Doe je zeker niet slecht! Aan de andere kant wel een beetje jammer, want als je in een iets minder zware poule had gezeten word je kampioen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Ik had altijd al het gevoel in een zware competitie te zitten, maar alltid bevestigd het nu:
Hoofdpagina voor V.155
Competitie plaats: 1 / 256 | TSI: 4580840 (Gem: 572605) | Gem leeftijd: 25.9
En daarin sta ik derde 1 punt achter de koploper, toch niet slecht als ik dit zie
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Ik had altijd al het gevoel in een zware competitie te zitten, maar alltid bevestigd het nu:
Hoofdpagina voor V.155
En daarin sta ik derde 1 punt achter de koploper, toch niet slecht als ik dit zie
quote:Hoe is 't?
Rob Verlaat: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Spelhervatting traint.
Samuel Weijns: Hij is vermoedelijk waardeloos in Verdedigen op dit moment.
Eagle Sjoorda: Zijn Vleugelspel-vaardigheid is zwak.
Eagle Sjoorda: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Gegroet!
Jij gaat 90 rijden met zo'n ding achter je auto?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna weekend inderdaad, maar eerst nog een sleurhut kopen.
In Frankrijk mag je gewoon 130 hoor en in België 120.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij gaat 90 rijden met zo'n ding achter je auto?
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In Frankrijk mag je gewoon 130 hoor en in België 120.
Dus ik hoef maar 25 KM met 90 te rijden.
Zit je m weer uit te lokkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..
Nieuw of 2e hands en waarom een sleurhut en geen camper?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna weekend inderdaad, maar eerst nog een sleurhut kopen.
Frankrijk is groot.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..
Een sleurhut is makkelijker. Je zet hem op en laat hem staan. Met een camper moet je altijd alles afbreken wil je ergens heen gaan. Daarnaast is een camper 3x zo duur als een caravan. en het wordt een 2e hands. Ik wil volgend jaar namelijk een andere auto kopen, en helaas heb ik ook geen geldboom staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit je m weer uit te lokken
[..]
Nieuw of 2e hands en waarom een sleurhut en geen camper?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Hoofdpagina voor V.155
Waar uit?quote:
Geloven doe je dan ook in de kerk of moskee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. dat zeggen ze van meer dingen, maar je moet niet alles geloven wat je hoort!
Duidelijk. Al hoeft dat niet ligt er maar aan wat voor camper je neemt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een sleurhut is makkelijker. Je zet hem op en laat hem staan. Met een camper moet je altijd alles afbreken wil je ergens heen gaan. Daarnaast is een camper 3x zo duur als een caravan. en het wordt een 2e hands. Ik wil volgend jaar namelijk een andere auto kopen, en helaas heb ik ook geen geldboom staan.
Ook worden in Frankrijk in heel veel steden campers geweerd omdat ze te groot zijn in verhouding met de meeste auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |