Het IS ook een leuk topic, dat komt door de posters, niet door de TT/OPquote:
So truequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het IS ook een leuk topic, dat komt door de posters, niet door de TT/OP
Zonder jou is het topic niet compleet.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat kunnen we met dit wel goedmaken, maar dan moet je wel meedoen mevrouw A.
Vlaaaaaai.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:27 schreef lezzer het volgende:
Zo, een weekend van vlaai eten komt er aan.
Ik was op vakantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat kunnen we met dit wel goedmaken, maar dan moet je wel meedoen mevrouw A.
Brekebeen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Vlaaaaaai.![]()
Ik denk, ik sta vanavond wat eerder op. Zie ik 10:42 op de wekker staan, dus ik denk 'toch wel wat later dan ik had gedacht'. Had ik verkeerd op de klok gekeken, bleek het 12:42 te zijn. Ik moest om 1 uur in Amsterdam zijn.
Echte lesbeaunen fokken ook op vakantie.quote:
Maar op vakantie hebben cocktails op het strand toch wel prioriteit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echte lesbeaunen fokken ook op vakantie.
Neem een voorbeeld aan lezzbeauner
Afschuwelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echte lesbeaunen fokken ook op vakantie.
Ga je nog op zoek naar het spiegelei, en de kleine maan, als de grote maan het water heeft meegenomen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:05 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat dus
Gisteren eindeljk vakantie geboekt! Lekker 12 dagen naar Lanzarote! Alleen nog 2 maanden wachten voor het zover is, maar dat mag de pret niet drukken
Ik heb werkelijk geen idéé waaraan je nu refereert mr. Wquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je nog op zoek naar het spiegelei, en de kleine maan, als de grote maan het water heeft meegenomen?
Hm, '86 is ook net iets te jong, denk ik. Lamaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idéé waaraan je nu refereert mr. W
Ja die jonge honden he...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, '86 is ook net iets te jong, denk ik. Lamaar
Serieus, wat een uber jeugdsentiment komt er ineens boven!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je nog op zoek naar het spiegelei, en de kleine maan, als de grote maan het water heeft meegenomen?
Schatkaart is van '86, dus jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Serieus, wat een uber jeugdsentiment komt er ineens boven!!!Was ik gewoon echt helemaal totáál vergeten, terwijl ik dat vroeger toch wel 100x gezien heb! En ik ben uit 82, dus zo veel scheelt het nou ook weer niet.
@Brittie; vlieg je met Transavia?
Zegt mij ook niks hoor. Was ik dan al te oud?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, '86 is ook net iets te jong, denk ik. Lamaar
Keek jij in de jaren tachtig nog naar Bassie en Adriaan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zegt mij ook niks hoor. Was ik dan al te oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |