quote:
Dat zuigt... ben je meer of minder koffie/thee gaan drinken of iets in die trant?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan niet slapen... ben onrustig in mn lijf... al 2 week.. in eerste instatie gooide ik het op de griep enzo.. maar mn oorpijn is bijna over en ben nog steeds onrustig... blergh
en waarom ben jij zo blij??
Ik ga naar bed!quote:
Gelukt? Heb je nu blauwe plekken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:21 schreef Loekipoeki het volgende:
goedemorgen! eens even mezelf uit bed slaan.
Kz, er zijn ook leuke vrouwen die je vertrouwen niet iedere keer schaden... trust mequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh,
moet zo naar bedrijfsarts dus vanaf morgen vast wel weer op het werk. al weet ik nog niet in welke vorm.
nou mijn date van 1,5 week geleden heeft alweer met iemand anders date gehad en die persoon is nu vliefd op haarheerlijk hoe vrouwen je voor liegen enzo... ben heul niet mijn vertrouwen aan het verliezen in vrouwen enzo. Daardoor ook duitsmeisje weggeduwd (wat ik dan eigenlijk ook niet wil) maar ben echt al mijn vertrouwen kwijt en weet echt niet meer wat ik wil
Ik doe me best, ga ook sowieos voorlopig kappen met internet daten enzo.... dan maar nog een jaar single e.d. alleen zit ik zooo fucking vast in hetero wereldje dat ik dus buiten internet om geen lesbo's tegen komquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Brittie het volgende:
[..]
Kz, er zijn ook leuke vrouwen die je vertrouwen niet iedere keer schaden... trust me. Doe het gewoon rustig aan. Contact op internet kan (met de nadruk op kan) af en toe misleidend zijn en misschien heb je gewoon een paar keer flinke pech gehad met je dates maar is dat Duitse meisje wel gewoon echt leuk
Misschien is het wel tijd om dáár wat aan te doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
alleen zit ik zooo fucking vast in hetero wereldje dat ik dus buiten internet om geen lesbo's tegen kom
uhu dat weet ik maar meeste van mijn vrienden zijn zo onzeker dat ze dus bv echt geen homo/lesbo kroeg instappenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien is het wel tijd om dáár wat aan te doen
Als je in je 1tje gaat heb je wel het snelste aanspraak waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uhu dat weet ik maar meeste van mijn vrienden zijn zo onzeker dat ze dus bv echt geen homo/lesbo kroeg instappenen ik zie mijzelf er ook niet in mijn 1tje naar binnen lopen
maar het meest enge is dat ik weer het gevoel heb dat ik naar depressie afglij en ik weet niet hoe ik het moet stoppen en anti depressiva wil ik niet nog een keer
Ja, dat heb ik dus wel gedaan toen ik vriendinnen wilde in het lesbocircuit. Stug volhouden en het werkte.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ik zie mijzelf er ook niet in mijn 1tje naar binnen lopen
klinkt misschien ongeloofwaardelijk (en dramatisch) maar dat eventjes is dus zo ongeveer heel mijn levenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:50 schreef Brittie het volgende:
[..]
En probeer wat positiever te denken, het zit nu allemaal eventjes tegen maar I'm sure you can get out of this
ik wou dat ik de ballen had omdat te doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus wel gedaan toen ik vriendinnen wilde in het lesbocircuit. Stug volhouden en het werkte.
En ik vond dat ook eng...
Toen was er sowieso geen internet, dus je moest wel.
het is gelukt. ben nu op me werk. blauwe plekken heb ik om een of andere reden altijd haha. alleen hoe ik eraan kom... ?quote:
Ja dat is altijd maar de vraagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
het is gelukt. ben nu op me werk. blauwe plekken heb ik om een of andere reden altijd haha. alleen hoe ik eraan kom... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |