Ik had ook extra voor jou Megan Fox erin gezet, als je het dan niet meer weet te vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef skunkasaur het volgende:
Oww had je mijn eerste keer nieuw topic maak moment gepakt! D:
Ga eens naar bed jij....quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:57 schreef wonderer het volgende:
Ik NOG vroeger. Of later. Ligt aan hoe je het ziet
Ben jij brakend je bed uitgerold op je eerste vakantiedag, of mis ik iets?quote:
Ik was aan het werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 06:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga eens naar bed jij....
[..]
Ben jij brakend je bed uitgerold op je eerste vakantiedag, of mis ik iets?
Moet een vliegtuig halen op mijn eerste vakantiedag... maar het scheelde niet heel veel. Zo vroeg opstaan is niet bevorderlijk voor de rustige maag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:57 schreef lezzer het volgende:
Ben jij brakend je bed uitgerold op je eerste vakantiedag, of mis ik iets?
Waar ga je heen? Meteen op vakantie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet een vliegtuig halen op mijn eerste vakantiedag... maar het scheelde niet heel veel. Zo vroeg opstaan is niet bevorderlijk voor de rustige maag.
Wij wilden naar Spanje (Gran Canaria denk ik), maar zakelijk gezien is het misschien beter om even niet op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:57 schreef Vanyel het volgende:
Spanje.
Wanneer wil je gaan dan? Ik vind het altijd wel grappig om de bestemming af te laten hangen van last-minutes. Kom je nog eens ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, we boeken nog even niks, en het wordt of een last minute naar GC, of ergens met de auto naar toe (Alpen/Italië dan denk ik).
Ligt ook aan het weer.
Het rottige is, dat wij niet graag naar typische last minute landen willen (Griekenland, Turkije), dus dan wordt de spoeling dunner. Voordeel is dat we minimaal 4 sterren willen, dus daar is vaak genoeg nog wel wat vrij.
Vorig jaar Tenerife was echt ideaal....
We gaan trouwens over 3 weken ofzo denk ik. Midden in de bouwvak, maar dat gaat met ons bedrijf bijna niet anders. Het personeel gaat in september, dus wij niet hè![]()
Waar ga je heen in Spanje? Kust of meer binnenland? Nog tips voor Spanje? Ik ken alleen de Costa del Sol eigenlijk. Ik ben zo bang om in een bral-oord uit te komen als we daar last minute iets zouden boeken.
Kan ik mjjn post dan editten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:05 schreef Vanyel het volgende:
Linkje in t oude topic helpt bij sneller vol raken!
Maar hoera voor de foto
Oh lekker, doe je dan ook zo'n kek pakje aan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef Qebbel het volgende:
Binnenkort kan ik jullie misschien allemaal uitzwaaien, want ik zit midden in sollicitatieprocedure voor grondstewardess.
Als je snel bent wel ja.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh lekker, doe je dan ook zo'n kek pakje aan?
Welke maatschappij?
Oh, daar vlieg ik hopelijk binnenkort toch mee naar GC dan dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:20 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Uiteraard. Bij Transavia, al valt de hele boel wel onder KLM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |