ik ookquote:
Wat? Waar, welke dansles?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tijd om je te melden bij onze dansles dus!
In Eindhoven nog wel!
Maar ja, als het te vaak zou zijn, zouden er misschien veel minder mensen komen. 't Is wel een aanrader hoor, misschien anders voor de volgende keerquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:28 schreef Brittie het volgende:
Klinkt wel goed dat Flirtation Qebbelmaar ik weet niet of ik morgen kan... Hmm...
. Jammer dat het maar zo weinig x per jaar is...
Hey 7!quote:
Zal ik deze hier dan ook nog maar even spammenquote:Op donderdag 18 februari 2010 03:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
Beste Homoseksuelen van Nederland
geschokt en verdrietig was ik toen ik las dat pastoor Buyens van het noord Brabantse Reusel, de homoseksuele prins van zijn dorp tijdens de carnaval mis geen hostie wilde geven.
Dat is in deze tijd toch niet meer voor te stellen.
Daarom vind ik dat wij in actie moeten komen, vanaf komende zondag zal ik bij iedere mis van de reuselse katholieke Parochie staan en roze driehoeken uitdelen met de tekst homo
Dit zal ik blijven doen tot dat de pastoor zijn beleid aan past en excuses maakt.
Ik roep bij deze dan ook de hele homoseksuele gemeenschap op om zondag 21 februari naar Reusel te komen om, om 9.00 uur aldaar de roze driehoeken vooraf aan de dienst uit te delen, en dan ook bij de diensten die daarna op volgen.
En dit wekelijks te blijven doen totdat de pastoor zijn excuses zal maken en zijn beleid te veranderen.
Zal dit uiteindelijk niet gebeuren zal ik een rechtszaak tegen hem aanspannen en ook tegen de kerk als instituut en de bijbel als haat zaaiend geloof/boek.
We hebben artikel 1 in de grondwet die een gelijke behandeling als wettelijk beschouwt.
Ik roep u allen om in grote getalen naar Reusel te komen, ja , ik weet het is vroeg, maar dit kunnen we niet laten gebeuren, wij hebben te lang voor onze vrijheid moeten vechten door hem door man weer met de grond gelijk te laten maken.
Laat je zien, laat je horen op zondag 21 februari om 9 uur, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Je kunt ook de parochie bellen of schrijven op:
Adres Kerkstraat 1
Postcode 5541 EM
Plaats Reusel
Telefoonnummer
049741360
De parochie is te niet te bereiken vanuit station Eindhoven dus je zult met eigen vervoer moeten komen, de dienst van 11 uur is wel te bereiken, die begint om 11uur en het zo fijn zijn als mensen zich om 10.13 verzamelen.
Spandoeken en roze (papieren, met een speld) driehoeken met homo zijn gewenst om mee te nemen hoe meer hoe liever, dan kun je ze met speldjes aan reguliere kerkgangers uitdelen, in de hoop dat sympathisanten ze willen dragen.
Daarna gaan wij zelf de dienst bij wonnen en ondervinden of wij wel een hostie krijgen.
Uit respect voor Gijs Vermeulen, maar ook voor la die genen die hebben moeten strijden voor gelijke behandelingen.
Kom oop voor je gemeenschap, kom op voor je recht, kom massaal!!!
Geen geweld!
Deze brief is ook verstuurd naar de Volkskrant, de telegraaf, Eindhovens dagblad, Brabants Dagblad, de NOS nieuws, Omroep Brabant, RTL 4 nieuws, Hart van Nederland, SBS 6, Man bijt hond NCRV, Live Paul Vara, OUT TV, de Gay krant, ik hoop dus ook dat er veel pers aanwezig is.
Maar vooral hoop ik dat er veel homoseksuelen zullen zijn zodat we kunnen laten horen dat dit dus echt niet kan.
Hieronder enkele bronnen:
http://www.ed.nl/regio/ke(...)uselse-homoprins.ece
http://www.ed.nl/regio/ke(...)-bij-eigen-visie.ece
Met Vriendelijke groet
Dick Boonman
Dick@onsnet.nu
ja daar heb ik die link dus ook al op gegooidquote:
Het ging mij meer om mijn eigen followersquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar heb ik die link dus ook al op gegooid
maar volgens mij zijn wij nog geen twittermaatjes, maar jij weet mij vast wel te vinden daar
Ik wilde net zeggen; mail het ff naar gk.nl.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:51 schreef Stroekie het volgende:
Gelukkig pikken de mensen van Henk dit nieuws op
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7414&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
dan past deze vast beter in je straatjequote:Op donderdag 18 februari 2010 13:03 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; mail het ff naar gk.nl.
Ik begrijp de actie wel, alle respect, maar 't wordt m niet voor mij. Ik heb niks met de kerk, die pastoor kan me gestolen worden. Dat veel religieuzen homoseksuelen niet accepteren is niks nieuws onder de zon. Hoe belachelijk ik het ook van hem vind; er blijven gewoon altijd hele kortzichtige, narcistische en eenzijdige mensen bestaan. Dus ik heb zoiets van ; laat maar. Triest figuur, geen zin om me druk over te maken. Verandert toch niks.
Wat ik veel schokkender vind, is het geweld op straat tegen homo's. Daartegen zou ik me wel graag willen inzetten ja!
Maar succes though!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan past deze vast beter in je straatje
http://www.gay.nl/article(...)r_Bidden_geneest_HIV
maar daar hebben straks wel tig duizend mensen hun vertrouwen in uitgesproken op 3 maart en willen een deel van de verantwoording van het besturen van Amsterdam het liefst op zijn schouders leggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Die Scherff is niks minder dan hilarisch! "God kan alles, dus ook HIV genezen"![]()
![]()
Ik heb niks anders dan medelijden met zo'n figuur. Wederom iemand waarvoor deze smiley is uitgevonden!!
Het is verontrustend inderdaad, dat er vandaag de dag (in Amsterdam notabene) nog steeds mensen zijn die dit soort jammerlijkheden ondersteunen. Maar ik denk dat dat ook nooit helemaal te voorkomen valt. Er blijven altijd mensen bestaan die anders over homoseksualiteit denken, tot het zelfs helemaal verwerpen. Dat hou je. Het is alleen gewoon te hopen dat dat aantal altijd aanzienlijk kleiner blijft dan de groep die het wel gewoon accepteert. Dus wat dat betreft kan voorlichting op scholen, bijvoorbeeld, al een hele positieve bijdrage leveren aan deze acceptatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar hebben straks wel tig duizend mensen hun vertrouwen in uitgesproken op 3 maart en willen een deel van de verantwoording van het besturen van Amsterdam het liefst op zijn schouders leggen
een zeer verontrustende gedachte
Op welke grond komen ze met een voorstel tot ontbinding? Alleen een rechter kan overigens een arbeidscontract ontbinden. Een werkgever kan de overeenkomst wel opzeggen, maar is daarbij aan flink wat wetten en regels gebonden. Zo mag hij je niet ontslaan omdat je ziek bent.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou mijn rug heeft mij mijn baan gekost. volgend maand, na dat ik terug gereintegreert ben komt het bedrijfs met een voorstel om mijn contract te ontbinden.
Denk je dat je jaar niet slechter kon beginnen (geen stem, rug, gezeik met ziektekostenverzekeraars) krijg je als bonus te horen dat je binnen een paar maanden geen baan meer hebt![]()
mijn reintegratie is volgende maand afgelopen, dan komen ze ook met het voorstel, mijn manager wilde me alvast op de hoogte brengenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke grond komen ze met een voorstel tot ontbinding? Alleen een rechter kan overigens een arbeidscontract ontbinden. Een werkgever kan de overeenkomst wel opzeggen, maar is daarbij aan flink wat wetten en regels gebonden. Zo mag hij je niet ontslaan omdat je ziek bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |