens spruitjes gaan kopen.
"spruitjes posten" schreef ik
Niet? een nachtvorstje is genoeg dacht ik altijd?quote:Op maandag 26 november 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft het toch nog niet hard genoeg voor gevroren ?
Het kan wat mij betreft niet hard genoeg vriezen voor spruitjesquote:Op maandag 26 november 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft het toch nog niet hard genoeg voor gevroren ?
ja voor het produkt welquote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Niet? een nachtvorstje is genoeg dacht ik altijd?
Ja, precies, ik vind het lekkerquote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het kan wat mij betreft niet hard genoeg vriezen voor spruitjes![]()
Maar maedel zal het wel lekker vinden: eet smakelijk dus
maar dan heb je toch juist meer behoefte aan een kers in plaats van een spruit ?quote:Op maandag 26 november 2007 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, precies, ik vind het lekker
En daarbij heb ik appelmoes over, en daar moet ik iets bij hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |