Is best een knapperd hoor... blauwe ogen, bruin haar... alleen een beetje gladjakkerigquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef maar aan mij. Ik ben niet vies van een afdankertje.
grpwattuh?quote:
Oftewel een uitspraak van verwarring, vreugde en vrolijkheid. Past wel bij mijn mood ^_^quote:
kan niet slapen... ben onrustig in mn lijf... al 2 week.. in eerste instatie gooide ik het op de griep enzo.. maar mn oorpijn is bijna over en ben nog steeds onrustig... blerghquote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oftewel een uitspraak van verwarring, vreugde en vrolijkheid. Past wel bij mijn mood ^_^
Jij bent ook laat (vroeg?) op anders!
Eigenlijk wel ja, meiske!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:17 schreef Avey het volgende:
Ja hoi
Ik ben nu heel depressief over een tv-serie, is dat stom?
GTST?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:19 schreef Avey het volgende:
Ik weet hetZo'n stomme serie waar je dan weer veel te veel met de karakters gaat mee leven
Ik heb sinds kort ontdekt dat ik lesbisch ben!quote:
Nee zeg, ik heb nog wel enige smaakquote:
Wat dan?quote:
Gefeliciteerd. Heb je het al tegen je ouders verteld?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ontdekt dat ik lesbisch ben!
Dat ken ik niet!quote:
Begin er maar niet aanquote:
Best een hoge waardering op IMDB!quote:
Altijd hetzelfde hè! Vind je een vrouw die de hele nacht wil doortrekkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:04 schreef Avey het volgende:
Nou veel plezier er mee
Ik ga maar weer eens aan het werk, wordt een nachtje doortrekken ben ik bang...
Schraal? Dan moet ik hem er opnieuw aanschroeven, want dan ligt ie er al uren af!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:08 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor. Alsof jij een hele nacht trekken zou... trekken. Daar wordt je worstje schraal van.
Waarom zien mensen altijd woordspelingen in mijn postsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde hè! Vind je een vrouw die de hele nacht wil doortrekkenis ze lesbisch
Is het een chronische aandoening?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom zien mensen altijd woordspelingen in mijn posts
Nog wakker...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:04 schreef Avey het volgende:
Nou veel plezier er mee
Ik ga maar weer eens aan het werk, wordt een nachtje doortrekken ben ik bang...
Weer wakker en wat doe jij om deze tijd nog wakker? Heb je weer eens aan de pep gezeten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:14 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Nog wakker of al wakker? (niet alles teruggelezen)
Heb de laatste tijd wat last van insomnia... beetje irritant.quote:
x2quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wat last van insomnia... beetje irritant.
Oh, over hoor, dat duurt bij mij nooit zo lang.quote:
Nope, even tellen... weinig gegeten en 5 bier... + iets van groentenboer. Pep = chemische troep. Not my style.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weer wakker en wat doe jij om deze tijd nog wakker? Heb je weer eens aan de pep gezeten?
Twaalf bakken koffie is natuurlijke pep!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nope, even tellen... weinig gegeten en 5 bier... + iets van groentenboer. Pep = chemische troep. Not my style.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wat last van insomnia... beetje irritant.
* De_Kardinaal zet een bakje koffie voor 7!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |