wie sprak er jou nu aan met Akelaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef wonderer het volgende:
Tering.
Ga je even eten
En Stroek, waar HEB je het in vredesnaam over...
maar niet als jij om 6.00 uur alweer aanstalten maakt om richting je werk te gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef DR34M3R het volgende:
nou, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.. en denk eraan.. morgenochtend wil ik zien dat we minimaal op pag. 3 staan..
tot morgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef DR34M3R het volgende:
nou, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.. en denk eraan.. morgenochtend wil ik zien dat we minimaal op pag. 3 staan..
dan ben ik net wakker.... geef me dan nog een half uurtje, drie kwartier.. dan zit je wel goed...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niet als jij om 6.00 uur alweer aanstalten maakt om richting je werk te gaan![]()
Oh, Bassiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie sprak er jou nu aan met Akela![]()
sterker nog ik kruip er weer inquote:
Wij gaan zo House s3 kopenquote:
Hipquote:
Wij zijn allebei flieftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hip.
Ik heb niet veel afleveringen gezien, ik heb een beetje een haat liefde verhouding met die serie.
De ene ep. vind ik geweldig de andere vind ik echt geen fuck aan.
sorry Maedelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:58 schreef maedel het volgende:
piem0ls
Ja ja ik heb teruggelezen
Goedemorgen allemaal!
Stroek waar blijft die koffie?![]()
*zelf maar zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |