Afhaker!quote:
Officieel mag ik er 1 juli in (tenzij ik wat anders afspreek met degene die er nu nog in zit).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:25 schreef lezzer het volgende:
Ik zat effe te werken
Gefeliciteerd Erik!
Waar, wat hoe, en krijgen we een K&W topic?
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je zit in de vakantie op kamers?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Officieel mag ik er 1 juli in (tenzij ik wat anders afspreek met degene die er nu nog in zit).
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:28 schreef Tha_Erik het volgende:
In Zuilen. En ik studeer in Utrecht (al drie jaar!) en het is hoog tijd dat ik op kamers ga
.
Ja. Maar ik ga daar niet een kamer om afwijzenquote:
Oh ja, da's wel handig ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga daar niet een kamer om afwijzen. En misschien kan ik dan juist wel goed eens rustig dingen doen waar ik hier bij mijn ouders thuis niet aan toe kom of me niet goed kan concentreren door gerommel oid.
Wat zeg je dat discreetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En misschien kan ik dan juist wel goed eens rustig dingen doen waar ik hier bij mijn ouders thuis niet aan toe kom of me niet goed kan concentreren door gerommel oid.
Ik had het over schrijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |