SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Outpost76 op 04-09-2009 00:37:30 ]
verdorie.. zal jij nu voor altijd denken dat ik stom ben?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef The_Hives het volgende:
jammer, maar het lukt je niet om het goed te praten
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ben ik weer,kan er weer iemand dit topic naar online verplaatsen?
![]()
Hattrick 367 : Nog ff snel voor t slapen gaan want.....:{
bvd![]()
Ow kut dan had ik niet eens zo eerlijk moeten zijnquote:
ga eens ontopicquote:
dat zeg je maar tegen je paardquote:
stug in je eigen topic blijven reageren?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:47 schreef Outpost76 het volgende:
Nog 3 dagen en ik kan Robje Promoveren.![]()
Nou kan ik m 1 dag voor zn verjaardag nog 1 keer laten mee spelen in een friendly. Heeft ie rood.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk heeft ie matig met positiespel toch? Zou wel jammer zijn aangezien hij redelijk allround heeft.
Ja idd jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stug in je eigen topic blijven reageren?
niet inhoudelijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd jaOoit zal er toch wel iemand reageren en ja hoor
idd dat zijn we inm wel gewendquote:
quote:
Ieder zijn kwaliteit toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd dat zijn we inm wel gewent
in het weekend werkt je spellingscorrector nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd dat zijn we inm wel gewent
gewent komt bij mij gewoon door mijn spellingcheck heenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in het weekend werkt je spellingscorrector niet
het is wat met de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewent komt bij mij gewoon door mijn spellingcheck heen
ik zeg niet dat het grammaticaal correct isquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het is wat met de jeugd van tegenwoordig
ondanks zn 99 dagen leuk spulquote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef elby1988 het volgende:
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Harris van Brussel is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Natuurlijk! (wel 99 dagen...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm nee toch maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je dit als 3e![]()
Moet ik nog zeggen dat ik die helemaal niet neem?![]()
![]()
Dit is dan mijn Robje
Toch niet verkeerd al zeg ik t zelf. Nou heb ik m beloofd aan MrMoon maar ik zou m zelf ook nog kunnen op trainenquote:Rob Verlaat (258751546)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 28-12-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 07-09-2009 (1/40), )
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 430 ¤/week
6 880 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig