Ik had 'm al geopend en toen bedacht ik me eigenlijk een veel leukerequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Brittie het volgende:
Mooie TT
Ik ga morgen naar Harry Potter! Lekker Emma Watson kwijlen
foei foei... niet zo pesten... een telefoon is geen makkelijke manier van posten op een forumquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik had 'm al geopend en toen bedacht ik me eigenlijk een veel leukere("pureren stamppotten"
). Maar wat passende plaatjes gezocht.
quote:Male teens who play videogames are less likely to smoke or take up drugs, and do better at school than their non-gaming classmates, according to new research.
However, the same can not be said of girl gamers apparently they're more likely to get into fights or bring a weapon to school.
The research, carried out by the American Academy of Pediatrics and reported by Games Radar, surveyed 4,000 Connecticut high school students.
The study found that boys who were regular gamers generally posted a higher grade average at school, were less likely to take up smoking and more likely to claim that they'd never tried alcohol or marijuana.
On the other hand, "girls who reported gaming were less likely to report depression and more likely to report getting into serious fights and carrying a weapon to school."
De legitieme reden hiervoor heb je bij je in huis wonenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:59 schreef Brittie het volgende:
Ik heb ook een stapeltje M16s liggen hier hoor. Het is maar goed dat ik niet meer op school zit, anders zouden er toch al wel heel wat doden gevallen zijn..
Ik speel nu Fallout: New Vegas. Zal ik bij de volgende Lesbeau-meet mijn wapens meenemen?quote:
Dat vind ik ook niets. Maar 't schijnt gezond te zijn. Smaakt hetzelfde als mijn zakjesthee vanmorgen trouwens.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:56 schreef Vanyel het volgende:
Nietest!
Niet als je gewoon zelf een paar stukken gember in kokend water gooit tenminste.
Nouja, als je het echt wil weten...quote:Op woensdag 17 november 2010 05:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat is nou eigenlijk mis met die huisgenoot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Ik ken wel iemand die nog wat zoekt, stuur me anders even een PM.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef Brittie het volgende:
Ja precies! I'm trying, hij staat al sinds januari te koop en ik heb nog geen kijkers gehad. Wel ruk... Dus als je nog iemand weet
Done!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die nog wat zoekt, stuur me anders even een PM.
*jealous*quote:Op woensdag 17 november 2010 12:39 schreef Brittie het volgende:
Succes daar!En eet smakelijk.
De dag gaat echt snel vandaagEn da's maar goed ook, want ik ga lekker vnv naar HP7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna stap ik de bus in, best druk; hangt een onwijze dranklucht. Dacht eerst dat het iemand naast, of achter mij was, maar dat bleek niet waar. Een best hele normale vrouw, ik schat haar rond de 30, blond, strompelt bij het naderen van een halte naar de deur. Omdat ze te toeter was om op het knopje te drukken, rijdt de bus door. 't Was ook zo vol, dat de chauffeur niet gezien moest hebben dat ze eruit wilde. 't Mens zwalkt van links naar rechts naar voren, om de chauffeur aan te spreken, maar omdat ze niet meer zo goed uit haar woorden komt, begint ze maar te schreeuwen: "Stoppen!".
Iedereen kijkt op. De chauffeur stopt niet, want we waren allang voorbij de halte en je kunt kwalijk iemand op een busviaduct droppen, dus ze moet gewoon wachten tot de volgende halte. Dit pikt ze niet, dus ze begint stampij te maken! Schelden; "IK MOET NIET NAAR AMSTELVEEN!!". De bus gaat helemaal niet naar Amstelveen. Gaat ze opeens stampvoeten en met haar koffer smijten tegen de deuren. Iedereen zo; wtf? Mensen schuiven allemaal zo ver mogelijk van haar vandaan. Begint ze echt te snuiven en zo'n karatekit tegen een paal te doen.
![]()
![]()
Lekker lam op dit tijdstip, best kansloos. Was voor het eerst dat ik dacht. Hmm, je zou zo'n type bij je in het vliegtuig hebben. Ik zou niet zo goed weten wat ik moest doen dan, als crew. En dit was nog maar een klein, normaal vrouwtje. Wat als het een beer van een vent is?
Wel komisch ergens...Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
In prin cipe niet, maar je moest eens weten hoeveel mensen lazarus aan boord gaan. Vaak valt het helemaal niet op en sommigen zetten het pas tijdens de vlucht op een zuipen. Maar als ik nachtdiensten draai, ruik ik zo vaak dat mensen gedronken hebben, ook al is het 's ochtends vroeg. Alleen als iemand niet meer normaal kan lopen, is de kans niet groot dat diegene mag vliegen nee.quote:
Klopt. Google zoekt alleen door de content en niet door de lay-out. Spoiler is een gedeelte van de lay-out, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Vanyel het volgende:
Spoilers schijnen niet te helpen voor google. Veiliger is dan om ergens een spatie in de naam te zetten.
Maar niet in principe natuurlijk, dat googlet toch niemand :p
Bronquote:LGBT-rights: Opnieuw lesbisch stel uitgesloten van IVF-behandeling
17 november 10
Ondanks dat Ab Klink (ex-minister van Volksgezondheid) in september uitsprak dat alleenstaande en lesbische vrouwen niet bij voorbaat mogen worden uitgesloten van IVF-behandeling op grond van hun single of lesbisch zijn, is een lesbisch stel vandaag opnieuw IVF geweigerd.
Senaida en Alida de Graaf-Pison zijn nu een jaar onder behandeling bij Stichting Medisch Centrum de Kinderwens in Leiderdorp, om door middel van kunstmatige inseminatie hun grote kinderwens te vervullen. Omdat resultaat uitbleef, verwees de huisarts van de vrouwen hun naar het LUMC voor IVF.
Vandaag deelde het LUMC hen echter mee dat ze IVF alleen uitvoeren bij hetero-koppels. De behandelend arts gaf te kennen dat ze wel waren geholpen als een van de vrouwen met de donor op gesprek was geweest en had gedaan alsof zij partners waren.
Senaide en Alida vinden deze weigering pure discriminatie en dienen dan ook een klacht in bij de Commissie Gelijke Behandeling.
Mijn godquote:De behandelend arts gaf te kennen dat ze wel waren geholpen als een van de vrouwen met de donor op gesprek was geweest en had gedaan alsof zij partners waren.
Heilige grondquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef wonderer het volgende:
Treurig zeg. Op welke grond is dat in vredesnaam??
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Dames, wat zijn jullie allemaal aan het doen op deze grauwige donderdagochtend?
Donderdag alweer.. na morgen weer weekend
Qebbel heb jij een 0-urencontract daar ofzo?
Yay voor jou!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:54 schreef Carmy het volgende:
Koffie drinken roken en wachten tot ik 'mag' gaan werken.
Maar dat maakt allemaal niets uit, want vanavond komt mijn vrouwtje! Nogmaals de 300km trotseren haha!
En jullie?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:20 schreef Vanyel het volgende:
Mijne gaat me straks zomaar 3 dagen en 2 nachten verlaten!
Jezus, wat irritant zeg! Maar blijkbaar hoef je bij haar niet uit de kast. En blijkbaar vindt ze het zelf allemaal nogal interessant. Wanneer zij weer met zo'n actie komt, moet je gewoon eens op de man af vragen waarom zij daar nou de hele tijd zo door gefascineerd is. Of zeggen; "Goh, je vindt het allemaal maar wat interessant he?"quote:Op donderdag 18 november 2010 11:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Pff. In mijn werkgroep zit een meisje dat continue allemaal lesbo opmerkingen maakt.
Gisteren , toen we allemaal tijdschriften mee moest nemen, plakte ze alle columns over lesbiënnes op m'n tafel. Één daarvan was trouwens heel grappig. De achtergrond van het stuk waren allemaal bloempotten.
In de trein zei ze laatst 'We gaan zoveel met elkaar om en nu stap ik ook bij dezelfde halte uit als jij, ze zullen vast denken dat we daten'.
Vorige week hadden we het over mensen die aantrekkelijk waren en toen hadden we het over projectbitch. Zei ze 'Val je niet op negers ofzo!'
Ik ben bij haar nog niet uit de kast, dus het is allemaal een beetje vreemd en ik vind het soms ongemakkelijk. Ofzo. Ik weet het niet. Ik brabbel gewoon een beetje.
Tralalala boem tish. Ik vond Lip Service trouwens erg leuk deze week
Den haag.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben aan het werk. Denk dat ik nog maar eens een koffietje ga maken en het is al bijna weer lunchtijd
Waar moet ze vandaan komen?
Oh das wel super fijn, verassingen zijn altijd leuk!!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Al heeft het soms z'n voordelen.
[..]
Yay voor jou!![]()
Mijne stond gisteren ineens als verassing op de stoep!'k Ga ook maar eens koffie maken.
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jezus, wat irritant zeg! Maar blijkbaar hoef je bij haar niet uit de kast. En blijkbaar vindt ze het zelf allemaal nogal interessant. Wanneer zij weer met zo'n actie komt, moet je gewoon eens op de man af vragen waarom zij daar nou de hele tijd zo door gefascineerd is. Of zeggen; "Goh, je vindt het allemaal maar wat interessant he?"
Hm, misschien gewoon eens onder 4 ogen aankaarten dat jij die opmerkingen een beetje vervelend vindt. En lesbische columns op je tafel plakken?? Hoeveel zijn er in godsnaam?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja. Ze is ook enorm geïnteresseerd in de homobroer van iemand anders. Verder is het trouwens wel een ontzettend lieve meid, hoor. Het stoort alleen soms heel erg.
Tsja. Het waren van die meidenbladen die je vroeger wel had. Met dingen er in als 'Ik ben Moslima en lesbisch' en 'Ik ben lesbisch, wat nu?!'. Plus nog drie of iets.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hm, misschien gewoon eens onder 4 ogen aankaarten dat jij die opmerkingen een beetje vervelend vindt. En lesbische columns op je tafel plakken?? Hoeveel zijn er in godsnaam?
Gewoonlijk vind ik dat ook heerlijk en ik kijk wel uit naar een weekend vastgeplakt zitten aan mijn computer, maar mijn nesteldrang richt zich geloof ik niet zozeer op het huis als wel op de vrouw die daarin hoort. Zo heb ik helemaal geen behoefte om mijn bed anders te gebruiken (nooit gehad ook), ben ik ws te lui om te koken als ze er toch niet is en wil ik helemaal geen tv kijken in mijn eentje. Vrouw hoort hier!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:31 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Af en toe het rijk alleen is ook weleens lekker. Je kunt lekker kris-kras, dwars, ondersteboven in alle houdingen die je wilt, in bed liggen. Je kunt iets eten wat zij niet lust, tv programma's kijken die zij niet leuk vindt en de hele avond fokken!![]()
En het fijne is wanneer je elkaar daarna weer ziet, is het zo heerlijk!
Wat Qebbel zegt. Toch maar eens bespreken dat ze het allemaal wel heeeeel interessant lijkt te vinden.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Pff. In mijn werkgroep zit een meisje dat continue allemaal lesbo opmerkingen maakt.
Moodboard maken met een thema, als begin van een andere opdracht.quote:
Ze heeft trouwens wel een vriend en soms nog wel eens twee.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Wat Qebbel zegt. Toch maar eens bespreken dat ze het allemaal wel heeeeel interessant lijkt te vinden.
En jullie thema was lesbisch?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moodboard maken met een thema, als begin van een andere opdracht.
Zegt allemaal niks. Ik heb ook lang relaties met mannen gehad en heb ook weleens een questionable opmerking gemaakt, waaruit mijn onwetendheid bleek. Maar ondertussen vond ik het allemaal maar wat interessant en wist ik eigenlijk v.a. m'n 10e duidelijk dat ik verliefd werd op vrouwen. Wegstoppen heet dat, onder het mom van zelfacceptatie. Ik denk dat een 100% hetero het geen fluit interesseert of jij lesbisch bent en gewoon normaal met je omgaat, zonder die opmerkingen. Misschien alleen eens een nieuwsgierige vraag, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens wel een vriend en soms nog wel eens twee.
Ze zei ook ooit eens 'Kan me niet zo schelen als iemand homo is. Ik bedoel, het is toch hun eigen keuze!'.
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:08 schreef skunkasaur het volgende:
Heb ik lekker voor niks uren aan herschrijven besteed
Das nou nog eens een goeie vraag. Zou ze in de mist zijn verdwaald?quote:
Simpelweg discriminatie. Zeker van een ziekenhuis verwacht je beter.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Je zou er toch giftig van worden:
[..]
Bron
Of vragen op wat voor vrouwen zij nu eigenlijk valt.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jezus, wat irritant zeg! Maar blijkbaar hoef je bij haar niet uit de kast. En blijkbaar vindt ze het zelf allemaal nogal interessant. Wanneer zij weer met zo'n actie komt, moet je gewoon eens op de man af vragen waarom zij daar nou de hele tijd zo door gefascineerd is. Of zeggen; "Goh, je vindt het allemaal maar wat interessant he?"
Nee, mijn thema was verdriet.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
En jullie thema was lesbisch?Kan ik niet naar jouw opleiding komen? Wij doen altijd alleen maar kunstzinnige thema's.
Grauwe donderdagochtend.... hmz ik werd wakker van de zon op mn bed, vergeten de gordijnen dicht te doen toen ik gisteravond instorte...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Dames, wat zijn jullie allemaal aan het doen op deze grauwige donderdagochtend?
Donderdag alweer.. na morgen weer weekend
Ik zou ook voor deze optie gaan fiets...quote:Op donderdag 18 november 2010 12:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hm, misschien gewoon eens onder 4 ogen aankaarten dat jij die opmerkingen een beetje vervelend vindt.
Ik zal wat zon jullie kant op proberen te sturen... Wil zelf wel wat over houden dus het zal niet te veel zijn hoorquote:
EMMA WATSONquote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Avey het volgende:
Weer binnen
Warmte
Oh en fiets, ik zou 'r gewoon vragen wat ze van Emma Watson's nieuwe coup vindt.
uit de lucht.... waar zouden ze anders vandaan kunnen komen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Waar komen die zonnestralen van jou eigenlijk naar beneden?
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
EMMA WATSON
Oh wacht, dat heb ik pas zon honder miljoen miljard keer gezegd he, dat ik d'r echt ZO lekker vind. My god.
Alleen nu wil m'n mams niet met me mee naar de film zaterdag dus moet ik iemand anders ronselen om nog een keer te gaan
Volgens mij wel. Dat heeft ze na alle opnames afgeknipt.quote:
Nou ze is ook wel een beetje overboord gegaanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef Brittie het volgende:
Ja, het was contractueel vastgelegd dat ze haar haar niet mocht laten knippen.
Die foto isquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Brittie het volgende:
Haha yea, ik vind het nu toch ook wel mooi eigenlijk. Het staat haar allebei goed
En ze heeft nog eens brains ook
Goed dan. Omdat jij het bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef Brittie het volgende:
Maar ik wil ook al met haar trouwenDelen?
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef wonderer het volgende:
pluspunt: iedereen zei meneer tegen me en ik had geen problemen met customs en immigratie en shit
Die wordt morgen per koerier thuis afgeleverd. Scheelt sjouwen dusquote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
En wat gaat er nu met je bagage gebeuren?
Mooi!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die wordt morgen per koerier thuis afgeleverd. Scheelt sjouwen dus
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Goed dan. Omdat jij het bent.
Ik was het niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mooi!
Nou wil ik weten wie die stewardess was.
Allebei, geloof ik. Kort, lichtblond haar.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik was het niet.Had ze een rolkoffer bij zich of een draagtas? (lucht- vs grondstewardess)
Nu reageren op Wonderer, maar das een langer verhaal: *typ typ*
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat het ook "zo" opgelost kon worden, maar toch handig voor de volgende keerGelukkig is alles uiteindelijk toch "goed" gekomen. Zou best kunnen dat mijn tas al in Amsterdam niet mee kon, trouwens, en dat ie op de volgende vlucht naar Dublin is gezet.
Volgens mij zat Balkenende bij mij in het vliegtuig trouwens, of in ieder geval iemand die er erg op leek EN zo klonk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |